Strona 1 z 1

[AAH 2.8 92r] Uszczelka pod głowicą, jakie kroki podjąć??

: 10 sty 2010, 17:44
autor: kebby
Witam wszystkich użytkowników forum audi80.pl!!!!
Mam nie mały problem, moja perełka ostatnio zaczęła brać płyn chłodzący :-? , pod korkiem zaczęła zbierać się "śmietanka" :-( , to mnie skłoniło do sugestii że jest to uszczelka pod głowicą, stąd moje pytanie, jakie są tego koszty, czy przy okazji wymienić pasek rozrządu ile to mniej więcej może potrwać i czy macie może kogoś w okolicy Białegostoku kto może mi to zrobić i będę miał pewność ze zrobi dobrze i sumiennie.
Pozdrawiam

: 10 sty 2010, 18:13
autor: percevalle
Zanik zdecydujesz sie zrzucać głowicę, sprawdź dobrze czy to na pewno uszczelka. To że masz "kawe z mlekiem" pod korkiem to jeszcze nie musi o tym świadczyć. Znika Ci płyn, a co z poziomem oleju, bierze olej? Czy samochód kopci na biało? Czy w zbiorniczku wyrównawczym masz ślady oleju i czy widać idące bąbelki powietrza przy włączonym silniku? Co do paska rozrządu, zależy kiedy był wymieniany ostatnio, pompa wody? Robota to tak ze 2 dni spokojnego grzebania z piwkiem w ręku no ale to jak juz bedziesz pewien ze to uszczelka a nie zwykły wyciek płynu <ok>

: 10 sty 2010, 21:16
autor: kebby
Jeśli chodzi o olej to po wymianie przejechałem 4 tyś i trzeba było dolać jakoś 0,5l, śladów oleju nie widzę, bąbelków też nie, ale sporo tego płynu mi znika, na biało trochę daje ale z tego co wiem i widzę to z gazem tak musi być, chociaż nie jest to taki typowo biały. nie znam się na tym ale na 85 % to uszczelka, chciał bym to zrobić bo szkoda mi auta i nie chce go zajeździć. z tego co wiem to nie jest zdrowe:(

: 11 sty 2010, 00:04
autor: percevalle
Czyli jestes pewien ze nie masz zadnych wycieków? posprawdzaj z rana wszystkie łączenia węży gumowych, szczegolnie na króćcach, ten z tyłu głowicy i węże od parownika czy nie cieknie gdzieś. Dobrze byłoby też zmierzyć ciśnienie sprężania. Musisz sie upewnić zanim zdecydujesz sie zrzucić głowice i władować kase w robienie uszczelki za te 350-400zl.

: 11 sty 2010, 00:27
autor: Audi 80 Polska
A termostat masz sprawny??? Nagrzewa się podczas dłuższej jazdy z prędkością ponad 50km/h do 90°C? Może często robisz krótkie trasy, ten szlam pod korkiem nie musi mieć związku z ubywającym płynem chłodniczym.

: 11 sty 2010, 09:38
autor: Kokolino
kebby, popraw proszę nazwę tematu. Zastosuj tag.

: 11 sty 2010, 09:58
autor: p371
Ja jestem waśnie po wymianie uszczelek - obie mi padły, kosztowało mnie to 1500 zł. Planowanie głowic, nowe zawory, wszystkie uszczelki i uszczelniacze, wymiana płynów, rozrządu nie robiłem bo chwile wcześniej zmieniałem.

: 11 sty 2010, 15:58
autor: kebby
Często robie krótkie trasy, a jak jade na dłuższą trase to wskazówka stoi grubo przed 90st może na początku wymienie termostat, bede sprawdzał rano przewody o których napisałes zobacze co z tego wyjdzie, ale martwie sie ze to jednak uszczelka wolal bym jak najszybciej sie o tym przekonac i nie dobijac silnika taka jazda pozdrawiam i dzieki za pomoc

: 28 paź 2015, 21:44
autor: qmulus
pytanie mam. mozna zalozyc stare sruby od glowicy? czy trzeba nowe?


NIEMOZNA ! - co to za pomysł w ogóle..

: 07 cze 2016, 20:27
autor: junior017
Witam nie chce zakładać nowego tematu.Dziś sprawdzałem czy nie padła mi uszczelka pod głowicą i wyszło ze jest padnięta,przy okazji sprawdziłem kompresje i tez wyszła nie za ciekawa.Mam pytanie jaki silnik można włożyć bez większych przeróbek.Kompresja jest nastepująca lewa strona wszystkie cylindry po 8,a prawa pierwszy 9 a dwa następne 5.Gość który mierzył powiedział ze motorownia do wymiany.Ja bym wolał go zrobić tylko nie wiem ile by to kosztowało.Ktoś może się orientuje ile takie przyjemnośći mogą kosztować. Czy ten silnik podejdzie? http://olx.pl/oferta/silnik-audi-2-8v6- ... caf9408d52

: 07 cze 2016, 20:50
autor: qmulus
nikt ci nie powie ile to bedzie kosztowac. musisz zdjac glowice i dopiero zobaczysz co tam siedzi i dlaczego nie ma kompresji.