Strona 1 z 1
[B3 2.3 NG] brak prądu w komputerze
: 05 maja 2015, 13:22
autor: Zyzial
Witam wszystkich jestem tu nowy. 😊
Mój problem dotyczy audi 90 2.3 NG
po zakupie audi zawiesił mi się zawór wymieniłem głowice ale między czasie grzebal w samochodzie papa! !!
Po złożeniu głowicy auto chodzi jak by było w trybie awaryjnym ciężko odpala i kuleje na wolnych obrotach. Po wypieciu wszystkich kostek (przepustnicy silniczek krokowy regulatora ciśnienia wtrysku ) "wszystkich" auto chodzi tak samo. Spaliny są strasznie duszace i w oczy aż szczypie. Dziś odebrałem go od elektryka i powiedział ze "plus nie dochodzi do komputera"
Są nowe założone świece kopułaka palec i przewody.
Proszę o pomoc Pozdrawiam 😊
: 05 maja 2015, 16:06
autor: Pieterb
Zyzial, zastosuj tag w temacie _uwaga
Zyzial pisze:ale między czasie grzebal w samochodzie papa! !!
a tak zapytam to bezpieczniki spardziliście :?: bo jak papa grzebał to może zwarcie zrobił i wiadomo
: 05 maja 2015, 17:09
autor: Audi 80 Polska
Zyzial pisze:Dziś odebrałem go od elektryka i powiedział ze "plus nie dochodzi do komputera"
I co nic z tym nie zrobił? Co z niego za elektryk że postawił taką diagnozę i nawet nie naprawił takiej prostej usterki.
Jak po wypięciu wtyczki z regulatora ciśnienie paliwa chodzi tak samo i go zalewa to pewnie problem jest mechaniczny (źle wyregulowany przepływomierz albo zgięta tarcza przepływomierza) bo przy zimnym silniku silnik po wypięciu tej wtyczki powinien zgasnąć bo zniknie ssanie.
: 05 maja 2015, 17:36
autor: Zyzial
Szczerze to nie sprawdzalismy bezpieczników 😩
Elektryk chciał za tą usługę 400zł stwierdziłem ze to za drogo trochę😨
Do puki silnik trochę się nie nagrzeje to zgaśnie po chwili. 😣
Po za nierówna pracą silnika na wolnych obrotach i strasznym smrodem z rury wydechowej na biegu jałowym jest ok. Auto ma kopa nie dławi się na wyższych obrotach i nie kopci
[ Dodano: 2015-05-05, 17:38 ]
Czy odpowiada za to któryś z przekaźników ?
[ Dodano: 2015-05-05, 17:39 ]
Czy odpowiada za to któryś z przekaźników? ?
: 05 maja 2015, 18:05
autor: Audi 80 Polska
Jak chcesz to mogę ci wypisać na których złączach komputera zapłonu i komputera wtrysku powinien być plus to sobie posprawdzasz a jak nie będzie to sobie podciągniesz.
Zasilanie komputera i wszystkigo pod maską to któryś z bezpieczników przypiętych przy krawędzi skrzynki bezpieczników.
Zobacz czy masz plus po zapłonie na czarno-niebieskich na wtyczce silniczka krokowego, włącznika przepustnicy i filtra węglowego. Jak dobrze pamiętam to ten plus idzie przez ten sam bezpiecznik (numer 28 bodajże) co zasilanie sterownika wtrysku.
A cena za naprawę tego naprawdę astronomiczna.
: 05 maja 2015, 18:28
autor: Zyzial
Albert bardzo bym cie prosił o wypisanie mi tego, to w czwartek na wolnym pozprawdzam sobie 😊
Z góry dziękuję 🍺🍺🍺🍺
: 05 maja 2015, 18:30
autor: Pieterb
: 05 maja 2015, 20:39
autor: Audi 80 Polska
To tak na sterowniku wtrysku (to większe pudełko) plus po zapłonie jest na pinie 14 kabel czarno-niebieski.
Zobacz czy masz dobrze poprzykręcane masy do kolektora ssącego bo na pinach 18, 34, 35, 24 powinieneś mieć masę.
Na komputerze zapłonu raczej masz zasilanie jeśli odpala i jest iskra.
: 09 cze 2015, 13:03
autor: Zyzial
Dzięki wielkie🍺
Jak wszystko pozprawdzam, to napiszę co i jak.😊
[ Dodano: 2015-05-27, 15:38 ]
Cześć wszystkim ponownie 😊
Posiedziałem troszkę przy Audi i mam parę pytań...
-na którym pinie przy kostce w komputerze powinno być napięcie ? I ile? Bo u mnie nie ma w ogóle na żadnym pinie
-czy mogę podłączyć bezpośrednio z akumulatora napięcie żeby sprawdzić czy wszystko działa.
Po wypieciu akumulatora samochód chodzi tak samo...😢
[ Dodano: 2015-06-09, 13:03 ]
Czy ktoś jest w stanie mi pomóc z moim problemem? Audi stoi cały czas w garażu :cry: