Strona 1 z 1

[B4 2.8 AAH] problem z prawą głowicą

: 13 cze 2011, 10:15
autor: Dimont
WItam wszystkich chcę przedstawić swój problem, po tym jak ostatnio oddałem auto do servisu auto zaczeło palić na 4 cylindry ale zmieniali tylko sprzęgło a więc tak nie pali na 2 cylindry, patrząc od przodu na prawej, czyli od kierowcy. pali jeden środkowy wymieniłem wtryski na tych 2ch cylindrach i nic zmieniłem świece i nic, sprawdziłem spręzanie bliższy 12 bar dalszy 11, auto cięzko wkręca się na obroty max 5100 może jakieś rady sugestie?? czy moze byc to wina np czujnika położenia wału?? kiedy odpinam z tyłu tej głowicy białą wtyczkę na 2 piny czyli czujnik płynu chłodniczego silnik pracuje lepiej ale strzela w wydech co kilka sekund. wymieniłem cewkę zapłonową cewki świec przedowy świece wtryski i nic to nie pomogło rozrząd jest przesunięty max o 1 ząbek więc to raczej nie jego wina do tego stuka mi w tej właśnie głowicy szklanka

: 13 cze 2011, 22:20
autor: shellah
a wogóle prąd w wtyczkach jest?iskra na tych cylindrach się pojawia?

: 13 cze 2011, 22:45
autor: Dimont
Iskra jest świece są mokre prąd jest podłączaliśmy miernik i pojawiło się napięcie i cały czas się zmieniało

: 14 cze 2011, 09:40
autor: shellah
Z tego co się orientuje na wtrysku wielopunktowym napięcie powinno być stałe i się nie zmieniać ale mogę się mylić.
Dodatkowo zmierzył bym czy sprawne są czujniki położenia wałków ;-) wymieniali ci sprzęgło może coś nie tak poskładali-kable masz dobrze podpięte?

: 14 cze 2011, 22:10
autor: Dimont
NIby dobrze czujniki też raczej działają

: 15 cze 2011, 19:58
autor: Kokolino
_uwaga

: 15 cze 2011, 20:23
autor: maniek887
Spróbuj zamienić kable WN na tych cylindrach.

: 15 cze 2011, 21:52
autor: Dimont
Zamieniałem już i zmieniałem na nowe to nie pomogło

: 17 cze 2011, 19:57
autor: kolux007
Sprawdź kolejność kabli zapłonowych i wtyczek wtrysków na tej głowicy. Tylko nie nabija się, że to oczywiste :D. Po prostu sprawdź.

: 24 cze 2011, 10:11
autor: Dimont
sprawdzane wszystko i problem leżał po stronie rozrządu przestawionego 1,2 ząbki teraz nawet ssanie jest ale dzieje się co innego ciężko pali jak jest podłączony czujnik cieczy chłodzącej za prawą głowicą biała wtyczka na 2 piny jak się go odłączy ładnie pali ale na drodze potrafi jechać pięknie i nagle zamuła i nie wiem ocb

[ Dodano: 2011-06-24, 10:11 ]
świece kable wszystko działa jak powinno zapłon itp też