Witam wszystkich. Mam następujący problem, otóż gdy jadę szybciej i wciskam sprzęgło w celu zmiany biegu obroty spadają do 0 i auto gaśnie, zaczęło się to parę dni temu i niestety zdarza się co chwile podczas jazdy :cry: , obroty nie falują, problem jest zarówno na benzynie jak i na LPG. Jak myślicie co może być tego przyczyną :?:
: 31 gru 2010, 07:25
autor: chybo101
Sprawdź przewody podciśnienie,a w szczególności z serwa hamulcowego.
: 31 gru 2010, 08:51
autor: pimpam
Ok kolego a mógłbyś mniej więcej mi wytłumaczyć gdzie tych przewodów szukać, w którym miejscu się znajdują, i pod jakim kontem rodzaju uszkodzeń je sprawdzać?
Tu masz wszystko. A uszkodzenia mechaniczne czyli przetarcia lub jakaś rurka się wypieła.
: 31 gru 2010, 12:21
autor: adrianekk1989
Miałem to samo i dopiero kuzyn pokazał mi że wężyk od podciśnienia jest odłączony i zleciał
: 31 gru 2010, 17:19
autor: pimpam
Czyli mam sprawdzić wszystkie te przewody ze schematu poniżej?
Jeśli tak, to jutro późniejszym rankiem wezmę się za robotę i po skończonych oględzinach napisze co i jak, bądź jeśli nie będę czegoś ogarniał to zapytam o pomoc :mrgreen: . A przy okazji szczęśliwego nowego roku życzę wszystkim
: 31 gru 2010, 19:04
autor: Audi 80 Polska
Jak będziesz sprawdzał na odpalonym to ruszaj przewodami i słuchaj czy nigdzie nie syczy powietrze.
Jeszcze jedna możliwa przyczyna to uszkodzony silniczek krokowy.
: 01 sty 2011, 16:46
autor: pimpam
Myślałem, że pójdzie łatwiej ze schematem, ale ni w ząb patrząc na niego potem na silnik nie mogę się połapać. Może mi ktoś pomoże, i na fotkach mi pokaże które to mogą być te przewody(o ile jakieś tu widać) , żebym wiedział od czego mniej więcej mam zacząć.
A tak na sekundę odbiegając od tematu jak wciskałem ręce miedzy te wszystkie przewody, zauważyłem na palcach coś jakby olej cieknący z odmy powietrza.
A z reguły jak coś cieknie to raczej jest źle, wiec jakby ktoś miał pomysł co to może być to też byłbym wdzięczny.
: 01 sty 2011, 17:02
autor: Audi 80 Polska
Tylko na jednym zdjęciu widzę przewód który może być przyczyną problemu:
To że cieknie to normalna rzecz, spróbuj zmienić o-ring uszczelniający połączenie tego węża od odmy z pokrywą głowicy.
No ten przewód, który zaznaczyłeś wygląda na cały, chociaż w miejscu podłączenia się trochę rusza, ale tam widzę, jest taka guma więc raczej się ma trochę ruszać, a co do zdjęć z tego drugiego posta to chodziło ci pewnie o te zawory, tylko w którym miejscu mogą one być? bo patrząc pod maskę nie zauważyłem czegoś takiego.
A te przewody z tego rysunku:
to te przewody, które powinienem sprawdzić? Bo ten schemat bardziej do mnie przemawia niż ten, który wstawiłem parę postów wyżej.
Chyba winowajcą był przewód idący z serwa hamulcowego poruszałem nim trochę poodciskałem i problem ustał. Zobaczymy jak będzie dalej, jakby coś to będę pisał póki co dzięki wszystkim za pomoc.