Strona 1 z 1
[B4 2.3 NG] wysokie obroty i palacza sie kontrolka oleju.
: 15 mar 2015, 10:06
autor: sebek04343
Witam. Po wymianie sprzegla zmontowaniu wszystkiego odpalilem silnik i problem obroty caly czas są na 1200 i po odpaleniu nie zgasla kontrolka . Mam dodatkowe zegary i ciśnienie na zimnym wskazuje 5 a jak się rozgrzeje prawe 3 bary. Cos mogłem zle zlozyc?
: 15 mar 2015, 11:34
autor: krs
Z obrotami to sprawdź czy nie ma gdzieś nie szczelności w układzie dolotowym, a co do kontrolki to zobacz czy kabel od czujnika ciśnienia oleju nie jest dotknięty do ''masy'' silnika, bo wtedy kontrolka będzie cały czas świecić, może się kabel wypiął i styka z silnikiem albo z karoserią.
: 15 mar 2015, 11:45
autor: sebek04343
Sprawdzalem ale jutro sprawdzę dokladnie i sprawdzę miernikiem czujnieki i wszystkie przewody podciśnienia. Jak podpiolem akumulator na wyjętej skrzyni bo czekal na sprzeglo. To wszystko się wlaczylo. Szyby się domknely pompa paliwa wentylator chlodnicy. Czy mogli się zrobić wtedy jakies zwarcie i cos się przepalilo.? A i jak przed silniczkiem krokowym sciskam węża to silnik gaśnie. A znowu jak odlaczam od kostki silniczek krokowy to nie ma żadnej reakcji.
: 15 mar 2015, 17:24
autor: emanuel33
A sprawdzales mase przy silniku?
: 15 mar 2015, 22:59
autor: krs
emanuel33 pisze:A sprawdzales mase przy silniku?
Właśnie może to masa bo chyba jest przykręcana do skrzyni biegów.
: 15 mar 2015, 23:58
autor: sebek04343
Po pierwszym odpaleniu zauwarzylem ten kabelek. Ale jak go przykrecilem i drogi raz odpalilem to bylo to samo. <buu>
: 16 mar 2015, 07:38
autor: emanuel33
Masz tez mase przy silniku. Miedzy baranami kektora. Druga jest wlasnie przy skrzyni. Mogla sie uszkodzic. Mi kable przelamaly sie kiedys w coupe. Na gole oko bylo ok. Sprawdz dokladnie. Bezpieczniki, nieszczelnosci sprawdziles? Czy nie masz przeswitu miedzy kolektorem a przepustnica? Masz efi ode mnie o ile nie myle sie. Jesli zakladales tps, to nie dales podkladki ktora odsunie ja od kolektora i mozesz miec przeswit. Sprawdz i to. Obroty, to szukaj krokowy, przepustnica, ustawienia dec. Nie wiem co tam zes cudowal na dobra spr.
: 16 mar 2015, 09:11
autor: sebek04343
Zmienaialem ustawiena w decu. Obroty mam ustawione ze dec nimi steruje i jak je zmieniam to nie reaguje a jak zmieniam dawkę paliwa to reaguje. A gdzie dokladnie jest ta droga masa? Mam flansze pod przepustnica
: 16 mar 2015, 09:31
autor: emanuel33
Na srobke do kolektora od str obudowy filtra powietrza. Z ustawieniami wal do Aldiego. On Master Plaster od konfiguracji deca.
: 16 mar 2015, 09:40
autor: sebek04343
Aldi nie odp.
: 16 mar 2015, 10:35
autor: emanuel33
Silnik robi w A3 :mrgreen:
: 16 mar 2015, 12:20
autor: sebek04343
Ok to powiedz mi zeby się odezwał jak możesz.
[ Dodano: 2015-03-17, 14:06 ]
Masa jest ok. Czy jest jakiś bezpiecznik od ciśnienia oleju? Albo przekaźnik?
[ Dodano: 2015-03-22, 15:21 ]
Winowajca palącej sie kontrolki oleju są zegary i to juz naprawilem. Zostaja tylko wysokie obroty. Na zimnym jest w miare ok ale jak sie rozgrzeje to 1200. Krokowy podmieniany oba czujniki plynu dwu pinowy i 3 pinowy wymienione odlaczalem akumulator i nadal to samo. Pomoże ktos?