Strona 1 z 1

[2,3 20v] Kto mi zredagule LOGI

: 10 mar 2015, 18:32
autor: olaf
Ja się na tym absolutnie nie znam, koledzy co mi nie działa?!
Obrazek

: 10 mar 2015, 18:56
autor: DeS
Poznaj łaskę...

Obrazek

: 10 mar 2015, 21:45
autor: olaf
DeS pisze:Poznaj łaskę...

Obrazek
no chętnie bym poznał, ale ja nic nie widzę :(

: 10 mar 2015, 22:38
autor: krs
olaf pisze:
DeS pisze:Poznaj łaskę...

Obrazek
no chętnie bym poznał, ale ja nic nie widzę :(
Ja też nic :-P

: 11 mar 2015, 07:14
autor: Leo
Trzeba było się zarejestrować na S2 forum :P

macie pany


: 11 mar 2015, 08:32
autor: olaf
Leo pisze:Trzeba było się zarejestrować na S2 forum :P

macie pany

Ty to jednak jesteś konkretny chłop :)

czy z mojego loga wynika że lambda jest martwa... takie błędy mi wywala..

Auto poskładałem jeżdzi, falują obroty oraz nierówno chodzi, więc szukam

: 11 mar 2015, 12:51
autor: Pieterb
olaf, log to jest zapis danych w czasie a Ty wrzuciłeś tylko screena - to tak dla wyjaśnienia.
Dopiero wówczas coś można by było określić czy sonda pracuje czy nie gdybyś zrobił prawdziwego log'a.

: 11 mar 2015, 13:18
autor: Leo
nie zrobi w tym modelu.

: 11 mar 2015, 13:21
autor: Pieterb
Leo pisze:nie zrobi w tym modelu.
o nie wiedziałem :oops: człowiek uczy się całe życie.

: 11 mar 2015, 16:10
autor: olaf
To mi pomogliście... że hej :)

: 11 mar 2015, 16:20
autor: Leo
no ale ej, zinterpretować tabelkę na podstawie swoich wyników przecież potrafisz? Co jeszcze mamy Ci powiedzieć? Ten silnik niestety za dużo się w diagnozę nie pobawi, co najwyżej błędy możesz zczytać.
To nie jest jednoznaczne z odczytaniem grupy zerowej, jak na obrazku powyżej.

: 11 mar 2015, 19:21
autor: olaf
Leo pisze:no ale ej, zinterpretować tabelkę na podstawie swoich wyników przecież potrafisz? Co jeszcze mamy Ci powiedzieć? Ten silnik niestety za dużo się w diagnozę nie pobawi, co najwyżej błędy możesz zczytać.
To nie jest jednoznaczne z odczytaniem grupy zerowej, jak na obrazku powyżej.
No jak to liczyłem że mi powiesz co wymienić i co wyregulować którą śrubką :)

Spoko dzięki za pomoc ja z Vagiem nie miałem wiele do czynienia, stąd te braki wiedzy i doświadczenia.

Aczkolwiek jak będziesz miał problem z Land Rover`em to wal jak w dym..

A to na koniec jeszcze jedno pytanie, czujnik położenia przepustnicy ma dwie wtyczki czy wiecie za co jest odpowiedzialna ta 2 pinowa na kabelku ? Mam delikatnie przytopioną tą wtyczkę, zmierzyłem oporność i w teorii działa..

: 12 mar 2015, 07:22
autor: Leo
ta zielona ? Daje znać komputerowi, że przepustnica jest zamknięta, żeby regulował obroty zaworem wolnych obrotów, na przykład.

: 12 mar 2015, 18:52
autor: Audi 80 Polska
olaf pisze: Spoko dzięki za pomoc ja z Vagiem nie miałem wiele do czynienia, stąd te braki wiedzy i doświadczenia.
No widać, bo co wkleiłeś to nie logi tylko screen obrazu z wartościami.
Aby zrobić loga trzeba kliknąć przycisk LOG i zacząć zapisywanie. Log to plik z powyższymi wartościami tylko zapisywanymi kilka razy na sekundę co umożliwia sprawdzenie jak zmieniają się wartości w czasie.
Później takiego loga można wrzucić na http://vaglog.pl/ aby sobie popatrzeć na wartości. Albo skonwertować załączonym do vagcoma programem aby móc obejrzeć w arkuszu kalkulacyjnym.

: 12 mar 2015, 21:37
autor: olaf
Dzięki za info... wrócę do tego za jakiś czas... Audi stoi w długiej kolejce do warsztatu :)