Strona 1 z 1

[B4 2.3 NG] Problemy po zmianie uszczelki

: 14 lut 2016, 12:23
autor: blackelegy
Witam użytkowników :)

Miesiąc temu padła mi uszczelka pod głowicą na 5-tym cylindrze, gdzie została przerwana i płyn chłodniczy docierał do komory i tak dalej...

Po wymianie:
-Uszczelki pod głowicą,
-Szlifowanie głowicy,
-Oringów przy wtryskach (chyba tak to się nazywa),
-Kopułki / palec rozdzielacza,
-Świec zapłonowych,
-Przewodów
-Płyn chłodniczy,

Moje auto po naprawie straciło moc, ciężko pali na ciepłym silniku, na benzynie gdy spadną obroty poniżej 1k gaśnie, nierówna praca silnika oraz dość duże spalanie PB oraz LPG.

Podczas jazdy na PB słychać taki dźwięk jakby jakaś blaszka latała i stukała gdzieś.

Panowie, gdzie szukać przyczyny?
Wtryski zapchane czy k-jet (czy jakoś tak) czy to regulator ciśnienia paliwa?


Przed zmianą uszczelki pod głowicą wszystko działało poprawnie.


Oczywiście patrzyłem FAQ na forum, lecz nie znalazłem odpowiedzi.


@@ Jeśli to jest zły dział proszę o przeniesienie.

: 14 lut 2016, 14:11
autor: pEndrju
witam,może zapłon jest żle ,bądź nieszczelność dolotu, sprawdź plakiem

: 14 lut 2016, 14:49
autor: zukreator
Do sprawdzenia przede wszystkim kąt wyprzedzenia zapłonu. Poszukaj sobie na forum jak blokować komputer i jak ma być ustawiony. Nie zaszkodzi sprawdzić ustawienia rozrządu, szczelności całego dolotu, a na końcu układu paliwowego.

: 19 lut 2016, 00:09
autor: krs
A kto robił ci uszczelkę pod głowicą ty czy oddałeś auto do mechanika ??

: 19 lut 2016, 07:48
autor: miron72
Zanim cokolwiek dotkniesz sprawdź ustawienie rozrządu. Potem można się bawić np. zapłonem.
Jakiej firmy kopułka, palec, kable?

: 22 lut 2016, 15:33
autor: Black86
jezeli chcesz pisz na PW to postaram CI sie to ogarnac tylko musial bys zostawic auto na kilka dni to zobaczymy co tam sie dzieje.