Można dobrać od kilku typów aut, jednakże nie jest to aż taki banał jakby się wydawało. Bo raz, że inne mocowania, dwa wydajność, trzy gięcie rurek. Gwinty powinny być zgodne ale....powinny nie oznacza zapewne 100% zgodności.
Nie powiem Ci konkretnie jakie brałem pod uwagę, lecz głównie się o wielkość rozchodziło. Przeszukałem Allegro i sklepy oglądając rysunki. Niby można, chcesz to walcz.
Jeżeli nie to jest jedna opcja na jaką trafiłem z nową chłodnicą i tą wybrałem. Niestety nie liczyłbym na mega jakość, bo to jakaś firma nawet z nazwy nieznana. Niemniej przyszła napełniona azotem, czyli szczelna, właśnie mija rok jak używam i wszystko działa.
Kupiłem u
TEGO sprzedawcy(ani mi swat, ani brat) za 389 plus KW. Wystawiali jeszcze niedawno taką, bo puszczają po sztuce w ofercie. Towar był opiewany jako " CHŁODNICA KLIMATYZACJI NOWA AUDI 80B4 2,3i RS2 " i wymagał lekkiego dogięcia rurki ale koniec końców jest to nowe i działa. Lakier na chłodnicy licho trzyma, podmalowałem swoim.
Nie jest powtórzę to żaden cud Hella-Behr, niemniej pozostałe są zwyczajnie niedostępne i po iluś tam telefonach okazało się, że szans na nie brak
Co trzeba pamiętać w Audi z r5 -koniecznie osłona pod silnik, inaczej chłodnicę w oczach zżera.
Używki, cóż....przegnite często, czasem nie puszczają tylko dlatego, że w mikroporach materiału jest powpychany przez ciśnienie gazu olej. Zresztą widzę w ofertach jakie cacka sprzedają "działające do końca". Róg chłodnicy tłusta plama od oleju ale oczywiście potem "uszkodził przy montażu i chce zwrotu kasy"
