Witam. Mam problem, mam audi 100 c4 2.8 i nie miała ona przepływomierza tylko filtr powietrza od 2.6 . Zakupiłem filtr z przepływomierzem i tu jest problem, gdyż są tam jakieś wężyki i kostki do kabli: Link do filtra: http://allegro.pl/show_item.php?item=29 ... tabsAnchor
I nie ma u mnie pod maską ani wolnych wężyków, ani kabli,
Te takie niebieskie jest u mnie ale jest inaczej podłączone-gdzieś do silnika.
Proszę o pomoc
bubel500 pisze:Czy ta wtyczka to od przepływki? Sory za jakość ale może dojdziecie, pisze na niej 1 2 3 4
To nie wygląda jak wtyczka montowana w Audi 80, raczej przypomina wtyczkę od silniczka krokwego od instalacji gazowej albo wtyczkę do podłączenia interfesju instalacji LPG.
: 05 lut 2013, 22:29
autor: IC69
aldi pisze:To nie wygląda jak wtyczka montowana w Audi 80
Też mi się tak wydaje.
: 06 lut 2013, 09:52
autor: bzibzi
taka wtyczka jest przy krokowcu w 2.6 przynajmniej bardzo podobna . Sprawdz jakie masz oznaczenie silnika na naklejce w bagazniku , watpie ze ktos zmienial cala wiazke przy mozliwej przekladce z 2.6 na 2.8
Nie bo inny kolektor dolotowy, inny filtr, akumulator mam pod tylnym siedzeniem i inna pompa abs
Kto powiedział że to przekładka?
[ Dodano: 2013-02-06, 14:28 ]
Z tego co mi tu mówicie zdaje mi się że to silnik 2.8 w budzie od 2.6, tyle że w papierach jest 2.8
Wstawiłem filtr z przepływką ale jej nie podłączałem, pełni funkcję przedłużki.
Może wiecie jak ustawić obroty na gazie bo po przełaczeniu ma 1300obr/min
: 06 lut 2013, 16:36
autor: PuSzEk
bubel500, przede wszystkim zewnętrzna różnica w budowie kolektora, 2.6 nie posiada przepływomierza, brak przewodów/wężyków podciśnienia oraz takiej gruszki podciśnienia, znajdująca się obok kolektora nad lewą głowicą
jak coś pokręciłem to mnie poprawcie
: 06 lut 2013, 17:00
autor: IC69
bubel500 pisze:IC69 napisał/a:
bubel500 napisał/a:
Mój silnik wygląda tak jak ten