Strona 1 z 1

[B3 2.3 NG 136KM] silnik nie ma mocy

: 29 paź 2013, 00:52
autor: czarna k
Nabyłem niedawno audiczkę 2.3 Ng z automatem instalka lpg zwykła na śrubę mam taki problem ponieważ samochód po przerzuceniu na benzykę od razu gaśnie jedynie gdy jade na lpg i w locie przełączę na Pb autko jedzie na benzynie, ale tylko wtedy gdy mam mocno wciśnięty pedał gazu (2 przepustnica )W ogóle coupejka jest bardzo zamulona i na podtlenku ;-) i na Pb , mam ją na drugi samochód więc chciał bym ją doprowadzić do stanu 5- :mrgreen: Proszę was o poradę dotyczącą tej usterki tylko nie mówcie od razu że ten silnik się nie nadaje do gazu itp... bo to nie moje pierwsze NG 8-) .Czy to może być uszkodzony rozdzielacz wtrysków?

: 29 paź 2013, 08:26
autor: bloku
Zacznij od sprawdzenia podstawowych rzeczy jak świece, kable WN, filtry oracz czujnik temperatury. Kolejna sprawa czy są jakieś ślady po strzale gazu? Ma to o tyle znaczenie, że mógł uszkodzić przepływomierz powietrza (płytkę spiętrzającą).

: 29 paź 2013, 09:36
autor: czarna k
Co do strzałów to strzela jak z armaty :evil: co dziwne potrafi strzelić też na benzynie w czasie gwałtownego puszczania i dodawania gazu na postoju

: 29 paź 2013, 13:34
autor: LUKASZdiy
przepływka do wywalenia

: 29 paź 2013, 13:43
autor: luk448
czarna k, no zeby sie nie potwierdzily moje przypuszczenia ze nabyłes auto ktore ma niesprawną przepływke zle ustawiony zapłon,bardzo slaey uklad wys napięcia i klejona gume na przeplywce.A do tego jeszcze gdzie od strzalow bedzie mial nieszczelność.Niestety najgorszy wróg NG to jego poprzedni wlaściciel.Nie zawsze kazdy ma tyle cierpliwosci i kasy do fachowych napraw NG.

: 29 paź 2013, 18:22
autor: krs
luk448 pisze:czarna k,Niestety najgorszy wróg NG to jego poprzedni wlaściciel..
Dokładnie jak napisał luk :D a co do lpg w tym silniku to porażka, cały czas trzeba sprawdzać układ WN u mnie po 3 miesiącach kopułka i paluch był do wymiany bo jak było wilgotno to kichał na gazie teraz sprawdzam co chwile bo dopiero co zmieniłem przepływkę

: 29 paź 2013, 18:45
autor: luk448
krs, nie zgodze sie ze NG i Lpg to porazka.Jesli bedziesz dbal o auto to na gazie bedzie jezdzil i to dlugo.A dla wlasciciela to zycze wytrwalosci w odchwaszczeniu NG aby cieszyc sie jazda.Co do strzalow by je ograniczyc-tzn ewentualne zniszczenia po strzale bo jak wiemy jeden strzal gazu i tysiac peka ot tak ja dziendobry, mozna zamontowac budziki w kolektorze ssacym o czym juz pisalem.

: 29 paź 2013, 18:50
autor: czarna k
W poprzedniej audicy też miałem gaz chodziła idealnie tylko że na samym początku włożyłem w nią 500 zł w ukł zapłonowy :) ta jest zamulona nie chce jechać nawet na Pb :( a po włożeniu nowej przepływki i zdemontowaniu gazu i tak nie ma pewnoeści że będzie dobrze chodziła...

: 29 paź 2013, 20:08
autor: luk448
czarna k, 500 zl w NG to nic...przeplywka 500 guma 500 krokowiec 300 a to dopiero poczatek.Niestety widocznie za slabo sprawdziles autko przed zakupem.No chyba ze teraz wyszly dopiero takie kwiatki.Siedz na forum,czytaj,pytaj a NG ozyje.Oczywiscie z odpowiednimi funduszami.Albo poszukaj w okolicy jakiegos magika ktory ogarnia mechaniczne wtryski.

: 29 paź 2013, 21:01
autor: Dziki
za te kwoty co wy wypisujecie nigdy bym nie reamował mechanicznego wtrysku <ok>
może dlatego walają mi się z 4 zestawy przepływka/rozdzielacz lub też oddzielnie :mrgreen:
jak chcesz kupić wal na PW, ale ja bym wsadzał elektroniczne sterowanie wtrysku benzyny ;-)
500PLNów ładować by ożywiać padaczke(mech. wtrysk) dla mnie to rozrzutność kapke...
używka ECUmastera niech bedzie 600, do tego listwa wtryskowa od Volvo 2.5 R5 Turbo (bodajże) 100 za 150 z wtryskami są nawet... w listwie w jednym miejscu otwór po wtrysku zaspawujesz u jakiegoś fachmana od alu, potem na wiartarke stołową i robisz w nowy otwór w odpowiednim miejscu a pozostałe 4 wtryski już bodajże w miarę pasują do kolektora od NG.
Dla chcącego nic trudnego, a o korzyściach już wspominać chyba nie musze, wynikających z takiej przeróbki <piwo> <piwo>

: 30 paź 2013, 13:51
autor: LUKASZdiy
500 zł w reanimacje wtrysku ha ha ha ha co to jest ja już włożyłem ok 1000 i tak dalej nie działa

: 31 paź 2013, 09:37
autor: luk448
LUKASZdiy, nie chce Cie martwic ale te 500 to mozesz jeszcze pomnozyc kilkukrotnie jesli cos powaznego dopadło Twoj mechaniczny wtrysk.

: 31 paź 2013, 09:44
autor: LUKASZdiy
wiem i licze sie z tym!!!!
Ale naprawa sprawia mi przyjemność ;) A w pasji pieniądze nie mają żadnego znaczenia

: 31 paź 2013, 16:50
autor: itor
luk448 pisze:LUKASZdiy, nie chce Cie martwic ale te 500 to mozesz jeszcze pomnozyc kilkukrotnie jesli cos powaznego dopadło Twoj mechaniczny wtrysk.
a co wnim takiego drogiego?

jezeli padl potencjometr przeplywomierza to nowy kosztuje 700 zl, nowego rozdzielacza i przeplywomierza nikt nie kupi bo cena astronomiczna i mozna smialo sie podpierac uzywkami wiec koszty nie sa tu wygorowane, poza tym najwiecej problemow sprawia niefachowe krecenie srubkami na oslep niz same zuzycie elementow (poza potencjometrem)

: 02 lis 2013, 09:30
autor: luk448
itor, sam sobie po czesci odpowiedziales na pytanie co jest drogiego w mechanicznym wtrysku. ;-)