Strona 1 z 1
[B4 2.8 AAH]Problem z ciśnieniem płynu chłodniczego
: 02 wrz 2009, 19:04
autor: zakwapl
Witam,od momentu jak gazownicy mi założyli gaz,zaczęły mi się wycieki płynu chłodniczego.Dzisiaj zauważyłem że jest dziurka w zbiorniczku.I moje pytanie jest takie,czy przez to że jest założony gaz,lub gazownicy coś zrobili może się robić tak duże ciśnienie że aż mi się dziurka zrobiła w zbiorniczku? Czy może to mógł być zbieg okoliczności.Dodam że zbiorniczek raczej nie jest oryginalny.
Pozdrawiam
: 02 wrz 2009, 20:33
autor: HeavenQueen
Gdyby Ci padła uszczelka pod głowicą to może wzrastać ciśnienie w układzie chłodniczym. Ale żeby aż tak żeby wyrwało dziurkę w zbiorniczku to wątpię. Z drugiej strony gazownicy mają ułańską fantazję i czasem coś nie pójdzie tak jak powinno.
: 02 wrz 2009, 21:31
autor: jugo007
Raczej uszczelka nie pada w takim tempie żeby rozsadziło zbiornik ze zgromadzonego ćisnienia. Pytanie czy gazownicy wlali odpowiednia ilość płynu do chłodnicy i jak robili próby auta to go nie przegrzali koledze tak załatwili punto
: 03 wrz 2009, 00:00
autor: luk_OP_Q89
Przy wysokim ciśnieniu jest parę delikatniejszych miejsc niż zbiorniczek(chłodnica,nagrzewnica węże...).Pewnie był uszkodzony.Wymień na ori+nakrętka.Dostaniesz używkę za normalne pieniądze.Wymień,uzupełnij płyn i obserwuj co się ew.będzie działo.Pewnie nic ale kontroluj

: 12 wrz 2009, 20:24
autor: zakwapl
Czy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego do silników 4/5 cylindrowych podejdzie do silnika 2.8 v6?Z zewnątrz wygląda prawie identycznie. Zauważyłem że rożni się tym w 4/5 cyl. w środku zbiorniczka są chyba trzy komory,a w v6 pusty jest.
: 13 wrz 2009, 12:02
autor: siwusek216
zakwapl pisze:a w v6 pusty jest.
Ja mam dwie komory i na zbiorniczku pisze V6.
: 21 sty 2010, 22:05
autor: smardz
witam!
mam ten sam problem z tym zbiorniczkiem.Oryginal ktory byl mial juz dosc wiec kupilem nowu,ale ten sie poddal po miesiacu.Oddalem do reklamacji i wziolem nastepny,ale widze jak robi sie na nim juz biala kreska wiec pewnie tez zaraz go trafi.Nic juz nie trybie co jest nie tak!
: 04 lut 2010, 18:52
autor: misial0
ja bym sprawdzil korek ze zbiorniczka czy dziala bo on jest odpowiedzialny za utrzymanie prawidlowego cisnienia ale dziwne ze zbiorniczek peka a weze wytrzymuja :roll:
: 21 lut 2010, 19:36
autor: klepa
Jak cisnienie sie zbiera to w pierwszej kolejnosci trzeba wymienic korek od zbiorniczka.
Co do zbiorniczkow to od v6 napewno jest inny niz od 4cyl ale czy ten 4 podejdzie to nie wiem