klusek pisze:witam
tak jak w temacie dołożyć? czy wystarczą te z aukcji ?
chodzi mi szczególnie o opinie tych użytkowników, którzy mają je jakiś dłuższy czas założone.
pozdrawiam
Do AAH jest 3 przewodowa (2x biały, 1x czarny) i przychodzą 2 szt takiej sondy
do AAH pasują sondy montowane do silnika ABT bo mają ten sam numer katalogowy wg ETKI
Długośc przewodów 710mm lub 390mm (w zależności od roku produkcji i/lub nr nadwozia)
do AAH
do numeru nadwozia 8C_N_300 000
sonda o numerze 048 906 265
od numeru nadwozia 8C_P_000 001
sonda o numerze 048 906 265 B
Co do tej sondy z aukcji. :-|

:roll:
Nie będzie pasowała bo jest 4 przewodowa a Ty potrzebujesz sondę 3 przewodową.
Pozatym jesli by to była sonda Oryginalna nie była by pakowana w biały kartonik.
NGK dba o wizerunek marki i ich produkty są dobrze zapakowane w oryginalne pudełka.
Ponaddto jeśli by to była oryginalna sonda sprzedający podałby oryginalne oznaczenie sondy.
Pozatym napiszę też ze oryginalne sondy NGK/NTK posiadają juz gotowe wtyczki.
nie trzeba nic kombinować czy sztukować kabli tylko wkręcasz sondę, podłączasz gotowe wtyczki i gotowe.
A na domiar wszystkiego Orginalna sonda NGK/NTK to koszt około 200-300zł/szt
a nie 80zł
Dla przykładu Ty potrzebujesz sondę NGK/NTK o oznaczeniu :
OZA446-E50 (długość przewodów 710 mm)
lub
OZA446-E11 (długość przewodów 390 mm)
Oryginalna NGK/NTK spisuje się bardzo dobrze, ja juz przekręciłem na takiej nowej (OZA446-E11) około 40kkm i działa bezproblemowo.