Strona 1 z 1

Problem z czujnikiem i jego położeniem w silniku 2.3 20v

: 11 maja 2013, 21:42
autor: levy_2000
Witam kupiłem niedawno 80 coupe quattro 2.3 20v mam w niej kilka rzeczy do zrobienia-najbardziej zastanawia mnie kabelek z dwoma kostkami/czujnikami który dynda sobie obok gumy która idzie do przepustnicy. Gdzie jest prawidłowe miejsce na ten kabelek z czujnikami bo chce żeby pod maską wszystko było na tip top. Załączam jeszcze zdjęcie całego motoru i jeśli ktoś widzi jakieś mankamenty to proszę o uwagi.Ogólnie auto póki co niema mocy-olej stoi w świecach,nieszczelna uszczelka pod klawiaturą,polepiona guma przy przepustnicy i rura od dolotu powietrza.Audica przerywa chociaż czasami ma przebłyski że równo się wkręca ale troche za wolno jak na moje oko.W przyszłym tygodniu zabieram się za wymianę świec,przewodów WN,kopułki,uszczelki pod klawiaturą,gumy od przepustnicy,trzeba założyć osłonę na rozrząd. Auto dosyć długo stało nieużywane ale odpala elegancko i chodzi równo na wolnych obrotach także motor zdrowy.Jakieś sugestie co jeszcze powymieniać żeby zrobic jej dobrze?, Mam zamiar zrobić spowrotem fajne,oryginalne i rasowe quattro Pozdrawiam i czekam na pomocne odpowiedzi.Auta z Polski to masakra ale taki klasyk trzeba przywrócić do życia Obrazek Obrazek

: 12 maja 2013, 00:22
autor: Leo
powodzenia, będziesz bardzo go potrzebować...
ten kabelek z tego co widzę, zakończony zieloną kostką, powinien dawać znać kompterowi o całkowicie zamkniętej przepustnicy i powinien być podłączony do mikrostyku przy przepustnicy, od dolnej strony. Oczywiście, jeśli mnie oczy nie mylą, bo zdjęcie mało szczegółowe.

ale bałagan to tam masz.... współczuję.

[ Dodano: 2013-05-12, 00:23 ]
ps. ETKA Twoim przyjacielem, i proszę, nie idź w tym motorze na skróty, zacznij od czytania wszystkich moich , między innymi, wątków o tym motorze.

: 12 maja 2013, 07:13
autor: Pieterb
levy_2000, _uwaga

: 12 maja 2013, 12:37
autor: levy_2000
Postaram się o bardziej szczegółowe zdjęcia, jest tam przy kostce taki wyraźnie ukruszony fragment który wskazuje na to gdzieś był porządnie zamontowany. A może znasz kogoś kto podjąłby się ogarnięcia tego motoru od początku do końca tak do 200km od Sieradza. Co tp jest ta ETKA?

Re: Problem z czujnikiem i jego położeniem w silniku 2.3 20v

: 12 maja 2013, 16:08
autor: adrianR5
Witam kolege, dobry gust :mrgreen: dwa lata temu kupiłem audiczke z takim motorkiem, tyle że moja miała być do poprawek lakierniczych a okazało sie że wszystko sie sypie.. musiałem wymienic wszystkie chłodnice, pierścienie na tłokach, głowica do kapitalnego remontu, kable świece, paski itp. uważaj bo to uzależnia i nie daje spać :-D zadbaj o układ chłodzenia bo ten potwór lubi temperature :mrgreen: powodzenia .

: 12 maja 2013, 17:43
autor: Pieterb

: 13 maja 2013, 00:33
autor: orsa_83
PieterB pisze:levy_2000, zastosuj tagi [] :!:
levy_2000 pisze:Co tp jest ta ETKA?
katalog części
http://www.google.pl/search?q=etka&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=47ePUe3CDMaVtAaMw4CoDA&sqi=2&ved=0CCkQsAQ&biw=1024&bih=485
Tutaj znajdziecie ETKA online:
https://ifinterface.com/ -> Free Services -> CarProg2

: 13 maja 2013, 20:51
autor: levy_2000
Mam jeszcze jedno pytanie, na allegro jest gościu z Tarnowa który sprzedaje dużo części do 7A. Zaproponował mi doprowadzenie silnika do stanu używalności i jakieś modyfikacje,zna ktoś tego Pana i ma jakąś opinię na jego temat?

: 13 maja 2013, 21:53
autor: Leo
Myślę, że sporo osób go zna, z tym, że to nigdy nie był tani człowiek, a nie wiem, czy komuś doprowadzał auto do użyteczności. Może ktoś jeszcze się wypowie.

Obawiam się jednak, że w przypadku Twojego auta.... tanio nie będzie.

: 13 maja 2013, 23:41
autor: levy_2000
to już jakiś trop że ktoś go zna. Kwoty jakimi zaczął mi operować są dosyć spore, ale jak ma iść za nimi porządne wykonanie to zaczynam poważnie myśleć. Gość mi uświadomił że to w miare rozwojowy silnik jak na wolnossaka, tylko przy odpowiednich kosztach oczywiście...

: 14 maja 2013, 07:07
autor: Pieterb
levy_2000, nie poprawiłeś tematu i nie zastosowałeś tagów [] jak prosiłem
więc temat zamykam