Strona 1 z 1
[B3 20v 7A] Oil catch tank i usuwanie filtra oparów
: 07 kwie 2016, 17:22
autor: Don Vito
Hej, czy ma ktoś zdjęcie po zamontowaniu kasztanka i usunięciu filtra? Biorę sie za to u siebie i chcialbym wiedziec np za co odpowiada przewód zaznaczony na zdjęciu, zaczyna sie on w trójniku i wchodzi w scianke grodziową, to samo dotyczy sztywnego przewodu idącego wzdłuż prawego błotnika.
: 07 kwie 2016, 22:33
autor: Leo
etkę byś odpalił, tam wszystko jest.
Robiłem to u siebie. Sztywny przewód to odpowietrzenie zbiornika paliwa. Ja tam dałem filterek i puściłem wolno w powietrze.
Podciśnienia z pierwszego obrazka idą albo do zbiorniczka w lewym nadkolu albo do sterowania blokadą dyfra.
Ciebie interesuje odma i filtr aktywny. Wszystko wyjebać, odmę w catch can'a i powrót do miski. Wejścia odmy do przepustnicy albo do kolektora dolotowego zaślepić. Wywalić te pieprzone filtry. Zostawić wyjśćie z kolektora do regulatora ciśnienia paliwa, musi być.
: 08 kwie 2016, 12:38
autor: bloku
Tak jak Leo opisał. Nie bawić się w nowe wynalazki tylko kupić porządnego kasztanka (dwukomorowy z siatką) a resztę według schematu. 7A ma tyle dobrze, że ma fabryczny spływ dość dobrze wymyślony i nie będzie problemu. Ważne aby dolot szczelnie zaślepić!