Strona 1 z 1

[B3 2.3 20v 7a] Mosiężna zebatka aparatu zapłonowego

: 23 wrz 2013, 22:00
autor: Filipek
Panowie podpowiedzcie mi czy silnik 7a miał tylko jeden rodzaj zębatki aparatu zapłonowego? Kupiłem ostatnio mosiężną zębatkę ze względu ze moja już strasznie hałasuje już ją nawet słychać wewnątrz samochodu co jest strasznie irytujące, ale aparatu zapłonowego z mosiężną zębatką nie da się wcisnąć na swoje miejsce po prostu klinuje się na zębach czyżby ktoś wyfrezował ciut za grube zęby?
Obrazek Obrazek

: 23 wrz 2013, 22:07
autor: bloku
Pomierz wszystko, średnicę korpusu zębatki, grubośc zębów oraz odstęp między nimi. Jeśli mnie pamięć nie myli to od MC powinna przypasować. Ale niech ktoś potwierdzi bo już trochę czasu minęło jak wymieniałem to w 7A.

: 24 wrz 2013, 15:10
autor: zserty
Na oko juz widać, że zęby są za grube.
Powiedz mi tylko jakim cudem słyszysz igielitowa zębatkę? Ona specjalnie jest z jakiegoś tworzywa, żeby była cichsza.
Mosiężna będzie głośniejsza.
Zmieniaj na mosiężną, bo igielitowa może się wyszczerbić w każdym momencie.
Zęby trzeba poprawić a reszty dokona juz wałek rozrządu. Moja mosiężna po jakimś czasie miała zęby ostre jak żyletka.
Zdrówka

: 26 wrz 2013, 11:29
autor: Filipek
zserty, ja mam stalową zębatkę i szukam jakiejś wykonanej z czegoś miększego najlepsza właśnie by była z tworzywa sztucznego ale jeszcze takiej nie spotkałem w sprzedaży, ale jak już będę miał mosiężną i nie spełni moich oczekiwań to na jej podstawie wykonam plastikową. Na wzór wziął bym od razu swoja ale na moje oko ona już jest za bardzo powycierana(ma już dość znaczny luz między zębami).

: 26 wrz 2013, 14:11
autor: zserty
Ta mosiężna z Twojego zdjecia będzie dobra, tylko spiłuj zęby, skoro klinują o wałek.
Zapomnij o tworzywie, no staniesz kiedyś w lesie.
Zerknij na moją starą Panterę w podpisie. Przerabiałem to na własnej skórze. Pooglądaj zdjęcia.