Strona 1 z 1

[AAH] Technikalia - adaptacja przepustnicy

: 18 gru 2008, 19:56
autor: hct
panowie wie ktos moze jak adaptuje sie przepustnice w tym silniku bo nigdzie niemoge znalesc nic konkretnego (moze zle hasla wpisuje w googlach)

jesli ktos wie jak to sie robi czy robi sie to vagiem czy jakos inacze to prosze o jakis link albo opisanie tej procedury

: 18 gru 2008, 21:41
autor: Kornel
Spróbuj w ten sposób:

http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm

Ale nie wiem czy ci się uda bo możesz mieć tylko jeden blok pomiarowy 000.

: 18 gru 2008, 21:50
autor: hct
no wlasnie 098 nie ma w tym silniku bo juz sprawdzalem :cry:

ale zobaczy czy na 001 cos sie bedzie dzialo moze sie uda

dzieki

: 24 gru 2008, 13:12
autor: Kornel
Tutaj masz plik pdf. z opisem adaptacji przepustnicy, tak robi się to w silniku AAH:

http://rapidshare.com/files/176361768/2 ... 2.pdf.html

Ogólnie chodzi o to, że podłączasz multimetr do pinu 4 i 6. Na zamkniętej przepustnicy powinno być przejście między pinami czyli powinno wskazywać 0 przy delikatnym wychyleniu (otwarciu przepustnicy) powinno zginąć przejście. Miernik powinien wskazać 0. Regulujesz to silniczkiem krokowym pod przepustnicą tak jak na rysunku.

Wczoraj robiłem to w silniku AEC V8. Tam jest to troszkę inaczej aczkolowiek podobnie.

Zamyka się przepustnicę i pomiędzy śrubkę od (zderzaka), a dźwigienki przepustnicy wkłada się szczelinomierz 0,25mm, wtedy między 4i 6 pinem powinno być przejście potem wkłada się szczelinomierz 0,30 mm i przejście powinno zginąć. W swoim AAH też możesz spróbować zastosować podobną metodę.

Jeżeli masz więcej grup w VAG-u to patrzysz w grupie 002. Jak będziesz chciał to wartości bloków mogę zamieści dla grupy 002.

: 05 sty 2009, 19:08
autor: hct
no ja mam wiecej grup tak ze mozesz dac wszystko co masz na temat tego silnika na pewno sie przyda

: 06 sty 2009, 19:05
autor: Kornel
To są wszystkie bloki jakie mam do AAH tylko po Angielsku:

http://rapidshare.com/files/180444558/Pulpit.rar.html

: 07 sty 2009, 09:44
autor: WOJTEK26
W tych silnikach nie robi sie adapatacji przepustnicy( robi sie to w silnikach gdzie regulator wolnych obrotów jest zintegrowany z korpusem przepustnicy np. A4 1.8,Passat itp.) W tych silnikach jedynie mozna regulowac czujnik połozenia przepustnicy tak jak kolega juz pisał wczesniej. Na zamknietej przepustnicy musi byc przejscie.