Strona 1 z 1

[b4 2.3 NG] Srubka przy przepustnicy

: 20 wrz 2013, 08:09
autor: kyuubi1990
Witam ktoregos dnia wycztylame w sam naprawiam ze tej srubki przy przepustnicy nie powinno byc, jednak gdy przegladam zdjecia silnikow w internecie i filmikow na YT zauwazam ze w wiekszosci samochod jest ta sruba to wkoncu jak ma ona tam byc czy ma jej tam nie byc :) dodam ze smigam na lpg z kompensacja nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale napisze :P

Obrazek

: 20 wrz 2013, 16:07
autor: kr1s56
Tez mam tą srubke, nie wiem czy to oryginał......

pamietej ze juz po lekkim otworzeniu przepustnicy powinno słychac tykniecia. Jesli nie to spróbuj lekko odkrecic srubke.

: 20 wrz 2013, 18:03
autor: karolas123
W miejscu tym powinna być srubka z malenkim wewnetrznym łbem imbusowym, zalakowana by nikt nie mogł tego zmienić. To jest kombinowane.

: 20 wrz 2013, 20:13
autor: kyuubi1990
Juz tak kombinuje co moze bys powodem spalania rzedu 17 litrow /100km na trasie reduktor zregenerowany srubka od gazu wkrecona a i tak wpier...... myslalem ze cos do tego moze miec ta srubka ale juz sam nie wiem :( to spalanie mnie dobija.

: 20 wrz 2013, 20:37
autor: kr1s56
Te 17 to za dużo.....

mi max 14lpg bierze w trasie 10l
jakimi srubami na reduktorze kreciłes????
jaki reduktor???
1czy2generacja??
lambda sprawna????

swiece,kable


z mikserem cos robiłes???? bo widze ze prawie nowy ale moge sie mylić......


skad jestes??

: 20 wrz 2013, 20:46
autor: kyuubi1990
Jestem z Łowicza,

wiec tak reduktor tomasetto ato 07 wczoraj przeprowadzona regenracja( myslalem ze cos pomoze)
lpg 2 generacja
lambda nie wiem czy sprawna ale jak bylem u gaziarza miesiac temu to na wolnych obrotach po podlaczeniu do kompa dawka lpg skakala on ubogiej do bogatej wiec chyba sprawna

krecilem srubka ta mala na gorze ktora dozuje gaz jest w krecona prawie na maksa( regulacja ta srubka nic nie pomaga praktycznie nie zmniejsza spalania)

aby chodzil na wolnych obrotach i nie spadal z nich krecilem ta czarna z boku reduktora od napiecia membrany

kable swiece nowe

z mikserem nic nie robilem od momentu kupna w momencie gdy kupilem kompenascja byla zalozona

jak kupilem w trasie palil okolo 10-11 l przy ostrej jezdzie a teraz to co sie dzieje to masakra.

: 20 wrz 2013, 21:15
autor: kr1s56
A wiec tak.... jaki masz sterowink gazowy???? bingo-m, staga , autronic??? kub kabelek za 40zł i sam bedziesz widział co sie dzieje.

sproboj wyregulowac na oko lpg

zakrec tą srube od naprezenia membrany na maxa

wyreguluj wolne obroty tą mniejszą (tak zeby rowno pracował i nie miał za niskich obrotow)

wykrec srube od naprezenia membrany (dziła to jak regulacja poziomu paliwa w gazniku)

wkrecają bedzie ubogo bedzie szarpał dławił sie itp
wykrecając bedzie ubogo ale to pfrzecież wiadome 8-)

ustaw tak na srodku tych wartosci


wypal gaz do konca i zalej za 20zł i rob testy


lecz i tak polecam kupic kabel bo jesli aktuator jest utawiony jakis tryb do ostrej jazdy to bedzie gaz leciał ostro......

.......Tylko czemu wczesniej tak mało ci palił????


A jak ze szczelnoscia ?? nie smierdzi nic????? woda z płynem do naczyn daje rade popsikaj po reduktorze filtrze i łaczeniach

Wiadomo ze pasowało by pozniej pojechac na analizator spalin........

: 20 wrz 2013, 21:36
autor: kyuubi1990
Gaz regulowalem juz kilkanascie razy na oko w kazdym swoim samochodzie i we wszystkich chodzilo dobrze ale nie tutaj :( wiec troszke wiem na temat regulacji :P

sterownik to bingo m

ja sprawdzam spalanie tankujac do maksa przejezdzaj i dolewam do pelna :)

jutro sprobuje wywalic krokowca od gazu i wloze srube zobacze czy bedzie roznica.

: 20 wrz 2013, 21:44
autor: kr1s56
Ja tez tak robie ;) napisałem bo myslałem ze moze nie wiesz jak ;) ale jesli tak to dobrze ze umiesz :-P


jak cos to mam kabel do bingo-m


register mozesz włozyć...... sam włozyłem bo sonde mam walniętą - strzałów żadnych niemam.

A jak z tą szczelnoscią?????

: 20 wrz 2013, 21:45
autor: kyuubi1990
Szczelnosc na 100% jest dobra bo obroty sa rowne nic nie faluje :) jak narazie :P

a jak zgasisz samochod na zimnym nie zalewa Ci sie ? :) masz u siebie kompensacje ?

no i ile u ciebie w trasie spala a ile w miescie ?
bo napisales w poprzednim poscie 14 i 10 l :D w trasie

: 20 wrz 2013, 21:58
autor: kr1s56
chodziło mi o szczelnośc przewodow lpg a nie odlotu .

Mam kompensacje. Jak odpale i odrazu przełacze na lpg jak jest zimny a za jakies 2minuty zgasze go na lpg to potem ciezko go odpalic na benzynie (z 5 sekund trzeba krecic)

spalanie 10l na trasie 13-14 na krótkich odcinkach.

: 20 wrz 2013, 22:03
autor: kyuubi1990
Szczelnosc jest dobra nic nie smierdzi pod maska gazem.

Jutro zaloze srube i zobacze jak bedzie :)

: 20 wrz 2013, 22:05
autor: kr1s56
kyuubi1990 pisze:Szczelnosc jest dobra nic nie smierdzi pod maska gazem.

Jutro zaloze srube i zobacze jak bedzie :)

daj znac jak zbadasz spalanie ;)

: 20 wrz 2013, 22:16
autor: kyuubi1990
Napewno dam :)

Sam jestem bardzo ciekawy jak to bedzie :P

[ Dodano: 2013-09-21, 20:00 ]
No wiec tak dzisiaj zalozylem srube zrobilem trase 100km spalanie wyszlo mi 10,5 litra jadac 100km/h :) wiec calkiem niezle

wydaje mi sie ze do 10 litrow powinienem zejsc bo narazie ukladaja mi sie klocki hamulcowe z tylu wiec troche jeszcze obcieraja.

Po powrocie jeszcze troche srube przykrecilem wiec bedzie jeszcze oszczedzniejszy :)

calkiem niezly wynik zejsc z 17.5 litra na 10.5 :)


spalanie zedu 10l na 100km wydaje sie jak najbardziej osiagalne :D