Strona 1 z 1

[Audi B4,B3 Coupe NG LPG] Turbo

: 16 sie 2014, 15:15
autor: Maciekxde
Witam chciałbym się dowiedzieć czy Turbosprężarka wchodzi w grę mianowicie ojciec mój kupił silnik Scani na szrocie za 500zł od scani R420 i wzięliśmy porozkrecalismy go i tak z ciekawosci zanieslimy turbine do znachora co zajmuje sie nimi i składa sie tak że chciałbym ja zamontowac w Audi ale:
1. Czy to nie zniszczy silnika
2. Czy z gazem nie bedzie problemu
3. CZy cięzko bedzie to założyć?

: 16 sie 2014, 15:33
autor: Leo
1. to zalezy
2. będzie
3. tak i nie, na pewno drogo.

: 16 sie 2014, 19:34
autor: luk448
Uuuu Turbo w NG?Tanio nie bedzie i obawiam ze napotkane klopoty Cie szybko zniecheca.Ale poszukaj i poszperaj bo kiedys juz latalo NG z Turbo. ;-)

: 17 sie 2014, 00:40
autor: quattroBandit
zacznijmy od tego ze kompleksowo trzeba rozebrac silnik, potem poskładać odpowiednio pod turbo, potem customowy wydech, dolot, potem inne sterowanie benzyna niz mechaniczny, bo to akurat bez sensu jest ;)
stać Cię na takie zabawy? :mrgreen:
znacznie taniej wyjdzie znaleźć zdrowe MC ;)

: 17 sie 2014, 21:58
autor: Dziki
jak skończę ze swoim NG to się pochwale :mrgreen:

: 18 sie 2014, 23:01
autor: quattroBandit
Dziki pisze:jak skończę ze swoim NG to się pochwale
pochwal się kosztami lepiej 8-)

: 27 sie 2014, 23:33
autor: Dziki
koszty hmm trochę tego będzie bo wszystko składam na tip top <ok>
tu np. pare gratów po szkiełkowaniu Obrazek

: 28 sie 2014, 20:56
autor: quattroBandit
Dziki, mocowanie chłodnicy jest z aluminium?!
... a ja miałem metalowe... :shock:

: 30 sie 2014, 13:27
autor: emanuel33
quattroBandit pisze:
Dziki pisze:jak skończę ze swoim NG to się pochwale
pochwal się kosztami lepiej 8-)
Orientowałem się kosztami, to m/w ceny części z remontem silnika itd... Już na gotowo, to miękka d... 8tyś a mocy wcale dużo nie przybędzie. Sam kolektor wylotowy pod turbo nowy to koszt rzędu 2-2,6tyś. Sam o tym myślałem, założyłem nawet temat, ale odpuściłem sobie. Wywaliłem mechaniczny wtrysk, zestroiłem to, założyłem sekwencje i mi to wystarczy. Jeśli ktoś chce więcej mocy, to niech wkłada 4.2 lub jeśli z Turbo to 2.2T.

A jeśli ktoś ma odmienne zdanie, to niech przedstawi dokładny kosztorys, to wtedy uwierzę że jest inaczej.

: 30 sie 2014, 16:11
autor: quattroBandit
imho 8 tysięcy m,oże braknąć :) przy pięciu cylindrach wyjdzie z dwanascie... chyba bym wolal za ta cene v8 :mrgreen:

: 30 sie 2014, 18:40
autor: Dziki
quattroBandit pisze:... a ja miałem metalowe...
dopatrzałeś się szczegółu :mrgreen: ten element po wypiaskowaniu <ok>
quattroBandit pisze:chyba bym wolal za ta cene v8
V8 mam na co dzień i to kilka sztuk 8-)
a za rykiem R5 to każdy niemiec się ogląda ;-) w końcu ich wynalazek <ok>

: 30 sie 2014, 19:33
autor: emanuel33
Ale my jestesmy w pl i mowimy o tutejszych przyziemnych projektach ;-) Oplacalnych i realnych <ok>

: 30 sie 2014, 20:46
autor: Dziki
nie oszukujmy się Niemcy zazdroszczą i nam projektów <ok>
my możemy kątówką wyciąć, coś przyspawać i jeździć autem, przejść przegląd techniczny...
Niemiec żeby coś dołożyć do auta, musi mieć papiery że część ma homologacje do danego auta :mrgreen: oczywiście generalne przeróbki są dozwolone lecz wymagają dopuszczenia przez diagnostę za odpowiednią kwotę (w tysiącach euro czasami)

: 30 sie 2014, 23:53
autor: emanuel33
Powoli i do nas to dojdzie, ale w zl. Po drugie u nich dbaja o bezpieczenstwo nie to co u nas...

: 31 sie 2014, 01:10
autor: quattroBandit
u nas dbają o własny portfel a nie bezpieczeństwo... :)

Dziki zawsze patrze na szczegóły :mrgreen:

a dźwięk R5... cóż, tylko 10v się zna, 20v już nie tak bardzo. bez większego znaczenia czy wolnossak czy turbaburba ;-)