Strona 1 z 4

[80 B4 2.6 ABC] trzęsie i szarpie całym autem

: 04 gru 2010, 16:57
autor: trycha007
witam wszystkich...kupiłem swoją 80 z piękną V-ką i chciałem zrobic tak żeby chodziła jak się patrzy.....zaczęła brac trochę oleju wiec wymieniłem uszczelniacze itd rozrząd był zmieniony wcześniej ... po tych zabiegach zaczęło trześc całym autem i na 1 i 2 biegu jest taki słabszy..... proszę o pomoc!!! co to może byc? rozrząd był sprawdzany 100 razy i jest git... jesli zrobiłem błąd w opisie tego tematu to przepraszam admina

: 05 gru 2010, 16:50
autor: siwusek216
Temat dobrze zatytuowany ale twoj opis nic nie wnosi np. kiedy trzesie na postoju podczas przyspieszania czy jak? Demontowales kolektor ssacy?

: 05 gru 2010, 19:54
autor: trycha007
trzęsie zawsze....wolne obroty, na biegach, na benzynie czy gazie.....jest słaby na pierwszych biegach......trzesie i jest takie buczenie.....wymieniłem kolektor ssacy, przepustnicę i koło dwómasowe....dalej to samo....załamka....przed wymianą gumek na zaworach wszystko grało i buczał jak V-ka

[ Dodano: 2010-12-05, 19:57 ]
tak na marginesie...siwusek masz fajna furke

: 05 gru 2010, 21:49
autor: lars
Poduszki silnika? Zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku trzęsie?
A gaz rozumie się, że sekwencje masz? Kiedy mniej więcej Ci przełącza na lpg?

: 05 gru 2010, 22:02
autor: radek kocio
Może głupie pytanie ale czy masz poprawnie podpięte kable zapłonowe? Czy głowice były zdejmowane do tych uszczelniaczy?

: 06 gru 2010, 08:32
autor: trycha007
witam kolegów.....poduszki sprawdzane i mają być ok....zimny czy rozgrzany-bez różnicy, cały czas tak nim trzęsie...gaz na sekwencji i to takiej dobrej - nie ma problemu z przełączaniem...gaz jest ok bo na nim czy benzynie jest tak samo.....były ściagane głowice, hhh ale z tymi kablami zapłonowymi to chyba nie sprawdzali bo nic nie mówił... podjade tam i sprawdzę.....dzieki za chęć pomocy

[ Dodano: 2010-12-06, 21:59 ]
może koledzy przesla jakąś fotke czy schemat w jakiej kolejności maja byc kable zapłonowe...dzieki

: 06 gru 2010, 22:05
autor: sebco
ja też ma mtrzesienie od jakiegoś czasu w okolicach 2800 obrotów, szczegónie odczuwalne na jaowym i na zimnym silniku. W lato mniej. Ale sądzę że to jakaś poduszka

: 06 gru 2010, 22:08
autor: trycha007
sprawdzene...są ok

: 07 gru 2010, 09:10
autor: p371
trycha007, podłączałeś VAGa? Może masz jakieś błędy.

: 07 gru 2010, 13:40
autor: trycha007
dopiero bede podłączał VAGa....

[ Dodano: 2010-12-07, 13:49 ]
zna ktos na podkarpaciu jakiegoś fachowca od Vaga?

: 07 gru 2010, 13:52
autor: PICEK1
Też postawił bym na jakąś świeczkę albo kable nie tak jak powinny być.

: 10 gru 2010, 15:55
autor: trycha007
witam ponownie.....jednak jest to związane z pradami-na kompie wyszło że jest padnieta któraś z cewek....wymienili mi kable i świece a nie wpadli na pomysł o cewkach.... panowie są może cewki nowe nie używki? nie lubię uzywek...kupujesz i nie wiesz ile pochodzą.... dzieki za chęci....dam znac co i jak wyszło

: 10 gru 2010, 18:40
autor: radek kocio
Nowe są ale coś 700 zł kiedyś tam pytałem.

: 11 gru 2010, 10:32
autor: trycha007
panowie ostatnie .....mam nadzieje.....pytanie....jaki sobie załatwic program do dobrego diagnozowania auta abc 2.6 ? opisywane juz kilka razy to było ale każdy opisuje ble ble a nie napisze co konkretnie jest dobre....dzieki!!!

: 11 gru 2010, 12:45
autor: siwusek216
KTS modulator Boscha na 100% komunikuje się z ABC, VAG robi to raczej niechętnie trzeba coś zmieniać w ustawieniach i nie na każdym interfejsie chce się połączyć ale jak już napisałeś było to opisywane kilkadziesiąt razy. Jeśli chodzi o diagnozę która cewka jest uszkodzona zapraszam do lektury:
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,92/
Centrum wymaga osobnej rejestracji. Ściągnij i poszukaj w dziale poświęconemu układowi zapłonowemu jest dokładne napisane co i jak mierzyć.