Strona 1 z 1
(B3 2,3 20v 7A) który pin/kabel do diagnostyki
: 02 lis 2015, 11:01
autor: krs
Jak w temacie który pin albo kolor kabelka przy sterowniku jest od diagnostyki komputer na 2 wtyczki hitachi.
: 02 lis 2015, 11:08
autor: Leo
ale powinieneś mieć kostki do diagnozy pod nogami kierowcy ?
: 02 lis 2015, 14:13
autor: krs
No właśnie nie ma kostek dlatego chce zrobić nowe, być może ktoś się ich wcześniej pozbył,jak kupowałem kompletny swap i sam przekładałem i nigdzie kostek nie było, i jeszcze jedno silnik pochodził z auta z 88r to były kody błyskowe czy można było vagiem próbować??
: 02 lis 2015, 14:26
autor: Leo
wydaje mi się, że w tym to tylko błyski.
: 03 lis 2015, 13:44
autor: krs
To trochę kiepsko, a czy ktoś z posiadaczy 7A mógł by zerknąć jakiego koloru są kable od diagnostyki
: 04 lis 2015, 17:02
autor: krótki
gniazda do diagnostyki
we wtyczce czarnej jest
czerwono /czarny +
brązowy -
wtyczka biała
biały ??
czarno/biały do diagnostyki ( wg.rysunku z książki )
kabelek ten leci do czarnej wtyczki obok dodatkowego zestawu przekaźników pod kierownicą.
Jest tam cała listwa ze złączkami różnych kolorów. Szukaj czarnej, one są jakby podwójne i nas interesuje mniejsza część pin nr.3
W mniejszej części wtyczki jest 4 piny
1.biały
2.szaro/żółty
3. czarno/biały - to ten
4.brak
: 04 lis 2015, 17:15
autor: krs
Ok jutro będę szukał.
: 01 gru 2015, 16:29
autor: Black86
kostek moze nie byc.... a bezpiecznikiem z przekaznik probowales sprawdzac?
u mnie kostek wcale nie ma
: 01 gru 2015, 19:33
autor: krs
Bezpiecznik mam cały czas włożony jak go wyciągnę to nic się nie dzieje, dziś będę pisał do kolegi krótki on ma luźną instalacje więc może mi sprawdzi dokładnie który pin przy kompie, bo ostatnio jak zaglądałem do wtyczki od ecu to brakuje tam jednego pina.
: 01 gru 2015, 19:48
autor: maciek889
Możesz próbować wymigać te kody przez ten bezpiecznik bo to powinno być połączone z gniadem OBD. Tylko zrób sobie lampkę podłączoną do plusa, drugi koniec żarówka wsadź w to gniazda bezpiecznika i na chwilę połącz kabel wsadzony w miejsce bezpiecznika z masą.
Masz 50% szans że trafisz na właściwy styk bezpiecznika.
A chyba powinno się jeździć bez tego bezpiecznika. Bo np. w NG wsadzenie go blokuje zapłon do jego ustawiania.
: 01 gru 2015, 22:47
autor: krs
maciek889 pisze:. Bo np. w NG wsadzenie go blokuje zapłon do jego ustawiania.
dokładnie tak jest w NG a co do 7A nic o tym nie znalazłem, tylko jedna istotna sprawa ori u mnie było NG przeswapowałem na 7A, brakuje jednego kabla przy wtyczce od ecu , napisałem do kolegi krótki w sprawie ''pinologi'' zobaczymy czy się uda coś jeszcze odratować jak nie to wymiana instalacji od silnika
: 08 gru 2015, 14:54
autor: BAX
Witam jak coś to mam dwie wiązki silnika 7a tylko na 4 kostki ecu wiszą na kołku mógł byś je sobie ob-lukać jak by ci to coś pomogło
: 08 gru 2015, 17:10
autor: krs
tak prawdę mówiąc to jeszcze nie zaglądałem tam gdzie pisał krótki

(brak czasu) ale w weekend zaglądnę pod kierownice jak nic nie znajdę to się do ciebie odezwę bo widzę że z KRK to zawsze mógłbym podskoczyć i obczaić te wiązki.
: 08 gru 2015, 19:08
autor: BAX
krs pisze:tak prawdę mówiąc to jeszcze nie zaglądałem tam gdzie pisał krótki

(brak czasu) ale w weekend zaglądnę pod kierownice jak nic nie znajdę to się do ciebie odezwę bo widzę że z KRK to zawsze mógłbym podskoczyć i obczaić te wiązki.
dokładnie peryferie wieliczki przy trasie e4