Strona 1 z 1
[b4 abc] przerywa benzyna na gorącym silniku
: 02 cze 2010, 10:07
autor: massey19
BŁAGAM pomóżcie bo rozkładam ręce
problem jest następujący:
rano gdy jest zimny odpalam na benzynie - odpala ładnie równo pracuje i w ogóle, gdy już się rozgrzeje do ok 95 stopni zaczyna przerywać dławić się i nie ma siły.
Posiadam zwykłą LPG i na "gazie" chodzi normalnie bez problemu.
Wymieniłem obydwie sondy nic nie pomogło odłączałem sondy co również nic nie dało
szukałem po forum ale nic rzeczowego nie znalazłem
proszę pomóżcie co może być przyczyną tego przerywania.
Na przyszłość proszę stosować tagi i tytułować wątki zgodnie z regulaminem.
: 02 cze 2010, 10:42
autor: siwusek216
massey19 pisze:Posiadam zwykłą LPG i na "gazie" chodzi normalnie bez problemu.
Kto takie wynalazki zakłada do V6 z plastikowym kolektorem ssącym? Miałeś strzały gazu? Pewnie tak, najlepiej wpiąć się w VAG/KTS posprawdzać błędy. Wydaje mi się ze to nieszczelny dolot bądź czujnik temperatury.
: 02 cze 2010, 23:39
autor: massey19
na kompie nie wykazuje nie poprawnej pracy czegokolwiek , a z takim gazem to już go kupiłem niestety bylo kilka strzałów ale mam pomontowane takie klapki na kolektorze ale to nie po stzale sie zrobiło tylko nagle
: 03 cze 2010, 00:03
autor: misiek .
Do 95 stopni nie powinien się grzać. Wygląda to na problem z czujnikiem temperatury.
: 03 cze 2010, 09:36
autor: massey19
wlaśnie na kompie czujnik od ecu pokazuje 99 stopni czy to nie za dużo może być walnięty ten czujnik??
: 05 cze 2010, 17:43
autor: olo~666
99? a płyn sie już nie gotuje w zbiorniczku? ja bym wymienił termostat dla spokojności i czujnik temp do Ecu, sprawdź też Vagiem jaką temp Ci pokazuje bo może czujnik co idzie na wskaźnik w śrdoku padł i na Twoim miejscu wywalił bym tą instalkę LPG, jezu jak możesz tak katować silnik taka instalką? to jeźdząca bomba :shock: :shock: :shock:
: 05 cze 2010, 20:47
autor: Kokolino
To ja się też przyłącze do tematu. Silnik na nagrzanym chodzi nierówno trochę nim rzuca. Na zimnym silniku jakby nie pali na wszystkie, sprawdzałem na VAG wywalił sondę nr 2 oraz jakiś błąd odnoścnie stężenia mieszanki czy coś podobnego- nie zapisałem i nie pamiętam dokładnie.
Gaz mam sekwencję i na gazie trochę mniej rzuca silnikiem ale też. Na zimnym nie jestem w stanie zobaczć bo na gaz się nie przełączy. Może jakieś sugestie ? Pisałem w innym temacie zapytanie która to ta sonda jest. Wiem że rozłączenie sond może wyjaśnić problem ale przez najbliższy tydzień jest to awykonalne.
: 05 cze 2010, 21:26
autor: p371
kokolino1, posprawdzaj czy nie ma gdzieś nieszczelności, ja jak miałem poluzowany jakiś wężyk to było to samo, a jak go wpiąłem to spokój. Nachyl się nad silnikiem i posłuchaj czy nic nie syczy. Zauważyłem, że ABC jest bardzo wrażliwy na powietrze.
misiek . pisze:Do 95 stopni nie powinien się grzać. Wygląda to na problem z czujnikiem temperatury.
Ten silnik chyba tak ma, że się tak mocno grzeje w mieście.
: 06 cze 2010, 09:09
autor: massey19
Panowie zauważyłem ze jak włącze klime (wtedy wentylatory chodzą cały czas) i jest poniżej 90 stopni to auto idzie jak wściekłe a i jeszcze byłem na VAG-u to ten czujnik od ecu ma przeskoki po 10 stopni np. 87-97, 90-100 i tak co sekundę wariuje i nie może pokazać jednej temperatury obstawiam ten czujnik już go zamówiłem (bosch) i w poniedziałek zamontuje i zobacze efekty
: 06 cze 2010, 11:18
autor: siwusek216
kokolino1 pisze:Silnik na nagrzanym chodzi nierówno trochę nim rzuca.
kokolino1 pisze:VAG wywalił sondę nr 2
Sam sobie odpowiedziałeś, wtrysk po stronie nie działającej lambdy zawyża dawki paliwa co powoduje jego nierówną prace.
: 06 cze 2010, 11:21
autor: Kokolino
No dobra ale która to strona

lewa czy prawa ? :roll: