Strona 1 z 1
[80 B4 2.6 ABC Cabrio] Brak mocy (?)
: 18 sty 2010, 11:03
autor: quick
Witam,
Ostatnim czasy, zauważyłem, że auto nie jest zrywne na starcie. Na starcie mogę równać się z Fiatem Pandą.. Dopiero po rozpędzeniu, auto osiąga optymalne prędkości, jednak też mam wrażenie, że niekiedy coś lekko podszarpuje kiedy wciskam pedał do podłogi.. Jeżdżę także Passatem B6 2.0 150KM i w tym aucie czuję o wiele lepszą dynamikę. Można powiedzieć, że wciska w fotel.. a u mnie.. nie.
Obroty są w porządku, nie falują. Ostatnio jak zakładałem katalizator to tłumikarz powiedział, że auto coś nie równo chodzi (chyba tak to nazwał).
Wiecie może w czym problem?
: 18 sty 2010, 12:02
autor: chybo101
Sondy do sprawdzenia i szczelność dolotu.
: 18 sty 2010, 12:37
autor: Kokolino
Faktycznie sondy mogą mieć wpływ na moc silnika. A nie stało się to po montażu kata ? Być może nieodpowiedni katalizator jest ząłożony. Aha i jeszcze jedno dlaczego wymieniałeś katalizator ?
: 18 sty 2010, 14:44
autor: quick
Katalizator był zamontowany, ponieważ wcześniej go nie było (auto kupiłem w październiku) a zbliżał mi się przegląd na początku stycznia, więc musiałem założyć. Katalizator podobno jest odpowiedni. Słyszałem rozmowę, jak kierownik dzwonił do hurtowni i podawał dane auta. Fakt, niewiele odczuwalne ale odczuwalne, jeżeli chodzi o jazdę z katalizatorem.
Dorabiana była linka gazu.. czy to też może mieć jakiś wpływ?
A te niewielkie szarpnięcia?
[ Dodano: 2010-01-18, 15:08 ]
Jeszcze jedno. Jaki czas temu miałem problem z ruszaniem. Tj. musiałem "podkręcić" obroty do ok. 1500 aby ruszyło. Zastosowałem STP do benzyny i od tamtej pory póki co w porządku (chyba). Niekiedy też przy redukcji biegu i jechaniu na samym biegu bez gazowania (np. jak zjeżdżam z górki), słyszę jak tak jak by.. bąki, "przestrzały" powietrza z tłumika.
: 18 sty 2010, 15:13
autor: siwusek216
A jak się maja przewody WN i świece?
: 18 sty 2010, 15:17
autor: chybo101
Za bogato.
: 18 sty 2010, 15:26
autor: Kokolino
chybo101 pisze:Za bogato.
Więc należałoby sprawdzić sondy lambda. Może stoją na ubogiej i sterownik leje paliwem.
: 18 sty 2010, 15:56
autor: quick
Świece były wymieniane.
Czyli podsumowując.. Gdybyście to Wy zabierali się do sprawdzenia to od czego byście zaczęli i co robili dalej?
: 18 sty 2010, 16:02
autor: chybo101
Na sam pierw świece czy nie przekopcone i przewody WN. Jak wszystko gra to sprawdzić układ dolotowy. Jeżeli nie to pod kompa i sprawdzić przebiegi sondy.
: 18 sty 2010, 16:22
autor: quick
OK, zna ktoś miłego z Warszawy i okolic, kto zna się na rzeczy?

: 18 sty 2010, 16:31
autor: chybo101
Cytat z AKP
"Jesli chodzi o innego fachowca to polecam kolesia z Legionowa ul. Parkowa,
Zrobil mi pelna diagnostyke, zlikwidowal falowanie obrotow na benzynie, ustawil zaplon jak nalezy i to wszystko za 110zl.
W zwiazku z wieloma chetnymi przedstawiam PLAN DOJAZDU:
Tu macie mape Legionowa:
http://www.legionowo.pl/miasto/pliki/pr ... ionowo.gif
Teraz krotki opis:
n jak wjedziesz do Legionowa (ul. Warszawska) to na pierwszych swiatlach w lewo w ul. Sobieskiego
n potem jedziesz caly czas ul. Sobieskiego ok 1,5km
n przy stadionie (owalne kolko na mapce) skrecasz w lewo w ul. Parkową (droga piaskowa - uwaga doly!!!)
n potem jakies 300m i po prawej jest ELEKTRYKA SAMOCHODOWA "
Od siebie powiem że to były pracownik serwisu BOSCH
Jak nie masz gazu to możesz go odwiedzić.
: 18 sty 2010, 16:52
autor: quick
Hm.. mam ale nie używam.. Czyli odpada?
Link do mapki nie działa.
: 19 sty 2010, 20:40
autor: chybo101
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=legi ... tive=false
Ten z niebieskim dachem

Autoelektronika Elżbieta Schlade-Małecka
Kontakt
* 05-120 Legionowo, ul. Parkowa 34
* mazowieckie
* Tel.: 022 7845478