Strona 1 z 2

[2.3 NG] problem podczas jazdy

: 25 mar 2013, 20:18
autor: rafalski7
witam
od jakiegoś czasu mam maly problem ze swoja 80 2.3 NG
mój problem pojawia się od czasu do czasu gdy ruszam dodając gazu jedzie ale nie chce przyspieszac i po chwili odmula,po takim przymuleniu czuc nie przepalonym paliwem tez się zdarza ze wogole samochod pzestaje pracować dalej,poczym probuje go odpalić to po jakims czasie i wielokrotnym kręceniu zaskoczy. taki przypadek miałem podobny jak wracałem z nad morza jadac autostrada 120 on przymulal predkosc spadala 80-90KM nie reagując na dodawanie gazu poczym było już normalnie (czuc ze nie przepalil) i takie objawy się powtarzaly,
zaobserwowałem przymulenie, nie przepalone paliwo, spadek obrotow.
pytanie od czego to może być co zrobić, naprawić aby usunąć ten problem
jeśli ktoś miał taki problem wie od czego to zależy to proszę o porade może być tu lub pw.

: 25 mar 2013, 20:20
autor: Pieterb
rafalski7, _uwaga

: 25 mar 2013, 21:23
autor: Abbas
Przyczyn moze byc wiele sprawdz szczelnosc moze gdzies ssie lewe powietrze moze zapłon juz kuleje najlepiej sprawdzic w nocy jak jest ciemno czy nie ma przebic.Czujnik stukowy juz nie działa.ciezko na odległosc zdiagnozowac co kuleje ale to sa podstawowe przyczyny.Gazu mniemam ze nieMA.

: 25 mar 2013, 23:59
autor: rafalski7
to sie dzieje co jakis czas,pewnie jakby powietrze lapal lewe to raczej przyczyny byly by co chwile
czujnik stukowy to jest taka puszka mala przy odpalonym aucie stuka?jak tak to stuka.gazu nie posiada.
mam nadzieje ze to nie wtryski,moze byc ze katalizator jest zapchany?sonda?moze jakas mieszanke zla dostaje.
brat mowil ze to moze byc cos z elektryka a mowisz czy nie ma przebic to moze gdzies tu szukac?
jutro sprawdze czy ma przebicie jakies

: 26 mar 2013, 06:48
autor: Harry71
czujnik stukowy nie stuka:) jest przykrecony do bloku z prawej strony wtyczka szara trzy pinowa proponowal bym zmienic filtr paliwa i sprawdzic kable wn kopulke i palec badz tez cewke na grodzi podszybia

: 26 mar 2013, 20:29
autor: rafalski7
bo jest takie cos co stuka i myslalem ze to to :)
ostatnio patrzylem palec jest ok bo wymienialem bo byl wypalony i mialem problem z odpalaniem.
a jak ta cewka wyglada i gdzie jest dokladnie?jakie koszty tej cewki?

: 26 mar 2013, 20:59
autor: Harry71
Z cewki wychodzi przewod zasilajacy kopolke cewka jest przykrecona na grozi kolo akumulatora koszt kolo 80-140 pln nowej

: 27 mar 2013, 10:47
autor: zborek_k-kozle
A podłącz się jeszcze pod sondę lambda i zobacz co ona pokazuje

: 01 kwie 2013, 10:53
autor: rafalski7
sonde mam sie podlaczyc pod komputer czy tak jak stacji diag.rurka wydech?
przed wczoraj mialem przypadek ze za drugim razem go odpalilem bo nie chcial zaskoczyc i jak jechalem to czuc bylo ze go cos tam sie dusi,odpalilem go znowu po 15 min i pozniej bylo wszystko ok...

podczas jazdy słabnie i odzyskuje moc

: 01 kwie 2013, 21:49
autor: Pancerz90q
Witam serdecznie jestem całkowicie nowym forumowiczem, chcialbym podpiąć się pod ten temat. Posiadam AUDI 90Q 2.3 NG 1989r zaczne od poczatku autko w zasadzie jest w stanie dosc eleganckim ale od kiedy je kupilem a posiadam juz 3 lata zawsze bylo tak, że na zimnym silniku zaraz po odpaleniu mial taka niby przymulke ale jak mu sie mocniej depnelo to odrazu żwawo i to doslownie po momencie chodzil idealnie, tak przez 2 lata od jakiegos czasu mnie niema i autko uzytkowali rodzice po powrocie wsiadlem odpalam idealnie na dotyk jak zawsze ssanie ruszam a tu masakra muł jedzie chamuje (silnikiem) jedzie hamuje....itd w kolko. troszke sie rozgrzal nalalem lepszego paliwa no i (MOZNA JECHAC :/ ) dzis autostrada przejechalem 600km Quatrosem cala droge co sekunde (sek ma moc druga sek muli) jedzie muli jedfzie muli jedzie muli sekunde idzie sekunde nie i tak caly czas ogolnie dojechalem ale dziwnie to chodzi zeby powietrze lewe raczej nie jak lapie to moc ma dobra ale zaraz muł sam niewiem sory za dlugosc ale mysle ze opis sytuacji dobry POZDRAWIAM I DZIEKI ZA POMOC

: 01 kwie 2013, 22:31
autor: rafalski7
ja dzisiaj go ledwo odpalilem ale ciezko bylo mu zaskoczyc a jak zaskoczyl toniskie obroty trzesie sie smierdzi paliwem,jechalem mialem delikatne szarpania podjechalem na stacje zalalem auto odpalil elegancko i bez szarpania jutro jede do mechaniora zobaczymy co powie
bo nie wiem od czego sie tu zabrac.

: 02 kwie 2013, 08:30
autor: Harry71
tak jak pisalem wczesniej sprawdzic uklad zaplonowy dolot i podcisnienie

: 02 kwie 2013, 18:49
autor: zborek_k-kozle
Czyli jak śmierdzi paliwem, to widocznie dawka paliwa jest za duża. Jak układ wn ? Kable, świece kopułka palec ? Może szwankuje hall albo cewka ? Nie masz kogoś z takim motorem na podmianę ?

: 02 kwie 2013, 20:15
autor: Harry71
Tylko ja jestem z Wroclawia

: 02 kwie 2013, 21:05
autor: zborek_k-kozle
Do mnie tylko 120 :D