[B4 2.8 AAH] po nagrzaniu gaśnie
: 22 paź 2017, 09:50
Cześć,
Czy ktoś się spotkał z takimi objawami:
SYTUACJA:
Auto odpala normalnie, trzyma fajnie obroty na ssaniu 1000-1100. po lekkim nagrzaniu lekko wzrastają na 3 sekundy(do 1200-1250obr) a potem szybko opadają.
PROBLEM:
Gdy obroty szybko opadają po wyjsćiu silnika z trybu ssania i nie zdążę dotknąć nogą gazu to spadną za nisko i zgaśnie.
Jak zdążę złapać ten moment i nacisne na sekunde pedał gazu to spadaja już normalnie i zostają na 760
Poteam jest wszystko OK. Nie ma żadnego falowania obrotów, silnik ciągnie płynnie i ma moc
Odmy czyste, przepustnica czysta (zbiorniczek odmy z odpływem)
Mechanik stwierdził, że to może być silniczek krokowy, ale zanim wydam kilka stówek to wolę się podpytać tutaj czy ktoś już tego nie przerabiał?
Czy ktoś się spotkał z takimi objawami:
SYTUACJA:
Auto odpala normalnie, trzyma fajnie obroty na ssaniu 1000-1100. po lekkim nagrzaniu lekko wzrastają na 3 sekundy(do 1200-1250obr) a potem szybko opadają.
PROBLEM:
Gdy obroty szybko opadają po wyjsćiu silnika z trybu ssania i nie zdążę dotknąć nogą gazu to spadną za nisko i zgaśnie.
Jak zdążę złapać ten moment i nacisne na sekunde pedał gazu to spadaja już normalnie i zostają na 760
Poteam jest wszystko OK. Nie ma żadnego falowania obrotów, silnik ciągnie płynnie i ma moc
Odmy czyste, przepustnica czysta (zbiorniczek odmy z odpływem)
Mechanik stwierdził, że to może być silniczek krokowy, ale zanim wydam kilka stówek to wolę się podpytać tutaj czy ktoś już tego nie przerabiał?