Strona 1 z 1

[B3 2.3 20V 7A] problem po wymianie uszczelki pod klawiatura

: 29 cze 2014, 12:47
autor: Black86
witam. zachcialo mi sie wymieniaz wspomniana usxzczelke po zlozeniu do kupy zaczal strasznie kulawo chodzic okazalo sie ze wtrysk nie wytrzymal na 5 cyl. i lalo paliwo w masakrycznych ilosciach. po odkreceniu swiecy i przekreceniu rozrusznikiem fontanna paliwa lala sie po calym garazu. mam zalozony gaz , wyciagnelem bezpiecznik pompy paliwa po odpaleniu na gazie dalej nie chodzi na 1 cylinder iskra jest podmienilem przewod i swiece dalej to samo brak reakcji po zdjeciu przewodu. wkreca sie tylko na 4 tys obrotow. ma ktos jakis pomysl?

: 29 cze 2014, 20:00
autor: Dziki
gaz masz której generacji?
nic nie wpadło do tego cylindra ?

: 30 cze 2014, 05:53
autor: Black86
napewno nic . gaz parownik + blos to chyba 2 generacja teraz jakos cos sie uspokaja ma naloty ze pracyje dobrze ....

: 30 cze 2014, 08:53
autor: Dziki
masz zalany cylinder jeżeli samo z siebie zaczyna sie uspokajać

: 30 cze 2014, 14:34
autor: bloku
A sprawdź czy nie uszkodziłeś stukowca przy montażu oraz czy przepustnica działa płynnie i podpięty jest potencjometr.

: 01 lip 2014, 20:22
autor: Black86
odlaczona jest pompa paliwa zeby nie lalo jak z wiadra . wszystko podlaczone na zimnym kuleje jak zlapie 90 chodzi rowno
ale slychac ze wypada zaplon na 5 cyl

: 12 lip 2014, 16:15
autor: LU CASH
a coś oprócz pokrywy ruszałes?