Strona 1 z 1

[B3 90 NG QUATTRO]Problem z moca.

: 27 lut 2013, 22:32
autor: zalman1985
Witam serdecznie od jakiegos juz czasu mam problem ze swoim autem z tym ze problem ten wystepuje tylko na benzynie i ciepłym silniku.

Wyobrazmy sobie ze jedziemy autem 40km/h i chcemy przyspieszyc dajemy troche gazu auto zaczyna szarpac i zbytnio nie przyspiesza dajemy troszke wiecej jest to samo auto szarpie i sie zastanawia, wciskamy pedal do podłogi i auto od razu bez płynnej regulacji rwie do przodu.

Mowiac prosciej auto przyspiesza tylko gdy wcisne pedał do dechy jesli wcisne 1/4 czy 3/4 auto szarpie i nie przyspiesza.
Tak samo wyglada sprawa krecenia sie na obroty na luzie .
Problem ten wystepuje tylko na benzynie i na ciepłym silniku dodaje jeszcze raz.

Chodzi mi po głowie ze to wina przepustnicy ze wieksza łopatka sie zacina .Jednak nie rozebrałem umyłem i to samo.


Widze ze zero odzewu czy nikt nie miał nigdy podobnego problemu?

: 01 mar 2013, 23:24
autor: Boncza
mam ten sam problem w coupe z 93 r motor 2.3 ng
rozwiązania sam jeszcze nie znam czekam do wiosny ( guma przepływki twarda jak kamień ciężko ją założyć )
ale mogę Ci podpowiedzieć co wynalazłem do tej pory za usterki
Stopiony palec rozdzielacza , dziura w gumie od przepływki i źle ustawiony talerzyk
sprawdź może coś pomoże
Jak rozwiążesz problemu to się odezwij

: 02 mar 2013, 11:27
autor: PICEK1
Miałem podobnie u siebie.Znalazłem dwie usterki.Na jednym z wyjść rozdzielacza przy niskich obrotach nie pojawiało się paliwo czyli chodził na 4 garnki.I dwa wtryskiwacze nie rozpylały tylko "sikały".
Przełożyłem cały komplet ze sprawnego NG do swojego AAR i problem znikł.

: 02 mar 2013, 18:49
autor: Dziki
filtr paliwa i powietrza mam nadzieję że nie musze przypominać o wymianie ;-)
sprawdzić świece jaki kolor mają, zawsze to rozjaśni o składzie mieszanki,
czujnik temp. można by podmienić 2 pinowy...

: 21 mar 2013, 21:43
autor: Abbas
zapewne czujnik stukowy juz umarł i trzeba go wymienic.To takie cos z kostka koloru niebieskiego lub zielonego i przykrecone jest do bloku od strony chłodnicy.Żeby działało ok tylko bosch i kolor taki sam jak masz zamontowany.Wtedy kreci az do odciecia bez szarpniec :-D