Strona 1 z 1

[90 b3 2.0 PS] katalizator

: 24 mar 2013, 13:38
autor: seba6891
w mojej 90-tce konczy sie katalizator. kupno nowego odpada oczywiscie z przyczyn $$, a jako iz sonda lambda wkrecana jest w kat pozostaja mi dwie opcje:
a. wydlubac bebechy i zostawic puszke z sonda
b. kupic tlumik od wersji bez kata i wywiercic otwor na sonde w miejscu gdzie znajduje sie ona w kacie

ktora lepsza? nie chce by bylo mnie slychac zanim bedzie mnie widac i co ze spalaniem?

: 24 mar 2013, 13:43
autor: bartusgo
słuchaj nic nie kupuj mozna jezdzic bez tej platyny w środku , daj se spokuj po pierwsze mniej bedzie palił bo jak w srodku kat jest pełny to sie zabija spalinami i pozniej wiecej pali , a po 2 ma wiecej mocy auto :D ale katalizator z zewnatrz cały ?? czy nie ?? i wsumie czy dymi mocno audiczka ??

: 24 mar 2013, 13:50
autor: Audi 80 Polska
Jeśli lubisz aby auto było ciche tak jak wyjechało z fabryki to przy opcji a może być głośniej. Ponoć na tłumiku zastępującym katalizator jest prawie tak cicho jak z katalizatorem.

: 24 mar 2013, 14:04
autor: seba6891
dymi tylko lekko na bialo gdy na dworze jest zimno lub wilgotno...od zawsze tak ma... z zewnatrz caly. nie wiem jak w srodku... wiem ze dzwoni

: 24 mar 2013, 19:10
autor: elektronic
A mnie się to brzęczenie właśnie podoba, i wcale to nie jest takie głośne :-)

: 25 mar 2013, 20:11
autor: seba6891
zrobione... dzwonil pierscien uszczelniajacy miedzy kolektorem a katalizatorem... przy okazji zrobil sie luz na polaczeniu i problemy gotowe... malo tego od zawsze mialem problemy z przygasaniem auta podczas hamowania na biegu... teraz ten problem ustapil do tego stopnia ze obroty opadaja o ok 100-150 obr/min