Strona 1 z 1
[B3 2.3 NG 136KM] silnik nie ma mocy
: 29 paź 2013, 00:52
autor: czarna k
Nabyłem niedawno audiczkę 2.3 Ng z automatem instalka lpg zwykła na śrubę mam taki problem ponieważ samochód po przerzuceniu na benzykę od razu gaśnie jedynie gdy jade na lpg i w locie przełączę na Pb autko jedzie na benzynie, ale tylko wtedy gdy mam mocno wciśnięty pedał gazu (2 przepustnica )W ogóle coupejka jest bardzo zamulona i na podtlenku

i na Pb , mam ją na drugi samochód więc chciał bym ją doprowadzić do stanu 5- :mrgreen: Proszę was o poradę dotyczącą tej usterki tylko nie mówcie od razu że ten silnik się nie nadaje do gazu itp... bo to nie moje pierwsze NG 8-) .Czy to może być uszkodzony rozdzielacz wtrysków?
: 29 paź 2013, 08:26
autor: bloku
Zacznij od sprawdzenia podstawowych rzeczy jak świece, kable WN, filtry oracz czujnik temperatury. Kolejna sprawa czy są jakieś ślady po strzale gazu? Ma to o tyle znaczenie, że mógł uszkodzić przepływomierz powietrza (płytkę spiętrzającą).
: 29 paź 2013, 09:36
autor: czarna k
Co do strzałów to strzela jak z armaty :evil: co dziwne potrafi strzelić też na benzynie w czasie gwałtownego puszczania i dodawania gazu na postoju
: 29 paź 2013, 13:34
autor: LUKASZdiy
przepływka do wywalenia
: 29 paź 2013, 13:43
autor: luk448
czarna k, no zeby sie nie potwierdzily moje przypuszczenia ze nabyłes auto ktore ma niesprawną przepływke zle ustawiony zapłon,bardzo slaey uklad wys napięcia i klejona gume na przeplywce.A do tego jeszcze gdzie od strzalow bedzie mial nieszczelność.Niestety najgorszy wróg NG to jego poprzedni wlaściciel.Nie zawsze kazdy ma tyle cierpliwosci i kasy do fachowych napraw NG.
: 29 paź 2013, 18:22
autor: krs
luk448 pisze:czarna k,Niestety najgorszy wróg NG to jego poprzedni wlaściciel..
Dokładnie jak napisał luk

a co do lpg w tym silniku to porażka, cały czas trzeba sprawdzać układ WN u mnie po 3 miesiącach kopułka i paluch był do wymiany bo jak było wilgotno to kichał na gazie teraz sprawdzam co chwile bo dopiero co zmieniłem przepływkę
: 29 paź 2013, 18:45
autor: luk448
krs, nie zgodze sie ze NG i Lpg to porazka.Jesli bedziesz dbal o auto to na gazie bedzie jezdzil i to dlugo.A dla wlasciciela to zycze wytrwalosci w odchwaszczeniu NG aby cieszyc sie jazda.Co do strzalow by je ograniczyc-tzn ewentualne zniszczenia po strzale bo jak wiemy jeden strzal gazu i tysiac peka ot tak ja dziendobry, mozna zamontowac budziki w kolektorze ssacym o czym juz pisalem.
: 29 paź 2013, 18:50
autor: czarna k
W poprzedniej audicy też miałem gaz chodziła idealnie tylko że na samym początku włożyłem w nią 500 zł w ukł zapłonowy

ta jest zamulona nie chce jechać nawet na Pb

a po włożeniu nowej przepływki i zdemontowaniu gazu i tak nie ma pewnoeści że będzie dobrze chodziła...
: 29 paź 2013, 20:08
autor: luk448
czarna k, 500 zl w NG to nic...przeplywka 500 guma 500 krokowiec 300 a to dopiero poczatek.Niestety widocznie za slabo sprawdziles autko przed zakupem.No chyba ze teraz wyszly dopiero takie kwiatki.Siedz na forum,czytaj,pytaj a NG ozyje.Oczywiscie z odpowiednimi funduszami.Albo poszukaj w okolicy jakiegos magika ktory ogarnia mechaniczne wtryski.
: 29 paź 2013, 21:01
autor: Dziki
za te kwoty co wy wypisujecie nigdy bym nie reamował mechanicznego wtrysku <ok>
może dlatego walają mi się z 4 zestawy przepływka/rozdzielacz lub też oddzielnie :mrgreen:
jak chcesz kupić wal na PW, ale ja bym wsadzał elektroniczne sterowanie wtrysku benzyny
500PLNów ładować by ożywiać padaczke(mech. wtrysk) dla mnie to rozrzutność kapke...
używka ECUmastera niech bedzie 600, do tego listwa wtryskowa od Volvo 2.5 R5 Turbo (bodajże) 100 za 150 z wtryskami są nawet... w listwie w jednym miejscu otwór po wtrysku zaspawujesz u jakiegoś fachmana od alu, potem na wiartarke stołową i robisz w nowy otwór w odpowiednim miejscu a pozostałe 4 wtryski już bodajże w miarę pasują do kolektora od NG.
Dla chcącego nic trudnego, a o korzyściach już wspominać chyba nie musze, wynikających z takiej przeróbki

: 30 paź 2013, 13:51
autor: LUKASZdiy
500 zł w reanimacje wtrysku ha ha ha ha co to jest ja już włożyłem ok 1000 i tak dalej nie działa
: 31 paź 2013, 09:37
autor: luk448
LUKASZdiy, nie chce Cie martwic ale te 500 to mozesz jeszcze pomnozyc kilkukrotnie jesli cos powaznego dopadło Twoj mechaniczny wtrysk.
: 31 paź 2013, 09:44
autor: LUKASZdiy
wiem i licze sie z tym!!!!
Ale naprawa sprawia mi przyjemność

A w pasji pieniądze nie mają żadnego znaczenia
: 31 paź 2013, 16:50
autor: itor
luk448 pisze:LUKASZdiy, nie chce Cie martwic ale te 500 to mozesz jeszcze pomnozyc kilkukrotnie jesli cos powaznego dopadło Twoj mechaniczny wtrysk.
a co wnim takiego drogiego?
jezeli padl potencjometr przeplywomierza to nowy kosztuje 700 zl, nowego rozdzielacza i przeplywomierza nikt nie kupi bo cena astronomiczna i mozna smialo sie podpierac uzywkami wiec koszty nie sa tu wygorowane, poza tym najwiecej problemow sprawia niefachowe krecenie srubkami na oslep niz same zuzycie elementow (poza potencjometrem)
: 02 lis 2013, 09:30
autor: luk448
itor, sam sobie po czesci odpowiedziales na pytanie co jest drogiego w mechanicznym wtrysku.
