Strona 1 z 2

[B3 2.3 20V 7A] pompa dwusekcyjna

: 07 sty 2015, 23:40
autor: ind
wracam z delegacji, zabieram niunie na snieg i wracam po jakichc 20 mnin ,parkuje auto,pedał hamulcowy twardy i patrze a tu sie lekko dymi i czuc jakby hydrauliczny plyn.zagladam a tu pasek juz sie smaży wiec go sniegiem zeby sie cos jeszcze nie zjaralo.pompa ani drgnie,zatarła by sie? wiec z tego niniejszego powodu prosze o namiar do kogos kto ma takową pompe,lub wie kto mógłby mi pomóc .na alledrogo akurat nie mają

: 08 sty 2015, 04:57
autor: Leo
wojtal22 - nick z allegro, jest z Trzebnicy pod Wrocławiem, próbuj u niego.

: 08 sty 2015, 22:08
autor: Dziki
zakładaj zwykłe podciśnieniowe wspomaganie hamulców <ok>
serwo i pompa jednosekcyjna taniej cie wyniesie :mrgreen:

: 08 sty 2015, 23:32
autor: DeS
Jeszcze nie widziałem, żeby komuś się udało taką pompę usmażyć - daj foto :-)

: 09 sty 2015, 07:08
autor: Leo
no co... ze starości... ja w początkach mojej przygody taką pompę rozwaliłem na testach w Biedrzychowicach.

: 09 sty 2015, 14:01
autor: bloku
DeS pisze:Jeszcze nie widziałem, żeby komuś się udało taką pompę usmażyć - daj foto :-)
Wierz mi, można :D Mogę Ci pokazac w Toruniu na przykładzie Twojego auta :D

A tak serio to jest to realne zwłaszcza, jak się zaleje pełnym syntetykiem i nie pilnuje stanu.

: 09 sty 2015, 16:30
autor: quattroBandit
bloku pisze:Wierz mi, można :D Mogę Ci pokazac w Toruniu na przykładzie Twojego auta :D
dobrze, że nie na moim :mrgreen:
bloku pisze:A tak serio to jest to realne zwłaszcza, jak się zaleje pełnym syntetykiem i nie pilnuje stanu.
wszystko zajeździsz na kiepskim lub braku oleju... :->

sam miałem z nią mały problem - ale niewielki. U mnie jedynie się luzowała nakrętka od jednej sekcji ta z wielkim X do przykręcania jej. ;) Wymieniony oring i bangla jak nowe. :mrgreen:

: 10 sty 2015, 11:09
autor: DeS
Lejecie shit nie olej to tak macie :lol: ;-) Choć fakt, że do wściekania przydałaby się większa chłodnica oleju :-?

: 14 sty 2015, 17:34
autor: LU CASH
ja chyba mam pompe

: 18 sty 2015, 18:03
autor: ind
ja tez mam pompe,200 zlociszy+przesyłka.Wybrałem skrupulatnie z ponad 40 ofert pomp wspomagania do motoru 7a,co z tego że te pompy pasuja do kv czy ng,to 2.3 i to 2.3,a ceny niektorych i ze trzy stowy.mam takie dwie,jednosekcyjne.Płyn w ukladzie byl zielony i ciagle poziom byl bez zmian,wiec nie wiem czy płyn byl wlasciwy czy nie.Coś sie w pompie zatarło dlatego sie tak rozgrzała no i oczywiscie zadnego wspomagania. Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-01-18, 18:14 ]
Roznice wiadomo widac,na alledrogo takich nie sprzedaja,trza se umyć przeszlifowac i ewentualnie prysnąć czyms zeby oko cieszyło i chciało sie wogóle pod maske zaglądać.Wk....a mnie to ze wszyscy sprzedaja pompy do 20v a nie pasuja

: 18 sty 2015, 20:08
autor: Leo
bo wszyscy się nie znają.

: 08 lut 2015, 17:26
autor: ind
i właśnie okazało sie że ubywa mi płynu,a dokładniej poci sie rurka która idzie od gruchy do wspomagania hamulca ,no jest troche skorodowana(była bo pokrywa ją płyn).Pytanie,czy zwykła hamulcowa wytrzyma?Gwinty te same

: 14 lut 2015, 00:02
autor: LU CASH
wywal dwusekcyjna .Wrzuc serwo "10 i zwykła pompe jednosekcyjną na z NG .

Cieknące przewody gruszki i zajechane dwusekcyjne pompy normalne


Ja wyrzuciłem .I wstawie jednosekcyjną z Audi a4

: 14 lut 2015, 01:06
autor: ind
i tak zrobie po swojemu,wymienie rurke.A jak klęknie pompa kiedys tam, to wsadze od ng

: 14 lut 2015, 12:24
autor: quattroBandit
ja swoją reanimowalem co się pociła :) nowe oringi załatwioły sprawę ... ;-) nie widzę sensu polepszania czegoś co sprawuje się dobrze