Strona 1 z 1

[80 b4 2,8 AAH ]wkręca sie tylko do 5 tyś obr.

: 24 paź 2009, 19:52
autor: scyzor
<ok> witam wszystkich , mam problem z moją niunią ,otóz zauważyłem znaczny spadek osiągów .Niunia w czasie jazdy osiąga cięzko ok 200 km/h , obroty max to 5 tyś .nic więcej .sprawdzałem ust rozrządu na blokadzie wałków i na wale pod czujnikiem położenia wału -wychodzi -ok.,komputer nic nie wskazuje .poradżcie co może byc przyczyną ...... <osohozi>

: 24 paź 2009, 22:26
autor: lukwoj21
masz kata?? mozliwe ze jest zapchany, moze jeszcze pompa paliwa jest walnieta i nie daje takiego cisnienia,filtr paliwa mozna sprawdzic.

: 24 paź 2009, 22:58
autor: zakwapl
Kolego mam podobny problem, moja się wkręca super do 4 tyś i poźniej pomalutku idzie wyżej.Kumpel ma też aah i u niego jest tak że do 4 tyś w miare szybko a powyżej dostaje jakby dużego kopa i kręci do 7 tyś. Ale z rozpędzeniem się do 200 km/h nie mam problemu. Sprawdź filtr powietrza i dolot czy jest wszystko ok.Jak coś zauważysz innego to daj znać ;-)

: 24 paź 2009, 23:03
autor: IC69
scyzor pisze:obroty max to 5 tyś
Sprawdzałeś czy krótki dolot się otwiera?

: 25 paź 2009, 00:54
autor: scyzor
filtr powietrza -ok
filtr paliwa wymieniony
katy wycięte
pompa paliwa wymieniona na używke ori-ale sprawdzane ciśnienie poprzez zdięcie powrotu -lało jak szalone
prowadnica powietrza drożna -ok

IC69-wytłumacz co z tym krótkim dolotem

a jeszcze jedno - z przepustnicy wychodzi wąż podciśnieniowy nigdzie nie podłączony, ale z tego co sie orientuje to pewnie ktoś kiedys wymieniał przepustnice od 2.6 i w 2.8 jest on nie potrzebny -jak sie myle to poprawcie mnie

[ Dodano: 2009-10-25, 00:57 ]
w miejsce katów wspawane dwa tłumiki -może one pozapychane-ale po wydalaniu spalin nie stawiał bym na to (tak czy inaczej wywale ich przy najbliższej okazji)

[ Dodano: 2009-10-25, 00:58 ]
a jeszcze jedno - z przepustnicy wychodzi wąż podciśnieniowy nigdzie nie podłączony, ale z tego co sie orientuje to pewnie ktoś kiedys wymieniał przepustnice od 2.6 i w 2.8 jest on nie potrzebny -jak sie myle to poprawcie mnie

on ssie powietrze -zaślepiłem go.

[ Dodano: 2009-10-25, 01:00 ]
ciśnienie na cylindrach - 13-13,5

[ Dodano: 2009-10-25, 01:03 ]
co jeszcze-hmm
przy prędkości 140 -160 zauważyłem ,że silnik sie dusi i za chwile odpuszcza

dodam jeszcze że problem jest zarówno na pb jak i na lpg

: 25 paź 2009, 09:47
autor: IC69
scyzor pisze:IC69-wytłumacz co z tym krótkim dolotem
Masz poczytaj ten temat :arrow: https://audi80.pl/b4-aah-obroty-silnika-vt19305.htm , a w szczególności jego drugą stronę.

: 25 paź 2009, 11:01
autor: cobra
ten wężyk z przepustnicy to może być do regulatora ciśnienia paliwa - jeżeli jest nie podpięty to podłącz go... ciśnienie z przepustnicy tym sposobem reguluje ciśnienie paliwa

: 25 paź 2009, 20:11
autor: IC69
scyzor pisze:z przepustnicy wychodzi wąż podciśnieniowy nigdzie nie podłączony
Jeżeli masz na myśli wężyk wychodzący z lewej strony przepustnicy (od strony kierowcy), to ma być on wpięty do króćca poniżej lewej odmy.

: 27 paź 2009, 22:17
autor: scyzor
chodzi ci o kruciec wychodzący z plastikowej nakładki V6 na przepustnice wychodzącej do filtra . pewnie tak , ale gazownicy którzy zakładali lpg zastosowali inną nakładke nie uwzględniając tego krućca , -on cały czas ssie -ja go zaślepiłem -może wiecie na co on ma wpływ ?

[ Dodano: 2009-10-27, 22:23 ]
.już czaje o co chodzi z krótkim dolotem wygląda na to że wszystko działa .
-może jakieś inne pomysły na ten problem --komputer nic nie wskazywał , ale może jakis czujnik niedomaga ? , a co myślicie o odłączeniu akum. na noc i rano odpalic zeby sobie zrobił nawą mape -jakieś sugestie w tej kwestii .... :-/

[ Dodano: 2009-10-28, 22:49 ]
podpowiedzcie coś gdzie poszperać :-(

[ Dodano: 2009-11-01, 00:11 ]
nie ma juz pomysłów :cry: