Mam niunie z silnikiem AAH i bynajmniej u mnie autko najlepiej się wkręca na obroty w przedziale od 2 do 4 tyś natomiast powyżej tej granicy już się wkręca słabiej i tu moje pytanie czy dało by się coś zrobić żeby niunia lepiej się wkręcała w przedziale 4-6 tyś zamiast 2-4tyś. Zanim stałem się posiadaczem AUDI woziłem się toyotą celicą i tamtym autem jazda zaczynała się od 3,5 tyś, poniżej tych obrotów był muł ale powyżej dopiero zaczynał się wkręcać i kręcił aż do odcięcia. Powiedzcie mi czy w audi AAH da się coś takiego uzyskać :?:
: 07 sie 2008, 12:23
autor: dexx
Kolego jeśli silnik najlepiej wkreca sie w niskim przedziale obrotów (cecha dużych pojemności) to chyba dobrze, po co go przy każdym przyspieszaniu męczyć do 6k. Ja bym nic z tym nie robił (jeśli się da, a tego nie wiem )
pozdrawiam <ok>
: 07 sie 2008, 13:28
autor: WOJTEK26
Sprawdź czy działa przełączanie długości kolektora, moze sie tym objawiac słabsze przyspieszanie przy duzych obrotach silnika gdy jedzie na długim kolektorze
: 07 sie 2008, 21:41
autor: arezyy
Masz stożek w miejscu puszki z filterm powietrza a co jest na skracanym dolocie? Na Twojej fotce nie widzę żebyś za filterm pociągną jakieś połączenie do skracanego dolotu. Po założeniu stożka miałem dokładnie taki sam objaw. Jeżeli nie masz "połączenia" do skróconego dolotu to masz dwa wyjścia: - zrobić to połączenie albo założyć na króćcu drugi stożek.
: 07 sie 2008, 22:44
autor: IC69
arezyy pisze:na skracanym dolocie?
arezyy, czy mógł byś to szczegółowiej opisać, gdzie tego szukać, bo u mnie niczego takiego nie ma :roll: Z filtra powietrza, wychodzi tylko jedna rura
: 07 sie 2008, 23:20
autor: YAMATO
skracanie dolotu nastepuje w kolektorze ssącym
za kolektorem jest takowa gruszka z dzwignią ktora po 4200 obr. owinna przełączyć klapki w danym kolektorze i dostajemy lekkiego kopa
trzeba sprawdzić podłączenie wężyków podciśnieniowych
dwa lata temu robiłem to u siebie no isię udało ale już nie pamiętam jak
: 08 sie 2008, 06:26
autor: żaba174
Wielkie dzięki za odpowiedzi. arezyy nie bardzo czaję temat, mógłbyś mi to jakoś jaśniej opisać i może jakieś fotki wrzucić jak to jest zrobione u ciebie, bo stożka ja nie zakładałam tylko poprzedni właściciel.
Jeszcze raz wielkie dzięki <ok>
: 08 sie 2008, 16:46
autor: kamilus107
ja mam aah i nie mam drugiego króćca. Jest filtr, przpływka, rura gumowa i plastyk ktory jest zalozony na przepustnice. A i ten plastyk na przpustnice mam inny niz zaba 174.
: 08 sie 2008, 16:52
autor: arezyy
kamilus107 pisze:ja mam aah i nie mam drugiego króćca. Jest filtr, przpływka, rura gumowa i plastyk ktory jest zalozony na przepustnice. A i ten plastyk na przpustnice mam inny niz zaba 174.
w Twoim AAH od dolnej części obudowy filtra powietrza nie idzie w dół rura?
: 08 sie 2008, 17:08
autor: kamilus107
nie. nic takiego nie ma.jest tylko rurka od zimnego powietrza dam fotke. na szybkosci robiłem.
ps.a tak sobie przemysalełm. jak moze isc z dołu rura do skaracanago dolotu. to by nie szło prze filtr powietrza?
: 08 sie 2008, 17:23
autor: arezyy
kamilus107 pisze:ps.a tak sobie przemysalełm. jak moze isc z dołu rura do skaracanago dolotu. to by nie szło prze filtr powietrza?
U siebie miałem takie rozwiązanie: doprowadzenie powietrza do puszki, z puszki jedna rura doprowadzająca powietrze idzie na przepływkę (ta górna) a druga schodziła w dół (wychodzila od dołu z tylnej części puszki czyli powietrze też najpierw przechodziło przez filtr powietrza)
: 08 sie 2008, 17:28
autor: kamilus107
a masz jakies foto swojej obudowy filtra?
: 08 sie 2008, 21:55
autor: arezyy
kamilus107 pisze:a masz jakies foto swojej obudowy filtra?
pogrzebię w gratach i jak znajdę tę obudowę to wkleję fotki
: 08 sie 2008, 23:58
autor: kamilus107
ok. moze sa jakies rozne rodzaje dolotu?sam nie wiem.