[C4 ABC] Kodowanie sterownika ECU
: 12 maja 2012, 00:06
Witam znalazłem coś takiego dotyczące sterowników do silników 2.6 ABC (4A0 907 473 XX)
Elektronika silnika:
Number of Lambda probes - Type of Gearbox - Type of drive - Coding up to "C" - Coding from "D" and up
2 - Manual 012 - FWD - 000 - 00060
2 - Manual 01A - 4WD - 001 - 00061
2 - Auto 01F - 4WD - 008 - 00068
2 - Auto 01K - FWD - 008 - 00068
1 - Manual 012 - FWD - 032 - 00032
1 - Manual 01A - 4WD - 033 - 00033
1 - Auto 01F - 4WD - 040 - 00040
1 - Auto 01K - FWD - 040 - 00040
Wynikało by z tego ze kodowanie mojego kompa powinno byc 00061 ponieważ mam 2 sondy,napęd 4/4 i manualną skrzynie a na vagu kodowanie sterownika mam 00060 z czym to się możne wiązać dla auta i silnika?
zastanawiałem się czy takie złe logowanie może mieć wpływ na poszarpywanie auta przy wolnych obrotach podczas jazdy a szczególnie zanim auto się rozgrzeje bo tak mam u siebie.
co do łączenia się vagie u mnie zawsze bezproblemowo natomiast zrywanie połączenia następuje u mnie przy ok 2300 obr czyli wygląda na to że nasze ABC chyba tak sa zaprogramowane
jeszcze nigdy nie przekodowywałem kodu w ECU czy jest to bezpieczne ,czy trzeba sie logować tym kodem:
ABC ( 4A0 907 473D/P) = 02102
czy porostu wchodzimy i zmieniamy kodowanie jak w zegarach lub centralnym(te mam przetestowane na vagu nic się nie dzieje natomiast gdzieś czytałem ze ECU łatwo zablokować na amen przy grzebaniu?
Elektronika silnika:
Number of Lambda probes - Type of Gearbox - Type of drive - Coding up to "C" - Coding from "D" and up
2 - Manual 012 - FWD - 000 - 00060
2 - Manual 01A - 4WD - 001 - 00061
2 - Auto 01F - 4WD - 008 - 00068
2 - Auto 01K - FWD - 008 - 00068
1 - Manual 012 - FWD - 032 - 00032
1 - Manual 01A - 4WD - 033 - 00033
1 - Auto 01F - 4WD - 040 - 00040
1 - Auto 01K - FWD - 040 - 00040
Wynikało by z tego ze kodowanie mojego kompa powinno byc 00061 ponieważ mam 2 sondy,napęd 4/4 i manualną skrzynie a na vagu kodowanie sterownika mam 00060 z czym to się możne wiązać dla auta i silnika?
zastanawiałem się czy takie złe logowanie może mieć wpływ na poszarpywanie auta przy wolnych obrotach podczas jazdy a szczególnie zanim auto się rozgrzeje bo tak mam u siebie.
co do łączenia się vagie u mnie zawsze bezproblemowo natomiast zrywanie połączenia następuje u mnie przy ok 2300 obr czyli wygląda na to że nasze ABC chyba tak sa zaprogramowane
jeszcze nigdy nie przekodowywałem kodu w ECU czy jest to bezpieczne ,czy trzeba sie logować tym kodem:
ABC ( 4A0 907 473D/P) = 02102
czy porostu wchodzimy i zmieniamy kodowanie jak w zegarach lub centralnym(te mam przetestowane na vagu nic się nie dzieje natomiast gdzieś czytałem ze ECU łatwo zablokować na amen przy grzebaniu?