Strona 1 z 1

[ABC] ECU z 2.8 do 2.6

: 30 lis 2012, 16:05
autor: lobos
Witam, zastanawiam się czy ecu z 80 2.8 będzie współpracowało z motorem 2.6?i jeśli tak to czy jest odczuwalna jakaś zmiana w prowadzeniu oraz spalaniu :-/

: 30 lis 2012, 16:57
autor: bzibzi
2,8 jest na przeplywce kolego wiec trzebaby zmieniac osprzet wlacznie z kolektorem i cala wiazka silnika . sam sie pod to przymierzam bo mialem 2.8 i palilo o wiele mniej niz lipne 2.6 . Z kad jestes dokladnie bo widze zachodniopomorskie ?

: 30 lis 2012, 17:01
autor: dr.lolek
nie warte zachodu i raczej nie bedzie to zylo

: 30 lis 2012, 19:12
autor: lobos
[quote][/quote]Ze Szczecina kolego ale już nie mów że 2.6 jest takie lipne mam swoje od roku, robię nim dość sporo kilometrów po niemcach i jeszcze ani razu nie nie zawiódł tylko jak na tę pojemność już nie ma tej mocy dla tego myślę jakby tu go "doładować" :mrgreen:

: 30 lis 2012, 19:48
autor: Mabrothrax
Zmianą sterownika na ten z 2.8 to Ty go akurat nie doładujesz :lol:

: 30 lis 2012, 20:57
autor: lobos
Może i nie ale ecu z 2.8 ma już inne ustawienia dotyczące międzyinnymi zapłonu, obrotów, dawkowaniem paliwa itp.

: 01 gru 2012, 11:49
autor: bzibzi
na 100% 2.6 z osprzetem 2.8 bedzie mocniejsze sam skracany kolektor duzo da na wyzszych obrotach . Przeplywka napewno lepsza niz ten mapsensor ktory wali paliwem az milo haha . 2.8 na trasie bralo ponizej 8 litrow a ten wynalazek 2.6 to z dychy nie zejde .

: 04 gru 2012, 00:26
autor: Audi 80 Polska
Przejrzałem pinout jednego i drugiego ECU - mój wniosek jest zupełnie inne rozmieszczenie pinów. Jedynym skutkiem wymiany jakiego należy się spodziewać to spalenie podmienianego ECU. Aby miałby to jakiś sens trzeba by wymienić wiązkę i różniącą się cześć osprzętu silnika. Np. ABC ma prawdziwy silniczek krokowy a AAH zawór stabilizacji biegu jałowego sterowany sygnałem PWM.

Kurde kiedy mi się odechce odpowiadać na tak bezsensowne pytania... :cry: