Strona 1 z 1

[B3 NG] Przestał chodzić na benzynie

: 24 sie 2015, 20:54
autor: Wasiul
Gdy kupowałem audi chodził na benzynie i na gazie , gdy jedna zacząłem wracać im już do domu to przy maksymalnym wciśnięciu gazu gasł (na benzynie) , więc jechałem tak na 1/4 wciśniętym pedale .Po paru kilometrach już wgl nie chciał jechać na benynie ,nie trzymał obrotów .Na gazie wszystko ładnie chodzi .

: 24 sie 2015, 21:32
autor: maciek889
- Dziura w dolocie (guma między przepływomierzem a przepustnicą)
- pogięta klapa przepływomierza
- za niskie ciśnienie paliwa
- zła regulacja dawki paliwa (ta śrubka na imbus na ramieniu przepływomierza)
- brak paliwa
- milion innych pierdół.

: 24 sie 2015, 22:13
autor: Wasiul
pompa podaje , tylko teraz nie wiadomo czy wystarczająco mocno :(

: 24 sie 2015, 22:23
autor: maciek889
Zobacz czy z regulatora ciśnienia wylatuje paliwo, odkręć przewód z miejsca zaznaczonego na czerwono: https://audi80.pl/download.htm?id=13793

I sprawdź czy nie było wystrzału, nawet po wyprostowaniu "talerza" często potrzebna jest regulacja aby samochód chciał jechać.

Jeszcze możesz zdjąć wtyczkę 2 pinową z regulatora wtrysku na rozdzielaczu i zobaczyć jak będzie silnik chodził.

: 26 sie 2015, 21:20
autor: Wasiul
w gumie od rozdzielacza mam dwa otwory , pod dolny był podłaczony przewód , a pod boczny nic . Zaślepiłem go i działa na benzynie :)

: 26 sie 2015, 21:28
autor: maciek889
Czyli jedna z przyczyn którą wypisałem wyżej.
- Dziura w dolocie (guma między przepływomierzem a przepustnicą)

: 26 sie 2015, 21:38
autor: Wasiul
Miałeś rację :D , tylko po co jest ten otwór z boku ?

: 26 sie 2015, 22:34
autor: aluminium
A moze pod ten otwor bylo cos od benzyny podpiete a gazownik to odloczyl i wcisnol tam zaslepke (tak jak sie robi z jednym przewodem od podcisnienia przy jednopunkcie a potem go sie zaslepia)

: 26 sie 2015, 22:58
autor: maciek889
aluminium pisze:A moze pod ten otwor bylo cos od benzyny podpiete a gazownik to odloczyl i wcisnol tam zaslepke (tak jak sie robi z jednym przewodem od podcisnienia przy jednopunkcie a potem go sie zaslepia)
Masz racje. Przy montażu gazu wypina się zawór stabilizacji obrotów biegu jałowego ("krokowiec") z gumy i podłącza do miksera LPG aby zaciągał i podawał mieszankę gazową a nie czyste powietrze. A w monowtrysku odłącza się sterowanie klapką ciepłe-zimne powietrze.