Strona 1 z 1

[AAH] jak usunac odcinke-pomocy

: 15 sty 2011, 21:52
autor: cichusz
chce zlikwidowac odcinke obrotu. bo teraz to silnikiem buja od 7200-do 6500 a ja chce zeby bylo caly czas np 6500 lub 7200 obr. chce takie dudududududududud. moze ktos wie jak to zrobic

: 15 sty 2011, 22:20
autor: karolas123
Dududu to własnie jest odciecie. Dokładnie to jest to realizowane w zaleznosci od sterownika silnika przez odcinanie zapłonu po czym po spadku obrotów niespalone paliwo dopalane jest w wydechu i robi sie dududud, lub mozna odcinac paliwo co nie powoduje przypadkowego zalania. Moment skakania obrotów to własnie przylanie silnika.

: 15 sty 2011, 23:05
autor: Audi 80 Polska
To na benzynie czy gazie? Bo na sekwencyjnym LPG przy długich przewodach od wtrysków oraz daleko nawierconym kolektorze odetnie, ale jeszcze pozostały gaz co powoduje że silnik jeszcze się wkręca.
I wtedy jest duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu zamiast dudududududududud.
Później na VAG błąd przekroczenia maksymalnych obrotów i informacja że tracisz gwarancje na silnik :-P

Chyba że kupić jakiś układ elektroniczny i odcinać zapłon, wtedy jeszcze powinno fajnie z wydechu strzelać.

A niezadowolony jesteś z odcinki jak depniesz na luzie czy gdy przyspieszasz na biegu do odcinki.

: 16 sty 2011, 10:07
autor: cichusz
aldi pisze:To na benzynie czy gazie?
nie posiadam gazu sama PB. nio wlasnie denerwuje mnie takie duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu. ktos wie jak to zrobic???? moze na kompie zmenic jakie parametry. vagiem da rade???

: 09 cze 2011, 11:13
autor: Jaress
Podpinam się do tematu.
Mój AAH też ma odcinkę od 5600 do 6200obr i du du du, żależnie jak tipne na gaz
Silnik odcina tak samo na gazie sekwencyjnym i na benzynie, po wykluczeniu złego ustawienia rozrządu pojechałem mechaniora, przejechał się i stwierdził że prawdopodobnie kłamie obrotomierz lub jakiś czójnik z skrzyni.
Czy ktoś wie więcej na ten temat?
Jak to naprawić?

: 09 cze 2011, 11:47
autor: Audi 80 Polska
U mnie też oszukuje obrotomierz choć głównie w dolnej partii obrotów. np. na obrotomierzu 2000RPM a na VAGu 1800RPM. Nawet podczas jazdy ze stałą prędkości potrafi się sama wskazówka przesunąć. Choć odcięcie zawsze pokazuje przy 6500RPM.