Strona 1 z 1
[B3/B4 2.3 NG] Jakie Ciśnienie Paliwa??
: 07 wrz 2007, 12:18
autor: Solskier
Od miesiąca walcze ze swoją coupe, po wybuchu gazu nie moge dojsc z autem do ładu... gaz wywaliłem z auta kupiłem mase nowych czesci i nadal nie dzaiła to jak powinno. W sumie oboroty sa stabilne, nie faluja... problem pojawia sie czasem podczas odpalania tzn. ciezko pali (coś jak by ją zalewało), drugi problem to jest brak mocy, mam dwa przepływomierze kompleten i oba nie działaja jak nalezy, na jednym auto po jakimś czasie dostaje padaczki, wogóle nie ma mocy i gaśnie (ponoć rodzielacz paliwa siedzi) sprawdziłem ciśnienie paliwa bo myslałem ze to pompa, lecz co zobczyłem pmpa dmucha po przekreconym zapłonie 4 bary a po odpaleniu aż 10 barów (czy to aby nie za dużo??) mam również drugi rozdzielacz paliwa, wczoraj go zamontowałem na obroty sie wkreca ale nie ma mocy i max jedzie 140km.h o co chodzi z tym autem trace już cierpliwość. POMOCY
: 07 wrz 2007, 23:19
autor: Jasiu
Witaj.
Jak podają mądre książki to powinno być tak:
Silnik 2,3 NG
K-Jetronic 4,5 do 5,5 bara
KE Jetronic
KE Motronic 5 do 6,5 bara
Wniosek iż 10 bar to o wiele za dużo.
Pozdrawiam, Jasiu.
: 08 wrz 2007, 09:15
autor: Solskier
Jasiu, wiec dla czego może być aż takie duże ciśnienie? Pompa jest coś padnieta? Czy to może byc przyczyną problemów?
: 08 wrz 2007, 09:22
autor: Kokolino
Ztego co mi wiadomo to za ciśnienie paliwa jest odpowiedzialny regulator ciśnienia paliwa. Ale jak i gdzie jest zamontowany w twoim silniku to nie mam pojęcia.
: 08 wrz 2007, 12:20
autor: Solskier
Dodam iż ciśnienie sprawdzałem dotoczonym przez siebie trójnikiem który wpiołem przd całą przepływke do przewodu zasilającego. Regulator chyba wiem gdzie jest, to taka szara kostka z dwoma przewodami na prdzodzie przepływki, jak paczec od przodu to zaraz za reflektorem. I tu kolejne pytanie jak go odłanczam od prądu nic sie nie dzieje. Silnik nadal pracuje bez zmian.
: 04 lis 2008, 00:47
autor: el_pablo90
Witam!
Pozwoliłem sobie odkopać tamat bo mam podobny problem i pompa w mojej 90-tce też z tego co mi mówił mechanik podaje ciśnienie 10 bar.. Czy kolego Solskier doszedłeś ze swoją audicą do ładu? jeśli tak to co było przyczyną? faktycznie chodziło o regulator ciśnienia? bo ja ze swoją walczę już od 2 m-cy

mój silnik to coprawda 2.0 ale też 5-cio cyl. i parametry wszelkie myśle zbliżone będą..
: 04 lis 2008, 08:25
autor: Solskier
el_pablo90, Niestety nie pamiętam co z nią zrobiłem

ale wiem ze ćwiczyłem ją przez dobry miesiąc w miedzy czasie kupiłem drugi silnk i jakoś to poskładałem ale miałem tego auta tak dość ze jak już jeździło to sprzedałem

Ale z tego co pamiętam to cały problem leżał w przepływomierzu łącznie z rozdzielaczem paliwa i regulatorem ciśnienia.
: 04 lis 2008, 18:20
autor: k44761
Solskier. Jeśli mierzyłeś ciśnienie paliwa za pompą, ale przed regulatorem, to 10bar jest właściwą wartością.
Za regulatorem ciśnienia powinieneś mieć coś w okolicach 6bar.
el_pablo90 - jakie masz problemy ze swoją maszyną?
: 04 lis 2008, 19:26
autor: Solskier
k44761 pisze:Solskier. Jeśli mierzyłeś ciśnienie paliwa za pompą, ale przed regulatorem, to 10bar jest właściwą wartością.
Za regulatorem ciśnienia powinieneś mieć coś w okolicach 6bar.
No tak było, wiec wychodzi na to że problem był inny, grunt że się naprawiło.
: 04 lis 2008, 19:29
autor: el_pablo90
Tu jest dokładny opis tego co się dzieje z autem i jakie są objawy.
viewtopic.php?t=21862
Jeśli komuś chciałoby się przeczytać i cokolwiek odpisać, rzucić jakiś pomysł, będę wdzięczny bardzo bo mam go już 3 m-ce a z jazdy nici :cry: i w głowie wydrapana wielka dziura w poszukiwaniu pomysłów..