Strona 1 z 1
[ABC] Uszczelka pod głowicą
: 04 lis 2012, 17:52
autor: gadzior92
Witam.Prawdopodobnie mam do wymiany uszczelkę pod głłowicą.Chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt wymiany uszczelki pod głowicą w v6?.Opłaca się to robić czy lepiej kupić drugi silnik?Z góry dziękuję za wszystkie cenne odpowiedzi.Pozdrawiam
: 04 lis 2012, 17:58
autor: Marek85
temat rzeka, czesto poruszany na forum. Radze użyć przycisku szukaj.
: 04 lis 2012, 20:30
autor: shellah
gadzior92 pisze:Opłaca się to robić czy lepiej kupić drugi silnik?
opłaca,opłaca
uszczelki jakieś 140zł plus robocizna

: 04 lis 2012, 21:19
autor: Marek85
Głowice w góre to nie tylko uszczelki głowicy ale także
-śruby głowicy (jeśli ktoś stwierdza po co niech położy je sobie na papierze milimetrowym) jesli wciąż nie widzi różnicy niech założy okulary.
-przydało by się szlifa zrobić
-wymienić usczelniacze
-dotrzeć zawory
-uszelki kolektora
-może rozrząd przy okazji się też trafi.
-olej
-płyn
i wiele wiele innych których już nie chce mi się pisać
A ile to będzie kosztować
-nikt za Ciebie nie będzie dzwonił po hurtowniach w sprawie wyceny części.
-i nikt za Ciebie nie będzie jeżdził po mechanikach w celu wyceny roboty.
: 04 lis 2012, 22:00
autor: PuSzEk
tak właśnie powinna wyglądać naprawa uszczelki pod głowica jak opisał
Marek85, w 1000zł powinieneś się zamknąć z robocizną

kupno silnika w takiej sytuacji to wielkie nieporozumienie, więc dziwne zadajesz pytania... kupisz kota w worku, a gdzie zrobienie kompletnego rozrządu, wyciągnięcie starego silnika, wstawienie nowego, to koszt 3 razy tyle co zrobienie uszczelki pod głowicą w tym silniku
: 06 lis 2012, 20:11
autor: Madison
1000zl to malo jak ma mu to robic mechanik chyba ze sam zrobi remat

srednia cena kplrozrzadu to okolo 700zl markowych firm (pasek napinacz rolka pompa ) szlif jest tani tzn zalezy u kogo ja jak mialem rzedowa 6 to za szlif zaplacilem 30 zl ale to byla cena dla mnie trzeba doliczyc uszczelniacze walka rozrzadu pasek klinowy moze tez nie wygladac dobrze przy okazji termostat bo bedzie na wierzchu ja bym odrazzu zrobil obie zeby miec swiety spokuj
[ Dodano: 2012-11-06, 20:16 ]
inaczej mozesz zrobic dokladny remat i liczyc sie z kosztami bo przy takim remacie zawsze sie znajdzie nast czesc do wymiany a mozesz zrobic na odpier... i zmienic uszczelke i nic wiecej ale to na wlasne ryzyko i dlugo nie pojezzisz

ja bym to zrobil sam w garazu jak bym mial tylko blokade rozrzadu

: 06 lis 2012, 20:50
autor: shellah
Madison, Jezu....Ortogafia!
gadzior92 pisze:Prawdopodobnie mam do wymiany uszczelkę
ja bym radził najpierw auto do diagnosty a później kosztoys
: 08 lis 2012, 19:13
autor: maniek887
A po co do tego silnika blokady?? Mocno przereklamowany temat ja robiłem kilka razy sam bez blokad , a jak sie kółka na głowicach zluzuje to juz w ogóle śmiesznie proste ustawianie.
: 08 lis 2012, 22:02
autor: UFOtm

rób po kosztach, jak sie posypie to zrobisz jak należy... mitologia jaka krąży o delikatności tych silników nadaje się między bajki. <ok>
: 08 lis 2012, 23:33
autor: Qzi
Ja robiłem uszczelki pod głowicami sam. Jak piszą koledzy bez blokad da radę jak choć ciut masz wiedzy na temat zasad działania silnika

Koszty które ja poniosłem czyli wszystkie uszczelki nawet pod dekiel między głowicami rozrząd termostat śruby płyny i olej i kpl zrobienie głowic (400pln za obie robota z materiałem) to około 1500 pln tyle że ceny za części z rabatami jakie mi się udało ponegocjować :mrgreen: robota samemu po pracy , zacząłem w poniedziałek skończyłem we wtorek. Jak chcesz pojeździć autem to rób z miejsca wszystko i nie żałuj na części a jak chcesz sprzedać to kup uszczelkę i ją wymień.