Strona 1 z 1
[AAH] szarpanie dławienie sie silnika
: 21 lis 2012, 13:33
autor: karpec
Witam wszystkich fanów posiadam 2.8v6 AAH i podczas jazdy czesto dławi sie na sekundę
i czuć mocny spadek mocy po czym znów praca silnika wraca do normy.
W aucie mam kilka usterek (pracuje na LPG ) mam pęknięty króciec od cewki na 1 cylinder
przekręconą do góry nogami listwę wtrysków i zaworek od lpg mechanicy mówią iż ta listwa nie ma większego znaczenia na żwawość 80-tki.
1. Cwka działa bo po odłączeniu kabla wys nap. traci moc i nie wiem czy to od tego pęknięcia?
2. Awy co sądzicie o tych wtryskach czy to ma jakieś większe znaczenie?
: 21 lis 2012, 14:23
autor: gibaj
: 21 lis 2012, 16:10
autor: karpec
wszytkie te tematy dotyczą albo nierównej pracy przy niskich temp gdzie to może być wina czujnika , nie równej pracy (falowaniem obr) albo spadkiem mocy .
Ja niemam żadnego z tych problemów moc mam w porządku w całym zakresie obr
niezależnie od temp.
Problem pojawia się gdy dodaje gazu nieważne czy do podłogi czy nawet przy powolnym dodawaniu gazu. Pali z pierwszego zawsze nieważne czy mocno zimny czy w lecie z dość wysoką temp początkową silnika wiec zapłon odpada spala mieszankę prawidłowo nie dymi na gazie a i na paliwie spaliny nie sa niepokojąco widoczne .
po prostu tak jakby coś odcinało na sekundę dopływ paliwa czy lpg dlatego podejżewam cewkę lecz nie wiem czy może być też inna przyczyna.
<lol>
A pytam o wtryski bo nie wiem jaki mogą mieć wpływ na silnik i spalanie <czapa>
: 22 lis 2012, 20:17
autor: Audi 80 Polska
Jeśli masz wtryski do góry nogami to zbierze się syf na górze tłoczka i zaczną się lepić i co spowoduje szarpanie przy zimnym silniku.
Jeśli problem występuje tylko na benzynie to wyuczyłbym problem z lpg.
Popryskaj wodą okolice tej cewki i zobacz czy iskra nie przeskakuje. Widziałem przypadek w golfie z też wyszczerbionym wyjściem cewki były podobne problemy.
: 22 lis 2012, 22:38
autor: karpec
dzieki myślę że to jednak bedzie ta cewka bo problem jest niezaleznie od lpg czy bezyny taksamo jest na cieplym i zimnym
a czy cos więcej na temat odwróconych wtrysków (ewentualne skutki na zime ) możesz powiedzieć bo miałem stłuczkę
i w z odszkodowania niestety nie uda mi sie naprawić całości szkód i niewiem za co sie zabrać bo cewka to 400-500 zl a lpk z wy mianą wtrysków tez cos koło tego i nieztety nie wyrobię na wszystko
: 23 lis 2012, 13:01
autor: Madison
co do tego ze miales stluczke to wolaj o dodatkowe ogledziny odszkodowanie musi pokryc cala szkode a nie ze ci nie starczy

: 24 lis 2012, 12:31
autor: Audi 80 Polska
Może dostał całkowite i na naprawy nie starczyło (choć robiąc z całkowitego na używanych częściach zawsze coś zostaje).
: 01 gru 2012, 15:13
autor: UFOtm
karpec pisze:bo cewka to 400-500 zl
Cewki w v6 to max 130pln - uzywki oczywiscie
: 02 gru 2012, 11:30
autor: bzibzi
http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=0&sort=1
tak wlasnie widze nie kazdy musi montowac g.... stare ktore pewno i tak jest w polowie padniete
: 06 gru 2012, 16:48
autor: UFOtm

nowe to nie dorównują jakością tym starym w 50%. opcja sklepow internetowych do przemyślenia.
: 06 gru 2012, 17:48
autor: Dziki
janmora cewki chodzą po 200zł (nowe) wtedy można to komentować za szmel ze sklepików internetowych, ale BERU nowe to już jest coś tylko portfel zaboli <ok>
UFOtm pisze:te nowe to nie dorównują jakością tym starym w 50%
stare cewki to akurat loteria straszna jeśli chodzi o te do V6
: 06 gru 2012, 19:56
autor: grze
Panowie, nie kłóćcie się jak dzieci. Każdy ma swoje zdanie i tyle. Jeden woli nowe zamienniki inny używane ori, a jeszcze inny części kupuje tylko nowe w ASO. Każdy ma ku temu swoje argumenty i to jego sprawa. Na forum możemy dyskutować wymieniając się poglądami ale z wycieczkami osobistymi możecie się udać na PW.