Strona 1 z 1

[B4 2.6 ABC] Prośba o znaki na bloku 2,6 ABC 94r

: 18 maja 2016, 02:23
autor: audi0000
Witam wszystkich mam pilną prośbę o foto znaków na bloku silnika , bo po ustawieniu rozrządu (wałki na blokadzie ) a koło wału na znaku na plastikowej obudowie i silnik kręci brak kompresji. Mam zamiar zdjąć te koło wieloklinowe na wale i ustawić na znakach na bloku silnika ale brakuje mi szczegółowego opisu najlepiej jakieś foto.

: 18 maja 2016, 12:53
autor: maciek889
A nie możesz po prosu użyć blokady wału? Więcej znaków na wale nie ma.

Procedura wygląda tak:
Ustawiasz 3ci cylinder (ten najbliżej pasażera z przodu) w górze (GMP). Wyjmujesz czujnik punktu zapłonu sprawdzasz czy naprzeciw jego otworu jest wycięcie w wale. Wkręcasz blokadę wału. Podczas wkręcania też trzeba upewniać się pokręcając wałem w lewo i prawo że blokada weszła w wycięcie.

: 18 maja 2016, 13:13
autor: audi0000
Ok dzisiaj będę działał mam tylko blokadę na wałki koła rozrządu ale nie mam na wał korbowy (czym to ew zastąpić) Rozumiem że znaku na kole wpaska wieloklinowego niebrać pod uwagę?

: 18 maja 2016, 13:46
autor: maciek889
audi0000 pisze:Rozumiem że znaku na kole wpaska wieloklinowego niebrać pod uwagę?
Tak, było gdzieś na forum jak komuś się nie zgadzał ten znak na kole z 3cim cylindrem w górze, więc zacznij od tego.

Nie robiłeś jakiegoś remontu głowic przy okazji tego rozrządu? Może hydro-popychacze nie osiadły dobrze.

: 18 maja 2016, 14:29
autor: audi0000
Tak są po remoncie i nowe uszczelki ,ful zestaw pompa, pasy, rolki ...

[ Dodano: 2016-05-18, 14:29 ]
Hydro-popychacze zostały stare niektóre zawory wymienione na nowe a gniazda wszystkie dotarte.

: 18 maja 2016, 18:13
autor: maciek889
Czasem jest tak że jak szybko po wsadzeniu popychaczy się poskłada wszystko i próbuje odpalać to mogą one podpierać zawory. Spowodowane jest to tym że mogą się rozsunąć, gdy znajdują się poza silnikiem. Ponoć wręcz mogą zablokować wałek rozrządu jeśli mocno się rozejdą.

: 18 maja 2016, 21:58
autor: Miuosh1
Prawdopodobnie hydropopychacze Ci podpierają zawory ... Po ich wyjęciu powinno się je cofnąć ( nagrzać i olej sam z nich wyleci , następnie cofnąć przy użyciu np nasadki i imadła) Powinny uginać się pod naciskiem palców ;-) A tak, ktoś mógł pomylić ich poprzednie ułożenie bądź po prostu się rozprężyły .. Mogło to spowodować nawet pogięcie zaworów .

: 18 maja 2016, 23:24
autor: audi0000
Właśnie wróciłem i Audiczka gada jak ta lala!!! DZIĘKI WSZYSTKIM za dobre rady okok

: 20 maja 2016, 00:03
autor: Miuosh1
audi0000 pisze:Właśnie wróciłem i Audiczka gada jak ta lala!!! DZIĘKI WSZYSTKIM za dobre rady okok
I pochwal się co było ostatecznie :D

: 25 maja 2016, 23:12
autor: audi0000
Witam ponownie wiec powodem było źle założone koło paska wieloklinowego (te na wale gł) myślałem że takie coś jest niemożliwe bo tam są 2 wypustki ale jednak ktoś nie dopatrzył i i w pośpiechu założył i dokręcił jakimś cudem. Wszystko było by pięknie ale puźniej okazało się jeszcze że zaczyna gotować (wstępnie zalaną wodę na czas pierwszego rozruchu) podejrzenie padło na termostat i tu miałem okazję sprawdźić czy żeczywiście idzie wymienić termostat bez demontażu paska rozrządu (potwierdzam idzie sam to wymieniłem) ale to nie było powodem tylko powietrze brał z pod nowych uszczelek (głowice splanowane) wystarczyło dociągnąć na max głowice dynamometrykiem i po problemie ale mam jeszcze prośbę dla kolegów o foto opornicy jak macie u siebie podłączone wentylatory chłodnicy ja mam 2 (moja audi ma klimatronic) nie zdążyłem zrobić fotki jak tam są podłączone te kabelki :-)