Strona 1 z 1

[B3/B4 2.3 NG] problem z obrotami za wysokie i to dużo

: 13 paź 2007, 09:27
autor: KUKI
witam wszystkich od niedawana słysze dźwięk porównywalny do uciekającego powietrza np z opony syczenie ale w komorze silnika i nie jest to zawsze przeważnie na biegu jałowym i od tej pory czy to na gazie czy to na benzynie mam obroty cały czas 1700 nawet a ciepłym silniku. przecież tak wysokie obroty to nie jest normalne co z tym zrobic ??

: 13 paź 2007, 09:31
autor: jmm
Poszukaj nieszczelności, bo syczenie na nie wskazuję.

: 13 paź 2007, 15:39
autor: Solskier
Zwroc uage na łaczenie kolektora z głowica, łaczenie przepustnic z kolektorem i na uszczelki na wtryskach. Ale zacznik od najprostrzego - guma.

: 13 paź 2007, 15:54
autor: Kokolino
jmm pisze:Poszukaj nieszczelności, bo syczenie na nie wskazuję.
zgadza się a nie miałeś ostatnio strzału na gazie? Może gdzieś na układzie podciśnienia ci syczy. Sprawdz np. serwo i przewody biegnące do niego. A tak na marginesie Jmm jak tam twój pedał hamulca nadal twardy?

: 14 paź 2007, 21:35
autor: trzy_ha
JA TEż MIAłEM TAKIE PROBLEMY I OKAZAłO SIE ZE MAM PEKNIęTą GUMę OD PRZEPUSTNICY !!!!!!!!!!!!!! NOWA NIE JEST TANIA około 500zł ale ja kupiłem używkę za za 170 zł na giełdzie i wszystko wróciło do normy.

Nie pisz postu wielkimi literami, to oznacza krzyk, a nikt tu nie jest głuchy. Regulamin!

: 15 paź 2007, 22:52
autor: KUKI
hamulce odpowietrzyłem a tak pozatym wymieniłem caly płyn i jest jak narazie ok. a obroty sie o dziwo narazie skończyły i są narazie normalne choc wyskoczył nowy problem nie chce mi auto palic a jak juz odpali to samo przy zmianie biegu z np 1 na2 gaśnie a jeszcze nawet sprzegła nie puściłem tak jak by mu gdzieś prąd odcinało ale jutro jade do elektryka i bede wszystko wiedział

[ Dodano: 2007-10-15, 22:54 ]
a strzału na gazie nie było jeszcze mi sie nie przytrafił. a tak w ogóle to chyba trafiłem na pechowy model bo co chwile sie coś sypie już mnie to zaczyna ....... sami dokończcie

[ Dodano: 2007-10-22, 10:00 ]
panowie okazało sie ze gdzies plus z akumulatora dotykał do masy i było takie przebicie i szalał komputer dobrze ze sie nie spalil bo zlokalizowaniu tego obroty sa takie jak byc powinny. choc czasami spadaja na zbyt niskie ale to przez zatarta klime ktora jutro bedzie prawdo podobnie sprawna.

: 28 gru 2011, 18:45
autor: tomek44480
Sprawdz polaczenia gumowe.

: 31 gru 2011, 15:55
autor: luk448
Najprościej zerknąc na gume na przepływce.Jest droga bo koszt ok 460 zł ale polecam zakup w ASO.Odradzam raczej kupowanie używki bo gumy te z wiekiem robią się twarde i pękają.Lepiej dołożyć i nabyc ori nową używkę.