Strona 1 z 1
[80 B4 2,6E V6] - pali olej
: 04 cze 2007, 20:08
autor: slava
Witam,
opinie są podzielone - nienormalne czy normalne? Podobno V6 mają to w sobie, że palą olej jak nieco mocniej przyciśniesz pedał gazu. Jakiś 1l. na 1000-1500km. Przejść na mineralny z półsyntetyka czy po prostu robić dolewki, bo ten typ tak ma? Co o tym sądzicie?
: 04 cze 2007, 20:28
autor: Miro1
Wydaje mi się że to troche za duzo silnik jak jest wporzadku powinien max 1 l ale na 10000 tys km palic. wymień uszczelniacze! powinno pomóc.
: 04 cze 2007, 20:29
autor: Organista18
Napewno 1 litr to nie jest norma, bynajmniej wg. mnie! Przyczyną tego ubytku, mogą być uszczelniacze na zaworach....
: 05 cze 2007, 07:12
autor: skeen
witam z tym olejem to ja tez mam problem

tylko ze uszczelniacze wymienione... obstawiam na pierscionki :roll: koszt jakies 40zl na cylinder + robota eh...
zalalem silnik syntetykiem to mi zezar 2l w 200 km katowania teraz jest mineral i jest lepiej
pozdrawiam
: 05 cze 2007, 07:14
autor: Organista18
skeen pisze:zalalem silnik syntetykiem to mi zezar 2l w 200 km
co ty wlałeś full syntetyk :shock: :shock: :shock: :shock: to nic dziwnego że ci tyle zeżarł
: 05 cze 2007, 14:55
autor: skeen
ale tylko przez pierscionki bo tak to miodzik :mrgreen: i wkrencal sie duzo lepiej
jak dobrze uszczelniony to wyciekow 0

zalalem magnateka :mrgreen:
: 05 cze 2007, 17:25
autor: Omen
>skeen<, jeżeli przekrój cylindra w części dolnej ma już eliptyczny kształt, to nawet nowe pierscienie nie pomogą a wręcz zaszkodzą ( chyba że masz wymienione na nowe to się nie dziwię, że tak łyka oliwe...) :roll:
>slava<, przejdz na mineralny, ale o wyskokim wskazniku lepkości ( nie mylić z klasą lepkości), a jaki masz reralny przebieg na silniku :?:
Pozdr. Adam.
: 05 cze 2007, 17:40
autor: slava
>omen<
220tys. więc nie młodzieniaszek, zmiana oleju na mineral owszem, ale najpierw spóbuję z uszczelniaczami na zaworach.
: 05 cze 2007, 17:46
autor: Omen
I to jest bardzo słuszna koncepcja
Pozdr. Adam.
: 05 cze 2007, 22:08
autor: Doc
U mnie w ABK 220 tys na szafie. Tylko i wyłacznie dobry syntetyczny markowy olej ( u mnie mobil ) i od wymiany do wymiany czyli 10 000 km znika nie cały litr.
jesli jakies auto na 1 000 km bierze litr to oczywiscie nie jest normalne i trzeba robic motor na poczatek uszczelniacze.
: 07 cze 2007, 01:18
autor: jacu78
Tak sobie czytam i kumpel ma owy silnik 2,6 V6 190 KM (czy jakieś 193) nie w tym rzecz... w książce serwisowej ma napisane, że normalną rzeczą jest zużywanie od 1l do 1,5l / 1000km...
: 07 cze 2007, 02:10
autor: hołard
jacu78 pisze:kumpel ma owy silnik 2,6 V6 190 KM (czy jakieś 193)
:shock: :roll: czy na pewno ABC? Zapytaj kumpla jak wydłubał dodatkowe 40koni.
: 07 cze 2007, 12:07
autor: MAKLER
jacu78 pisze:Tak sobie czytam i kumpel ma owy silnik 2,6 V6 190 KM (czy jakieś 193) nie w tym rzecz... w książce serwisowej ma napisane, że normalną rzeczą jest zużywanie od 1l do 1,5l / 1000km...
Na pewno na 1000 km ? Sprawdz jeszcze raz czy nie pisze tam 10 000 km
