Strona 1 z 1

[AAH] Okresowy spadek mocy

: 20 maja 2012, 19:58
autor: grigorek0
witam,były podobne tematy jednak opisane tam problemy wykluczają mój przypadek,mam taki problem moje autko(audi b4 2.8 v6 aah w miare doinwestowane) czasem traci moc nieraz idzie ok 235 km/h a czasem max 218-220 mierzone na autostradzie bo często nią jeżdżę, w obu przypadkach bez obciążenia wagowego. co może być przyczyną? układ zapłonowy wymieniony( kable,świece,cewka) dolot raczej szczelny(skracanie dolotu działa) w zawieszenie wtopiłem ok 1200 zł ,na szarpakach nic nie wykryto. co może być przyczyna, że raz jest dobrze a raz kiepsko? spadek v max o ok. 15 km/h to pewnie spadek ok. 20 koni:-(. jedyne co mnie zastanawia to nieszczelny wydech(przynajmniej w dwóch miejscach) ale czy to może być przyczyna ,że raz idzie jak powinien a raz nie??? co sprawdzić ? sonda?,przepływka? dodam jeszcze iż z pedała hamulcy mi syczy gdy trzymam hamulec ,czy to może być servo nieszczelne? hamulec bieże miękko ,ale czy taki byłby objaw nieszczelnego serwa? Bardzo proszę o podpowiedź.z góry dziękuje i pozdrawiam klubowiczów

: 20 maja 2012, 23:54
autor: kris4
kolego sprawdz podcisnienia i czy ci abs działa jesli nie to węzyki do wymiany

: 21 maja 2012, 00:31
autor: Endrias
masz lpg w samochodzie? a i zastosój tag do tematu ;)

: 21 maja 2012, 00:34
autor: gornik
grigorek0, _uwaga

: 21 maja 2012, 07:55
autor: grigorek0
kris4 pisze:kolego sprawdz podcisnienia i czy ci abs działa jesli nie to węzyki do wymiany

a gdyby podciśnienia byłyby nieszczelne to nie działało by chyba skracanie dolotu? a mi ta "gruszka" ciągnie po przekroczeniu 4200 obr.

[ Dodano: 2012-05-21, 07:56 ]
Endrias pisze:masz lpg w samochodzie? a i zastosój tag do tematu ;)
mam sekwencje ,ale dzieje się to na lpg i na bp

: 21 maja 2012, 08:18
autor: Kokolino
Aby takie różnice były zauważalne to nie musi być żadnej awarii i jeżeli vag niczego nie pokazuje to nie szukałbym dziury w całym.
Na takie różnice może mieć wpływ dosłownie wszystko. Jakość paliwa, kierunek i siła wiatru a nawet temp i wilgotność powietrza na zewnątrz, do tego różna masa pojazdu wystarczy choćby różnica w ilości zatankowanych paliw :roll: To tylko takie moje rozmyślania bo często zauważam różnice w mocy swojego auta.