Cześć,
zauważyłem że leci mi z uszczelki z pod miski olejowej. Czy ktoś ma instrukcje jak wymienić tą uszczelkę ( są 2? ) poszperałem trochę w necie i wyczytałem, że to wcale takie banalne w tych silnikach nie jest
Może lepiej oddać do mechaniora ile może taka wymiana ew. kosztować?
: 24 paź 2017, 23:16
autor: Leo
oddaj do mechanika, trzeba wózek ściągać.
: 25 paź 2017, 10:26
autor: dirtydiana
Leo pisze:oddaj do mechanika, trzeba wózek ściągać.
Ok czyli nawet nie będę się za to zabierał... dzięki leo za odpowiedz
Jak mało cieknie to nie ma sensu bo nawet na nowej uszczelce jest szansa że za kilka tysięcy kilometrów zacznie się lekko pocić bo te silniki tak mają.
: 25 paź 2017, 10:52
autor: Leo
bo sama wymiana uszczelki nic nie da, trzeba planować michę na lustro.
: 25 paź 2017, 14:53
autor: dirtydiana
zrobić raczej musze bo wyciek jest na tyle duży, że po 2-3 dniach postoju pod autem pojawia sie 1-2 krople (płyte pod silnik zdemontowałem ) Nie wiem tylko czy dokładnie leci olej z miski tj uszczelki czy z połączenia silnik a skrzynia. Górę juz mi mechanik uszczelnił uszczelki pod obiema kapami ale nadal cos leci.
: 25 paź 2017, 18:53
autor: maciek889
Zobacz czy nie leci z czujników ciśnienia oleju albo czujnika punktu zapłonu na bloku (obie rzeczy po lewej stronie silnika).
: 28 paź 2017, 20:01
autor: dirtydiana
maciek889 pisze:Zobacz czy nie leci z czujników ciśnienia oleju albo czujnika punktu zapłonu na bloku (obie rzeczy po lewej stronie silnika).
jutro będę przy autku to sprawdzę, masz może fotkę tego elementu ?
: 28 paź 2017, 21:56
autor: maciek889
Akurat znalazłem zdjęcie na którym widać że obie te rzeczy mocno ciekną:
Jak już masz zarzyganą podstawę filtra to na 99% będzie trafiony oring uszczelniający samą podstawę. U mnie AAH wypluł cały olej w 4s jak ten oring strzelił. Uszczelniłem wszystko poza tym właśnie ustrojstwem. Także zabierz się za całość kompleksowo.
Olej pełza po całym silniku. I może lecieć z lewej a zarzygane będzie z tyłu lub z prawej strony.
: 29 paź 2017, 20:37
autor: dirtydiana
bloku pisze:Jak już masz zarzyganą podstawę filtra to na 99% będzie trafiony oring uszczelniający samą podstawę. U mnie AAH wypluł cały olej w 4s jak ten oring strzelił. Uszczelniłem wszystko poza tym właśnie ustrojstwem. Także zabierz się za całość kompleksowo.
Olej pełza po całym silniku. I może lecieć z lewej a zarzygane będzie z tyłu lub z prawej strony.
dzieki panowie postaram się to zrobić jeszcze w tym sezonie, choć cabik za kilka dni idzie pod pierzynkę W najgorszym wypadku zrobię to na przyszły sezon... W tym sezonie już wsadziłem 2 tysie w sam silnik rozrząd, olej, termostat itd itd i myślałem że na tym koniec :p :p No ale cóż cabik to i tak zabawka a zabawa kosztuje
: 29 paź 2017, 21:56
autor: Megster
To zdjęcie zrobione od góry czy dołu? Chciałem u siebie sprawdzić.