Strona 1 z 1
[B4 2.8 AAH] Problem z przepustnicą
: 09 wrz 2016, 21:12
autor: dirtydiana
Witam,
panowie mam pytanko zauważyłem taki problem w mojej 2.8 cabrio... auto przyspiesza ma moc ale właściwie moc czuć tylko wtedy gdy wcisnę pedał w podłogę ( jak kickdown w automacie ) ten typ tak ma czy coś się dzieje np z przepustnicą?
Można ją jakoś łatwo wyczyścić bez jej adaptacji?
: 09 wrz 2016, 21:16
autor: Pieterb
dirtydiana, a gdzie opis problemu w temacie?!
: 09 wrz 2016, 21:18
autor: dirtydiana
PieterB pisze:dirtydiana, a gdzie opis problemu w temacie?!
już poprawiam

: 16 wrz 2016, 10:27
autor: maciek889
iparts, to nie to roczniki. Tutaj przepustnica nie steruje wolnymi obrotami tylko zewnętrzny regulator otwiera i zamyka kanał obejściowy. Nawet TPSu przepustnicy nie da się adaptować z VAGa bo w ABC i AAH musi się załączać styk czujnik zamkniętej przepustnicy wbudowany w tradycyjny TPS.
[ Dodano: 2016-09-16, 10:27 ]
Zresztą czystość przepustnicy i jej adaptacja i ustawienie będzie miała tylko wpływ na obroty biegu jałowego.
Zresztą starsze audi z dwoma przepustnicami inaczej jeździ niż współczesne samochody. W nowszych samochód przyspiesza na 80% możliwości już przed wciśnięciem gazu do połowy. Stąd tak samo przyspieszający samochód wydaje się zrywniejszy jeśli będzie rwał do przody przy lekkim dodaniu gazu.
Re: Problem z przepustnicą
: 17 wrz 2016, 09:18
autor: miron72
dirtydiana pisze:Witam,
panowie mam pytanko zauważyłem taki problem w mojej 2.8 cabrio... auto przyspiesza ma moc ale właściwie moc czuć tylko wtedy gdy wcisnę pedał w podłogę ( jak kickdown w automacie ) ten typ tak ma czy
Hmmm...szczerze to bardzo mało mówiące wskazania. Ma moc... Inne pojęcie dla kogoś co siadł z Corsy 1.0, a inne dla posiadacza BMW 4.4
2.8 AAH rusza całkiem żwawo nawet np. C4 Avanta z ASB. Nie będzie to rakieta ale nie będzie w codziennej jeździe odczucia, że się popsuł.
Masz jakieś porównanie z innym autem z tym silnikiem? 2.6 ABC Cię zostawia ze świateł czy coś podobnego?
Może chociaż orientacyjnie mu czasy do setki(w/g GPS setki, nie tej "malowanej") mierzyłeś?
Bo może faktycznie auto ma problem -z przepływką, dolotem, ciśnieniami na garczkach itp. itd.
I nie jedzie jak przystało na jego walory.
Tam się ma co zepsuć.
Re: Problem z przepustnicą
: 21 wrz 2016, 21:06
autor: dirtydiana
miron72 pisze:dirtydiana pisze:Witam,
panowie mam pytanko zauważyłem taki problem w mojej 2.8 cabrio... auto przyspiesza ma moc ale właściwie moc czuć tylko wtedy gdy wcisnę pedał w podłogę ( jak kickdown w automacie ) ten typ tak ma czy
Hmmm...szczerze to bardzo mało mówiące wskazania. Ma moc... Inne pojęcie dla kogoś co siadł z Corsy 1.0, a inne dla posiadacza BMW 4.4
2.8 AAH rusza całkiem żwawo nawet np. C4 Avanta z ASB. Nie będzie to rakieta ale nie będzie w codziennej jeździe odczucia, że się popsuł.
Masz jakieś porównanie z innym autem z tym silnikiem? 2.6 ABC Cię zostawia ze świateł czy coś podobnego?
Może chociaż orientacyjnie mu czasy do setki(w/g GPS setki, nie tej "malowanej") mierzyłeś?
Bo może faktycznie auto ma problem -z przepływką, dolotem, ciśnieniami na garczkach itp. itd.
I nie jedzie jak przystało na jego walory.
Tam się ma co zepsuć.
Moc wydaje mi się, że ma tj 200 idzie bez problemu

przyspiesza też dobrze, jedynie dziwi mnie nieco skokowość tego przyspieszania mająca powiązanie z wciśnięciem pedału do deski. Mam auto od niedawna i być może ten typ tak ma, jeździ całkiem przyjemnie jak na 23 letnie auto - pytam jednak bo chce caba doprowadzić do łądnego stanu
