Witam chciałbym się dowiedzieć czy Turbosprężarka wchodzi w grę mianowicie ojciec mój kupił silnik Scani na szrocie za 500zł od scani R420 i wzięliśmy porozkrecalismy go i tak z ciekawosci zanieslimy turbine do znachora co zajmuje sie nimi i składa sie tak że chciałbym ja zamontowac w Audi ale:
1. Czy to nie zniszczy silnika
2. Czy z gazem nie bedzie problemu
3. CZy cięzko bedzie to założyć?
: 16 sie 2014, 15:33
autor: Leo
1. to zalezy
2. będzie
3. tak i nie, na pewno drogo.
: 16 sie 2014, 19:34
autor: luk448
Uuuu Turbo w NG?Tanio nie bedzie i obawiam ze napotkane klopoty Cie szybko zniecheca.Ale poszukaj i poszperaj bo kiedys juz latalo NG z Turbo.
: 17 sie 2014, 00:40
autor: quattroBandit
zacznijmy od tego ze kompleksowo trzeba rozebrac silnik, potem poskładać odpowiednio pod turbo, potem customowy wydech, dolot, potem inne sterowanie benzyna niz mechaniczny, bo to akurat bez sensu jest
stać Cię na takie zabawy? :mrgreen:
znacznie taniej wyjdzie znaleźć zdrowe MC
: 17 sie 2014, 21:58
autor: Dziki
jak skończę ze swoim NG to się pochwale :mrgreen:
: 18 sie 2014, 23:01
autor: quattroBandit
Dziki pisze:jak skończę ze swoim NG to się pochwale
pochwal się kosztami lepiej 8-)
: 27 sie 2014, 23:33
autor: Dziki
koszty hmm trochę tego będzie bo wszystko składam na tip top <ok>
tu np. pare gratów po szkiełkowaniu
: 28 sie 2014, 20:56
autor: quattroBandit
Dziki, mocowanie chłodnicy jest z aluminium?!
... a ja miałem metalowe... :shock:
: 30 sie 2014, 13:27
autor: emanuel33
quattroBandit pisze:
Dziki pisze:jak skończę ze swoim NG to się pochwale
pochwal się kosztami lepiej 8-)
Orientowałem się kosztami, to m/w ceny części z remontem silnika itd... Już na gotowo, to miękka d... 8tyś a mocy wcale dużo nie przybędzie. Sam kolektor wylotowy pod turbo nowy to koszt rzędu 2-2,6tyś. Sam o tym myślałem, założyłem nawet temat, ale odpuściłem sobie. Wywaliłem mechaniczny wtrysk, zestroiłem to, założyłem sekwencje i mi to wystarczy. Jeśli ktoś chce więcej mocy, to niech wkłada 4.2 lub jeśli z Turbo to 2.2T.
A jeśli ktoś ma odmienne zdanie, to niech przedstawi dokładny kosztorys, to wtedy uwierzę że jest inaczej.
: 30 sie 2014, 16:11
autor: quattroBandit
imho 8 tysięcy m,oże braknąć przy pięciu cylindrach wyjdzie z dwanascie... chyba bym wolal za ta cene v8 :mrgreen:
: 30 sie 2014, 18:40
autor: Dziki
quattroBandit pisze:... a ja miałem metalowe...
dopatrzałeś się szczegółu :mrgreen: ten element po wypiaskowaniu <ok>
quattroBandit pisze:chyba bym wolal za ta cene v8
V8 mam na co dzień i to kilka sztuk 8-)
a za rykiem R5 to każdy niemiec się ogląda w końcu ich wynalazek <ok>
: 30 sie 2014, 19:33
autor: emanuel33
Ale my jestesmy w pl i mowimy o tutejszych przyziemnych projektach Oplacalnych i realnych <ok>
: 30 sie 2014, 20:46
autor: Dziki
nie oszukujmy się Niemcy zazdroszczą i nam projektów <ok>
my możemy kątówką wyciąć, coś przyspawać i jeździć autem, przejść przegląd techniczny...
Niemiec żeby coś dołożyć do auta, musi mieć papiery że część ma homologacje do danego auta :mrgreen: oczywiście generalne przeróbki są dozwolone lecz wymagają dopuszczenia przez diagnostę za odpowiednią kwotę (w tysiącach euro czasami)
: 30 sie 2014, 23:53
autor: emanuel33
Powoli i do nas to dojdzie, ale w zl. Po drugie u nich dbaja o bezpieczenstwo nie to co u nas...
: 31 sie 2014, 01:10
autor: quattroBandit
u nas dbają o własny portfel a nie bezpieczeństwo...
Dziki zawsze patrze na szczegóły :mrgreen:
a dźwięk R5... cóż, tylko 10v się zna, 20v już nie tak bardzo. bez większego znaczenia czy wolnossak czy turbaburba