Strona 1 z 1

[B4 2.8 AAH] po nagrzaniu gaśnie

: 22 paź 2017, 09:50
autor: Rychu82
Cześć,

Czy ktoś się spotkał z takimi objawami:

SYTUACJA:
Auto odpala normalnie, trzyma fajnie obroty na ssaniu 1000-1100. po lekkim nagrzaniu lekko wzrastają na 3 sekundy(do 1200-1250obr) a potem szybko opadają.

PROBLEM:
Gdy obroty szybko opadają po wyjsćiu silnika z trybu ssania i nie zdążę dotknąć nogą gazu to spadną za nisko i zgaśnie.
Jak zdążę złapać ten moment i nacisne na sekunde pedał gazu to spadaja już normalnie i zostają na 760

Poteam jest wszystko OK. Nie ma żadnego falowania obrotów, silnik ciągnie płynnie i ma moc
Odmy czyste, przepustnica czysta (zbiorniczek odmy z odpływem)

Mechanik stwierdził, że to może być silniczek krokowy, ale zanim wydam kilka stówek to wolę się podpytać tutaj czy ktoś już tego nie przerabiał?

: 22 paź 2017, 10:13
autor: Jarewa
Odepnij nastawnik biegu jałowego powinno działać stabilne koło 700obr.

Takie coś miałem kiedy schodził z obrotów zamiast spadać na 750 schodził nisko na 300 a czasem gasł ale to były walnięte sondy. No i w czasie jazdy trochę zadławiła musiał pomyśleć zanim przyspieszył ale to była sekunda-y.

Po drugie AAH uczy się stabilizacji biegu jałowego trzeba przejechać trochę km by było ok po resecie ECU zawsze będzie fiksował bieg jałowy.

: 22 paź 2017, 10:21
autor: Rychu82
działa stabilnie bez jego odłączania. Problem ma z gaśnięciem jak opisałem

: 22 paź 2017, 10:24
autor: Jarewa
Szukaj przyczyny gdzieś indziej brudny nastawnik zawieszający sie miał byś problem często a nie tylko w tym momencie.