Witam jak kazdy przewertowalem forum nawet sie zarejestrowalem:D i niestety nic konkretnego dla mnie nie ma a mianowicie vag polazuje bez roznicy czy gaz czy benzyna:
00531 - Mass Air Flow Sensor Ref Voltage 30-00 - Open or Short to B+
miernikiem startuje od 1,6 V i nie spada nizej
00521 - CO Fuel Trim Pot. (G74) 30-00 - Open or Short to B+ to nawet nie wiem co to ;d
01265 - EGR vacuum regulator solenoid valve (N18) 31-00 - Open or Short to Ground
01247 - EVAP Canister Purge Regulator Valve (N80)31-00 - Open or Short to Ground
prosilbym o lopatologiczne przetlumaczenie o co chodzi aha i mam zdjeta odcinke zaplonu...
: 02 sty 2012, 21:43
autor: maly81
01265 regulator podciśnieniowy ma zwarcie do masy(chyba nie jestem pewny)
01247 zawór przy obudowie filtra powietrza też zwarcie chyba powinien cykać po minucie pracy silnika
: 02 sty 2012, 21:51
autor: Leo
podmień przepływomierz i zobacz czy dwa pierwsze błędy znikną, wygląda na to że przepływka dostała strzała od strzała
: 02 sty 2012, 22:09
autor: gorbi
quattro mam 6 miesiecy dostal pare gazowych bomb u mnie niestety hmm okej jak znajde chetnego podmienie tylko powiedzcie mi czy dobze kumam:
01265 odnosi sie do zworka regulujacego klapy w dolocie
01247 to ten drugi od oparow czy jakos tak
00521 co to?
: 02 sty 2012, 22:21
autor: maly81
pod bokiem masz zakład gazowy to zrób porządek z tym gazem
gorbi pisze:01265 odnosi sie do zworka regulujacego klapy w dolocie
blisko ale masz chyba jeszcze dodatkowy zawór do egr a
gorbi pisze:01247 to ten drugi od oparow czy jakos tak
tak
: 03 sty 2012, 07:01
autor: andi77
gorbi, 00531 Napięcie odniesienia w przepływomierzu, Napięcie od czujnika masy przepływu powietrza 00521 Potencjometr CO - G74, Potencjometr wyrównania paliwa - G74 01265 Zawór recyrkulacji spalin - N18, Zawór cewki regulatora próżniowego EGR - N18 01247 Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115
: 03 sty 2012, 11:29
autor: Audi 80 Polska
Po błędach wygląda jakby te rzeczy nie miały zasilania bo jak dobrze pamiętam to są na jednym bezpieczniku... Sprawdź bezpieczniki a jak będą OK to trzeba sprawdzić czy jest +12V względem masy.
EDIT
Spojrzałem na schemat, przepływomierz jest zasilany plusem po stacyjce i zasilany jest kablem czarno-zielonym - plus po włączeniu zapłonu. A N18 i N115 jest zasilane zielono-czerwonym - plus podczas pracy pompy paliwa.
: 03 sty 2012, 12:34
autor: gorbi
to w takim razie brakuje mi tu przekaznika w mojej skrzynce ktos moze podpowie gdzie i jaki wsadzic?
a przynajmniej tak myslalem ale sam juz nie wiem..
a z tym gazem zrobie porzadek jak zrobie porzadek z silnikiem ^^
odnosnie przeplywki krzyczy o CO potencjometr (g74) a u mnie na przeplywce go nie ma
: 03 sty 2012, 20:18
autor: Audi 80 Polska
gorbi pisze:to w takim razie brakuje mi tu przekaznika w mojej skrzynce
A coś nie działa? Przekaźnik pompy paliwa masz a on może tylko być powiązany z twoim problemem.
gorbi pisze:odnosnie przeplywki krzyczy o CO potencjometr (g74) a u mnie na przeplywce go nie ma
To dziwne co chwila ktoś pisze na forum i pyta od czego ten potencjometr.
: 19 sty 2012, 19:35
autor: gorbi
a wiec tak inna przeplywka poprawila osiagi na gazie ale na benzynce zamula... nadal wyskakuja bledy ale 00521 i 1247 czasem znika ... na chwile hmm
ile powinno byc volt w zasilaniu przeplywki okolo 14 ? i ile powinno byc na przeplwyce na wolnych obrotach ? co odpowiada jeszcze za napiecie w przeplwyce?
1247 i 1265
na czujnikach 0 volt po odpieciu wtyczek przez oba 0.6 i skacze w gore przy gazowaniu ...
hmm 00525 mi wyskakuje czasem jakie napiecie powinna dawac sonda?
:roll: