[B4 2.6 V6 ABC] Dławi się + błąd 575
: 24 kwie 2011, 22:45
No i stało się. Dzisiaj Audiczka zastrajkowała <buu>. Ale od początku. W dniu dzisiejszym zatankowałem auto na "sprawdzonej" stacji paliw, a potem pojechałem do rodziny 30 km od domu. Na trasie z audi było wszystko ok. Posiedziałem 3 godziny i postanowiłem wrócić z powrotem. Odpaliłem samochód, już coś było nie tak z pracą silnika lekko bujało. Dodałem gazu delikatnie, a silnik prawie zgasł, zadławił się. Chciałem wkręcić silnik do 2 tys obr. Miał problemy, wkręcał się nierównomiernie, przez chwile nawet obroty spadały i zaraz z trudnością się podnosiły. Wolno reagował na gaz. Praktycznie nawet lekkie wciśnięcie gazu powodowało dławienie, kilka razy zgasł. Miałem wrażenia jakby nie dostawał paliwa. W drodze powrotnej miałem wrażenie że silnik działa na pół gwizdka, po puszczeniu gazu czuć było szarpnięcie. Przyspieszał nie równomiernie, szarpał. Podpiąłem kompa wyszedł błąd 575
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent
:shock:. Co jakiś czas sprawdzam Audiczkę i takiego błędy nigdy nie miałem. Pompa paliwa oryginalna, filtr paliwa z "wyglądu" stary. Powiedzcie mi Drodzy Klubowicze, od czego zacząć, mieliście podobne problemy? Wymienić filtr paliwa? Potem w razie "W" pompę? Czy szukać gdzie indziej. Na koniec: Obroty 700-550 (jak obroty spadają z 3 tyś to nawet potrafi zgasnąć), ciśnienie w dolocie 34%. Z góry dziękuję za zainteresowanie.
[ Dodano: 2011-04-26, 18:56 ]
Panowie świece mam czarne. Iskra bardzo słaba. Czy to może być wina modułu zapłonowego? Jak to sprawdzić?
[ Dodano: 2011-04-30, 15:41 ]
Powodem niewłaściwej pracy silnika był przeskok rozrządu o kilka ząbków. Wątek zamykam.
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent
:shock:. Co jakiś czas sprawdzam Audiczkę i takiego błędy nigdy nie miałem. Pompa paliwa oryginalna, filtr paliwa z "wyglądu" stary. Powiedzcie mi Drodzy Klubowicze, od czego zacząć, mieliście podobne problemy? Wymienić filtr paliwa? Potem w razie "W" pompę? Czy szukać gdzie indziej. Na koniec: Obroty 700-550 (jak obroty spadają z 3 tyś to nawet potrafi zgasnąć), ciśnienie w dolocie 34%. Z góry dziękuję za zainteresowanie.
[ Dodano: 2011-04-26, 18:56 ]
Panowie świece mam czarne. Iskra bardzo słaba. Czy to może być wina modułu zapłonowego? Jak to sprawdzić?
[ Dodano: 2011-04-30, 15:41 ]
Powodem niewłaściwej pracy silnika był przeskok rozrządu o kilka ząbków. Wątek zamykam.