Strona 1 z 1
[B4 2.6 ABC] Problem z gazem
: 15 maja 2017, 20:08
autor: Mrozu80
Witam serdecznie, kupiłem wczoraj avanta 2.6 V6 Quattro przejechałem już nim 500 km dzisiaj wracając z pracy wskaźnik od gazu zaczął pikać że niby gazu nie ma to zjechałem na stację i zatankowałem do pełna, okazało się że w zbiorniku było jeszcze min. 7l gazu, odpalam auto i dupa znowu pika że nie ma.. i tak kilka razy przełączyłem i cały czas że gazu nie ma a butla pełna..
Może to zbieg okoliczności ale po tankowaniu zauważyłem że temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic.. gaz się nie chce zalaczyc..
Temperatura już normalnie pokazuje i paliwo tez ok..
Auto też ogólnie muli na gazie.. niby dobra regulacja potrzebna, przy ruszaniu z świateł trzeba wbić na 1.5/2 tys obrotów żeby nie zgasł.. na benzynie normalnie pracuje
Co może być z tym przeklętym gazem..??

: 15 maja 2017, 20:43
autor: skwaromir
Może być wiele rzeczy.
Temperatura za niska, spadek ciśnienia itd.
Warto by było z lapkiem się przejechać i popatrzeć.
: 15 maja 2017, 20:45
autor: Krzysiek 84
Mrozu80 pisze:temperatura​ nie podnosi się powyżej 50 a wskaźnik od paliwa spadł na rezerwę chociaż paliwa mam 1/4 baku czy tam 1/3, audi stało kilka godzin teraz i nadal nic..
Tu akurat masz do wymiany stabilizator napięcia w zegarach.
Zamienniki montujemy odwrotnie , tzw na brzuchu , bo jest inna polaryzacja.
Poszukaj na forum tematu stabilizator napięcia.
Na allegro kosztują te zamienniki od 1,5 zł za sztukę
http://allegro.pl/stabilizator-7810-10v ... 01616.html
: 15 maja 2017, 20:52
autor: maciek889
Jak pisze skwaromir, dobrze by było podejrzeć parametry bo może czujnik ciśnienia padł albo parownik albo jeszcze coś innego.
: 16 maja 2017, 18:59
autor: Grzegorz-DTR
Jaka instalacja?
Sprawdź czy elektrozawory się otwierają. Ten przy butli i ten przy parowniku.
: 16 maja 2017, 21:47
autor: Mrozu80
No i tu jest problem bo kupiłem auto i muszę spojrzeć jaki jest ale chyba stag 300,
Dzisiaj rano odpaliłem i gaz normalnie pracował przejechałem kilkanaście kilometrów i stwierdziłem że jak jest ok to dam w pi*de, gaz do oporu i przy 3 tys obrotów gaz się wyłączył i znowu nie chce się wlaczyc.. pewnie jutro rano będzie znowu działał..
: 16 maja 2017, 22:00
autor: maciek889
A jak się przełączy to zwróć uwagę jak miga kontrolka. Bo inaczej miga i piszczy dla usterek (np. nie łączy wtryskiwacza albo jakiś czujnik) a inaczej na brak ciśnienia. I jak złapie błąd to nawet nie pozwoli powtórnie przełączyć na gaz bez wyłączenia zapłonu.
Opis ten dotyczy stagów.
: 17 maja 2017, 07:13
autor: Mrozu80
Miga dość szybko i są to 3 potrójne pikniecia,
Wczoraj auto stało 2 godziny i nadal się nie włączyło..
Dzisiaj rano już się normalnie włączył ale pewnie do czasu aż wcisnę mocniej gaz
: 17 maja 2017, 08:30
autor: Grzegorz-DTR
Tryb awaryjny - niskie ciśnienie gazu.
Wymień oba filtry (fazy ciekła i lotnej)
Instrukcja Stag 300
http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... 0_PLUS.pdf
Punkt 4.2
strona 37
Pozdrawiam
Grzegorz
: 17 maja 2017, 13:30
autor: maciek889
Albo parownik się zatkał szczególnie jeśli to Zavoli Zeta:
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_232_2.jpg
: 17 maja 2017, 14:20
autor: Mrozu80
jest opcja go jakoś wyczyścić samemu ?
i nie wiem czy dokładnie to jest ten.. wieczorem dopiero będę mógł sprawdzić
: 20 maja 2017, 09:39
autor: miron72
Jeżeli jeszcze nie wiesz to owszem -można samemu wyczyścić i zregenerować przy podstawowej wiedzy technicznej. Możesz pooglądać na YT, pewnie są filmiki z takich akcji, na forach fotostory itp.
Tylko nie zapomnij dociągnąć za tydzień-dwa śrub, bo tak gumy siąść potrafią, że będzie waliło gazem z reduktora w koło.
: 20 maja 2017, 18:46
autor: Mrozu80
Witam problemem był elektrozawór, robił zwarcie gdy się rozgrzał

wymieniony i po problemie ale dziękuję wszystkim
