Strona 1 z 2

[100 C4 2.8 AAH] Podciśnienie

: 04 lut 2013, 21:43
autor: bubel500
Witam. Mam problem, mam audi 100 c4 2.8 i nie miała ona przepływomierza tylko filtr powietrza od 2.6 . Zakupiłem filtr z przepływomierzem i tu jest problem, gdyż są tam jakieś wężyki i kostki do kabli: Link do filtra: http://allegro.pl/show_item.php?item=29 ... tabsAnchor
I nie ma u mnie pod maską ani wolnych wężyków, ani kabli,
Te takie niebieskie jest u mnie ale jest inaczej podłączone-gdzieś do silnika.
Proszę o pomoc

: 04 lut 2013, 22:35
autor: Audi 80 Polska

: 05 lut 2013, 18:58
autor: bubel500
Schematu nie rozumiem:P
Ale potrzeba też w kable na 2 wtyki,
U mnie ich nie ma ani nawet wolnych wężyków,
Wie ktoś o co chodzi?

: 05 lut 2013, 19:34
autor: PuSzEk
Na pewno masz 2.8 pod maską? :-P może był jakiś swap na 2.6? :mrgreen: zrób zdjęcie silnika, wtedy będzie lepiej widać co i jak tam wygląda ;-)

: 05 lut 2013, 21:23
autor: bzibzi
moze masz wstawione faktycznie 2.8 ale na osprzecie z 2.6 , a wtedy przeplywka nie bedzie potrzebna :-P

: 05 lut 2013, 22:02
autor: bubel500
Mój silnik wygląda tak jak ten: http://www.vsemotory.ru/medium/m/9e388e ... anii_0.jpg
lub ten
http://i44.tinypic.com/fnwrh1.jpg
Tyle że mój nie ma przepływki.
Czy ta wtyczka to od przepływki? Sory za jakość ale może dojdziecie, pisze na niej 1 2 3 4
Obrazek
Obrazek

: 05 lut 2013, 22:12
autor: IC69
bubel500 pisze:Mój silnik wygląda tak jak ten
A nie przypadkiem jak ten? :arrow: http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 26648.jpg/

: 05 lut 2013, 22:24
autor: Audi 80 Polska
bubel500 pisze:Czy ta wtyczka to od przepływki? Sory za jakość ale może dojdziecie, pisze na niej 1 2 3 4
To nie wygląda jak wtyczka montowana w Audi 80, raczej przypomina wtyczkę od silniczka krokwego od instalacji gazowej albo wtyczkę do podłączenia interfesju instalacji LPG.

: 05 lut 2013, 22:29
autor: IC69
aldi pisze:To nie wygląda jak wtyczka montowana w Audi 80
Też mi się tak wydaje.

: 06 lut 2013, 09:52
autor: bzibzi
taka wtyczka jest przy krokowcu w 2.6 przynajmniej bardzo podobna . Sprawdz jakie masz oznaczenie silnika na naklejce w bagazniku , watpie ze ktos zmienial cala wiazke przy mozliwej przekladce z 2.6 na 2.8

: 06 lut 2013, 14:18
autor: bubel500
IC69 pisze:
bubel500 pisze:Mój silnik wygląda tak jak ten
A nie przypadkiem jak ten? :arrow: http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 26648.jpg/
Nie bo inny kolektor dolotowy, inny filtr, akumulator mam pod tylnym siedzeniem i inna pompa abs
Kto powiedział że to przekładka?

[ Dodano: 2013-02-06, 14:28 ]

Z tego co mi tu mówicie zdaje mi się że to silnik 2.8 w budzie od 2.6, tyle że w papierach jest 2.8
Wstawiłem filtr z przepływką ale jej nie podłączałem, pełni funkcję przedłużki.
Może wiecie jak ustawić obroty na gazie bo po przełaczeniu ma 1300obr/min

: 06 lut 2013, 16:36
autor: PuSzEk
bubel500, przede wszystkim zewnętrzna różnica w budowie kolektora, 2.6 nie posiada przepływomierza, brak przewodów/wężyków podciśnienia oraz takiej gruszki podciśnienia, znajdująca się obok kolektora nad lewą głowicą

jak coś pokręciłem to mnie poprawcie :-P

: 06 lut 2013, 17:00
autor: IC69
bubel500 pisze:IC69 napisał/a:
bubel500 napisał/a:
Mój silnik wygląda tak jak ten

A nie przypadkiem jak ten? :arrow: http://imageshack.us/phot...c114226648.jpg/

Nie bo inny kolektor dolotowy, inny filtr, akumulator mam pod tylnym siedzeniem i inna pompa abs
To jest komora 80-tki z silnikiem 2.6, więc stąd te różnice.
bubel500 pisze:Jak sprawdzić czy to 2.6 czy 2.8?
Najszybciej to tak:
bzibzi pisze:Sprawdz jakie masz oznaczenie silnika na naklejce w bagazniku
Poza tym, 2,6 ma plastikowy kolektor (gładki - lakierowany), a 2.8 aluminiowy (chropowaty - surowe aluminium) i obydwa różnią się od siebie kształtem.

: 06 lut 2013, 17:06
autor: Audi 80 Polska
http://12v.org/engine/index.php?section=id można zobaczyć na bloku silnika po lewej stronie pompy (stojąc przed samochodem lub prawej patrząc z kierunkiem jazdy).

: 06 lut 2013, 17:55
autor: bubel500
Kolektor dolotowy jak w 2.8, ta gruszka: http://mobileking.proste.pl/allegro/300 ... C00770.JPG też jest, wężyki od podciśnienia są idzie od serwa gdzieś się zakręca i do silnika,