Strona 1 z 1

[B4 2.6 ABC+LPG] Po remoncie brak iskry i paliwa z wtryskow

: 14 lis 2010, 17:23
autor: maxel331
Witam wszystkich, mam tak owy problem , a do rzeczy. Po obrobkach glowic i zaworow i zlozeniu calego silnika nastapila proba odpalenia silnika...tylko ze nie odpala. Niema iskry i paliwo z wtrysku nie lecie. Przed remontem silnik odpalal tylko ze zawory nie domykaly, dodam ze po wyjeciu wtryskiwacza i przekreceniu stacyjki w pozycje zaplon leci paliwo a potem tak jakby odcinalo bo juz nie leci. Pomozcie co to moze byc?? <buu>

: 14 lis 2010, 18:27
autor: Audi 80 Polska
Podłącz pod VAGa i zobacz jaki błąd wypluje. Jeśli będzie kilka to skasuj, pokręć rozrusznikiem i jeszcze raz sprawdź.
maxel331 pisze:dodam ze po wyjeciu wtryskiwacza i przekreceniu stacyjki w pozycje zaplon leci paliwo a potem tak jakby odcinalo bo juz nie leci.
Bo ECU włącza pompę paliwa aby napompować ciśnienie na rozruch, później włącza pompę gdy widzi że silnik się kręci.

Poczytaj tutaj: https://audi80.pl/-80-b4-26-abc-brak ... t48129.htm

Iskry i wtrysku nie będzie jeśli wysiądzie któryś z 2 czujników indykcyjnych na wale albo czujnik hallotronowy położenia wałka rozrządu.

Obetrzyj dobrze może nie podłączyłeś którejś wtyczki.

: 14 lis 2010, 19:25
autor: maxel331
wtyczki wszystkie sprawdzalem i sa podpiete :-/ a co do vaga to jutro bede miec kabel. Pompa podaje paliwo na wtryski ale z wtryskow nie leci dalej... :-|

[ Dodano: 2010-11-15, 23:25 ]
Dzisiaj wpialem sie do sterownika i wyskoczyly mi 2 bledy:

1 to brak sygnalu z czujnika hallotronowego- co normalne jesli "talerzyk sie nie kreci to czujnik nie poda wartosci, ale dla pewnosci kupilem czujnik ale dalej to samo...

2 to nieprawidlowe oprogramowanie sterownika


Po dluzszym czasie komp zaczyna swirowac tzn. rozlacza i wlacza a po chwili wyskakuje komunikat o tresci - zbyt duza ilosc bledow w dalszej komunikacji.

Nastepnie zaczalem sprawdzac miernikiem poszczegolne czujniki i stany napiecia we wtyczkach wg ksiazki...wszystkie wartosci byly prawidlowe , a wtedy ksiazka mowi ze najprawdopodobnie uszczkodzony jest sterownik silnika co mnie dziwi bo przed remontem wszystko smigalo. Jutro bede mial Ecu na podmiane i sie dowiem czy to napewno to..

[ Dodano: 2010-11-16, 20:42 ]
no i niestety nie sprawdzilem...inna wtyczka od ecu :evil: . Jest ktos na forum co moze ma audycje z takim silnikiem 2.6 w okolicach Krk zeby podmienic i sprawdzic czy odpali??

[ Dodano: 2010-11-17, 11:37 ]
Podmienilem ecu na innym samochodzie odpala na moim nie :shock: co to moze byc?? w Audi 80 byly czujniki wypadkowe ze odcinaly one zaplon??

: 20 lis 2010, 11:42
autor: zwierzak213a2
Podmien czujnik Halla ja bym stawial na niego mialem takie same jaja po zmianie szklanek zaworow Hall juz sie nie odezwal . Te same objawy brak iskry i zero paliwa . Moze byc cos jesczce z talerzykiem od czujnika Halla moze cos zle zostalo ustawione .

: 21 lis 2010, 13:15
autor: maxel331
Witam jednak V'ka odpalila :mrgreen:

: 26 lis 2010, 15:21
autor: WOJTEK26
Napisz co tam było z tym zapłonem

: 28 lut 2011, 16:36
autor: dezy
A nie podpiąłeś po prostu odwrotnie przewodów z paliwem i powrotny. Ja się też machnąłem i mało co zawału nie dostałem ;)

: 31 mar 2011, 21:15
autor: rimas
Witam wszystkich po dluzszej przerwie, niestety wyjechalem i nie mialem jak odpisac na post z gory sory ;-) a z racji ze dlugo nie uzywalem net'a zapomnialem nicka.
A otoz mojego nie powodzenia z odpaleniem byl bardzo prosty aczkolwiek sie glowilem z tym troche bo mialem madrego czlowieka do pomocy i wogole nie bralem pod uwage ze moze byc zle rozrzad ustawiony :-/ na szczescie zawory nie dostaly po du..pie przynajmniej tak mi sie wydaje bo nic nie cykalo i nie cyka a juz nie rozbieralem silnika by zobaczyc co i jak.

Pozdrawiam wszystkich ;-)