Strona 1 z 1

[B4 2.8 AAH] Problem z przepustnicą

: 09 wrz 2016, 21:12
autor: dirtydiana
Witam,
panowie mam pytanko zauważyłem taki problem w mojej 2.8 cabrio... auto przyspiesza ma moc ale właściwie moc czuć tylko wtedy gdy wcisnę pedał w podłogę ( jak kickdown w automacie ) ten typ tak ma czy coś się dzieje np z przepustnicą?

Można ją jakoś łatwo wyczyścić bez jej adaptacji?

: 09 wrz 2016, 21:16
autor: Pieterb
dirtydiana, a gdzie opis problemu w temacie?!

: 09 wrz 2016, 21:18
autor: dirtydiana
PieterB pisze:dirtydiana, a gdzie opis problemu w temacie?!

już poprawiam :)

: 16 wrz 2016, 10:27
autor: maciek889
iparts, to nie to roczniki. Tutaj przepustnica nie steruje wolnymi obrotami tylko zewnętrzny regulator otwiera i zamyka kanał obejściowy. Nawet TPSu przepustnicy nie da się adaptować z VAGa bo w ABC i AAH musi się załączać styk czujnik zamkniętej przepustnicy wbudowany w tradycyjny TPS.

[ Dodano: 2016-09-16, 10:27 ]
Zresztą czystość przepustnicy i jej adaptacja i ustawienie będzie miała tylko wpływ na obroty biegu jałowego.

Zresztą starsze audi z dwoma przepustnicami inaczej jeździ niż współczesne samochody. W nowszych samochód przyspiesza na 80% możliwości już przed wciśnięciem gazu do połowy. Stąd tak samo przyspieszający samochód wydaje się zrywniejszy jeśli będzie rwał do przody przy lekkim dodaniu gazu.

Re: Problem z przepustnicą

: 17 wrz 2016, 09:18
autor: miron72
dirtydiana pisze:Witam,
panowie mam pytanko zauważyłem taki problem w mojej 2.8 cabrio... auto przyspiesza ma moc ale właściwie moc czuć tylko wtedy gdy wcisnę pedał w podłogę ( jak kickdown w automacie ) ten typ tak ma czy
Hmmm...szczerze to bardzo mało mówiące wskazania. Ma moc... Inne pojęcie dla kogoś co siadł z Corsy 1.0, a inne dla posiadacza BMW 4.4
2.8 AAH rusza całkiem żwawo nawet np. C4 Avanta z ASB. Nie będzie to rakieta ale nie będzie w codziennej jeździe odczucia, że się popsuł.

Masz jakieś porównanie z innym autem z tym silnikiem? 2.6 ABC Cię zostawia ze świateł czy coś podobnego?
Może chociaż orientacyjnie mu czasy do setki(w/g GPS setki, nie tej "malowanej") mierzyłeś?

Bo może faktycznie auto ma problem -z przepływką, dolotem, ciśnieniami na garczkach itp. itd.
I nie jedzie jak przystało na jego walory.
Tam się ma co zepsuć.

Re: Problem z przepustnicą

: 21 wrz 2016, 21:06
autor: dirtydiana
miron72 pisze:
dirtydiana pisze:Witam,
panowie mam pytanko zauważyłem taki problem w mojej 2.8 cabrio... auto przyspiesza ma moc ale właściwie moc czuć tylko wtedy gdy wcisnę pedał w podłogę ( jak kickdown w automacie ) ten typ tak ma czy
Hmmm...szczerze to bardzo mało mówiące wskazania. Ma moc... Inne pojęcie dla kogoś co siadł z Corsy 1.0, a inne dla posiadacza BMW 4.4
2.8 AAH rusza całkiem żwawo nawet np. C4 Avanta z ASB. Nie będzie to rakieta ale nie będzie w codziennej jeździe odczucia, że się popsuł.

Masz jakieś porównanie z innym autem z tym silnikiem? 2.6 ABC Cię zostawia ze świateł czy coś podobnego?
Może chociaż orientacyjnie mu czasy do setki(w/g GPS setki, nie tej "malowanej") mierzyłeś?

Bo może faktycznie auto ma problem -z przepływką, dolotem, ciśnieniami na garczkach itp. itd.
I nie jedzie jak przystało na jego walory.
Tam się ma co zepsuć.
Moc wydaje mi się, że ma tj 200 idzie bez problemu :) przyspiesza też dobrze, jedynie dziwi mnie nieco skokowość tego przyspieszania mająca powiązanie z wciśnięciem pedału do deski. Mam auto od niedawna i być może ten typ tak ma, jeździ całkiem przyjemnie jak na 23 letnie auto - pytam jednak bo chce caba doprowadzić do łądnego stanu :)