Strona 1 z 1
[B3 2.3 20V 7A] czujnik TPS
: 24 kwie 2016, 20:17
autor: Black86
Witam .Pytanie z cyklu glupich.

da rade czujnik tps-u zastapić jakims innym lub od innego auta bo mam juz dosc podmiany z zepsutego na kolejny ktory sie zepsuje za miesiac czy 2
Probowal ktos cos modzic w takim przypadku???
: 24 kwie 2016, 21:24
autor: maciek889
Chyba V6 ma bardzo podobny. Tylko styk zamknięcia przepustnicy nie jest na oddzielnym kablu tylko oba są w jednej kostce. Jakby po przykręceniu dało się założyć kostkę to powinien działać.
: 25 kwie 2016, 00:55
autor: krs
Były dwa ''rodzaje nowszy starszy typ'' jaki ty posiadasz ??
: 25 kwie 2016, 06:53
autor: Black86
Mam starszą wersję
: 25 kwie 2016, 07:20
autor: Leo
a to ty wziąłeś tego od Marka ?
: 25 kwie 2016, 11:40
autor: Black86
pytasz Adam o dół silnika?
: 25 kwie 2016, 11:59
autor: Leo
Nie nie, musiałem pomylić. O przepustnicę.
: 25 kwie 2016, 13:53
autor: krs
Ja wziąłem tą przepustnice, a dokładnie to się zamieniliśmy.
: 25 kwie 2016, 13:56
autor: Black86
próbował ktoś ta z 2.6 przerabiać?
: 25 kwie 2016, 16:16
autor: Leo
Miernik w łapę i sprawdzić czy oporności są te same w całym zakresie i będzie wiadomo...
: 25 kwie 2016, 17:05
autor: Black86
trzeba bedzie tak zrobic innego wyjscia raczej nie ma. jak dorwe gdzies tps od 2.6 to sprawdze
bo chyba jest uwalony na 100% bo jak odpale to nie chcce sie wkrecic powyzej 1500obr , musze zgasic zapalic i dopiero dziala jako tako
: 26 kwie 2016, 21:17
autor: emanuel33
A nie wiesz czemu tak siadają Ci ciągle? Mam u siebie w NG już rok jak nie więcej ten nowszy i nic się nie dzieje.
Co do tpsu z V6 to posiadam kilka szt jak chcesz i bywasz w okolicach siedlec lub białej podlaskiej.
: 03 maja 2016, 12:28
autor: Black86
glownie chodzi o to ze kupil bym nowy i mial z glowy na dlugi czas a nie rzezbic w g:) mija sie dla mnie troche z celelm kupowanie uzywek jak by pasowal z 2.6 to juz bym sie zastanowil a druga sprawa ze uzywki z 7a tez sie kiedys skoncza ....
[ Dodano: 2016-05-02, 06:52 ]
zrobilem pomiar tpsu z 2.6
zamknięta: otwarta na max
pin 1-2 2.11 kohm 2.11
pin 1-3 2.82 1,12
pin 2-3 1.02 2,64
4 i 6 pin jest od switcha , 5 wolny
i co smieszniejsze 2 tps z 7a jest uwalony calkowicie nawet nie ma jak go pomierzyc:D
[ Dodano: 2016-05-03, 12:28 ]
zmierzylem swaja z 7a i wyszlo tak
zamknieta/ otwarta
1-2 1.31 / 4.69
1-3 4.68
2-3 3.59 / 0.22
z tego widac ze od 2.6 sie napewno nie nada
jakies inne pmysly? lub moze ja zle mysle co jeszcze innego moze byc ze nie wkreca sie na obroty po zapaleniu silnika ?