[80 B4 NG] Zimny nawiew, mimo wym. nagrzewnicy
: 07 lis 2007, 10:40
witam - dostaje bialej goraczki , problem wyglada nastepujaco , wymienilem nagrzewnice na uzywana oryginalna , wszytsko bylo ok. Wstalem na dzien drugi chcac podjechac na wodzie do garazu w celu wlania plynu chlodzacego , podczas gdy jechalem auto mialo zaszroniony parownik (pomyslalem ze to wina tego ze jechalem na wodzie)wylalem wode wlalem plyn chlodzacy (ok 5 l) i nadal to samo.zimny nawiew parownik zaszroniony.
-nagrzewnice przedmuchalem ciecz przez nia przeplywa wiec nie jest chyba zabrudzona
-termostat ok
-przewody nie sa zapchane
-ciesz przeplywa przez chlodnice
- na cieplym silniku ciecz takze przeplywa przez parownik tylko nie na zimnym silniku
-auto nie grzeje sie (wiec chyba ilosc plynu jets wystarczajaca 5l) chociaz przewody sa miekawe(wydaje mi sie ze wczesniej wszedzie byla ciecz i byly twarde) tak jakby bylo w nich powietrze , czasami anwet slychac bombelki)....chcialem odpwopietrzyc , auto chodzilo na biegu jalowym wlaczylem nagrzewnice , termostat zadzialal ale...w zbiorniku cieczy nic nie ubylo -tak jakby nie bylo zapowietrzone i ilosc plynu bylaby wystarczjaca.
- tak jakby ciecz nie byla pompowana do nagrzewnicy
- jak pojezdze z 30 moze 40 minut , nawiew zrobil sie ok , dmuchalo gorace poweitze
-po ostygnieciu atua to samo, przeciez nie bede jezdzil autem 30 min zeby rozgracz nawiew:) jak ktos zna przyczyne to jest wielkim mehcnaikiem, dzieki za chwile uwagi
Audi 80 b4 cabrio 2.3 na mech wtrysku + LPG
-nagrzewnice przedmuchalem ciecz przez nia przeplywa wiec nie jest chyba zabrudzona
-termostat ok
-przewody nie sa zapchane
-ciesz przeplywa przez chlodnice
- na cieplym silniku ciecz takze przeplywa przez parownik tylko nie na zimnym silniku
-auto nie grzeje sie (wiec chyba ilosc plynu jets wystarczajaca 5l) chociaz przewody sa miekawe(wydaje mi sie ze wczesniej wszedzie byla ciecz i byly twarde) tak jakby bylo w nich powietrze , czasami anwet slychac bombelki)....chcialem odpwopietrzyc , auto chodzilo na biegu jalowym wlaczylem nagrzewnice , termostat zadzialal ale...w zbiorniku cieczy nic nie ubylo -tak jakby nie bylo zapowietrzone i ilosc plynu bylaby wystarczjaca.
- tak jakby ciecz nie byla pompowana do nagrzewnicy
- jak pojezdze z 30 moze 40 minut , nawiew zrobil sie ok , dmuchalo gorace poweitze
-po ostygnieciu atua to samo, przeciez nie bede jezdzil autem 30 min zeby rozgracz nawiew:) jak ktos zna przyczyne to jest wielkim mehcnaikiem, dzieki za chwile uwagi
Audi 80 b4 cabrio 2.3 na mech wtrysku + LPG