[90 2.2 KV] wolne wtyczki w komorze silnika
: 19 lis 2012, 21:19
Cześć, niedawno zakupiłem audi 90 z silnikiem o oznaczeniu KV i spod maski zalatuje mi trochę jakąś rzeźbą. Podczas walki z falującymi nieregularnymi wolnymi obrotami, po rozebraniu części układu dolotowego znalazłem kilka wolnych wtyczek, które nie mam pojęcia gdzie wtyknąć. Na fotce 1 i 2 (okolice przepustnicy) mam jedną wolną wtyczkę brązową 2-pinową (kable czarny z czerwonych i czarny?) oraz wtyczkę 3-pinową koloru czarnego (kable koloru brązowo czerwony, biało szary i niebiesko żółty)
Fotki 3 i 4 to zdjęcia wtyczki brązowej 2-pinowej (kable brązowy i czerwony) w okolicach czujników ciśnienia oleju.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Moje pytanie to od czego są te wtyczki? Może posiada ktoś schemat instalacji lub jakiekolwiek inne informacje dotyczące tego silnika (KV) głównie chodzi mi o układ wtryskowy. Nie rozumiem w jaki sposób realizowane jest przejście silnika w tryb stabilizacji wolnych obrotów? Nie działał mi stycznik pod przepustnicą - naprawiłem go i wyregulowałem jednak mam wrażenie że nic się nie dzieje podczas pracy silnika gdy ręcznie wciskam ten stycznik. Odpięcie "krokowca" powoduje zejście silnika do 1000 obr i równą pracę. Gdy jest podpięty auto po odpaleniu wchodzi na ponad 2 tysiace ... Jakie urządzenie steruje prądem płynącym przez krokowca?
Podczas kupna uszczelek kolektora ssacego okazuje się ze mam kolektor od silnika NG. Skoro tak to i głowica musi być od NG bo mocowanie kolektora KV/NG jest zupełnie inne wg ETKI. Moze i instalacja elektryczna jest od NG?
Fotki 3 i 4 to zdjęcia wtyczki brązowej 2-pinowej (kable brązowy i czerwony) w okolicach czujników ciśnienia oleju.
Moje pytanie to od czego są te wtyczki? Może posiada ktoś schemat instalacji lub jakiekolwiek inne informacje dotyczące tego silnika (KV) głównie chodzi mi o układ wtryskowy. Nie rozumiem w jaki sposób realizowane jest przejście silnika w tryb stabilizacji wolnych obrotów? Nie działał mi stycznik pod przepustnicą - naprawiłem go i wyregulowałem jednak mam wrażenie że nic się nie dzieje podczas pracy silnika gdy ręcznie wciskam ten stycznik. Odpięcie "krokowca" powoduje zejście silnika do 1000 obr i równą pracę. Gdy jest podpięty auto po odpaleniu wchodzi na ponad 2 tysiace ... Jakie urządzenie steruje prądem płynącym przez krokowca?
Podczas kupna uszczelek kolektora ssacego okazuje się ze mam kolektor od silnika NG. Skoro tak to i głowica musi być od NG bo mocowanie kolektora KV/NG jest zupełnie inne wg ETKI. Moze i instalacja elektryczna jest od NG?